Hop til indhold
WorldTraveler

Bangkok - ladyboys

Recommended Posts

Jeg har et par dage i Bangkok mer i midt maj, og tænkte om der er nogen som kan anbefale nogle lækre ladyboys?

Ved godt der er fyldt med dem, men kunne godt tænke mig at mødes med en som kan give en god ladning:-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LukeShyWanker skrev, for 7 minutter siden:

Mon ikke hormonbehandlingen sætter en vis begrænsning på ladningens størrelse?

Nok ikke alle der er på hormoner ;)

 

WorldTraveler skrev, 1 time siden:

Jeg har et par dage i Bangkok mer i midt maj, og tænkte om der er nogen som kan anbefale nogle lækre ladyboys?

Ved godt der er fyldt med dem, men kunne godt tænke mig at mødes med en som kan give en god ladning:-)

 

Jeg har desværre ikke nogen konkrete anbefalinger. Det er lidt svært med noget konkret i Thailand, da man ikke kan regne med at pigerne stadig arbejder eller er taget ud at rejse, eller måske bare er hjemme.

Hvis du er til sjov og ballade og frække ladyboys, så vil jeg anbefale Check Inn Bar i soi 7:

https://www.facebook.com/Check-in-bar-487465234703482/

Det er helt sikkert at du kan finde en der kan opfylde dit ønske her, og de er så servicemindede at du kan spørge efter det i baren, og så vil de finde den rette pige til dig.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
WorldTraveler skrev, for 3 timer siden:

Tak for svaret - jeg prøver at se, hvad jeg kan støve op af ladyboys.

Hvad med unge, smukke damer?

Har du nogle anbefalinger der?

Velbekomme.

Der er et par tråde omkring Bangkok her, der er langt bedre bud på unge og smukke piger end jeg kan byde ind med.

Jeg ville bare gå på Gogos og kigge, Nana eller Cowboy. Så ville jeg nok ende med en LB i enden alligevel :P

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...