Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

i can only confirm it her on pics and a very smiling girl :)

/softcore

Skrevet

Hvad med service soft Var det i den gode ende og blow skills ?

EPO

Skrevet

Jeg kommer lige fra hende. Sindsyg smuk, bryster som er de lækreste jeg har haft i hænderne. 

Havde bestilt 30 min til 800.-

Hun er rigtigt sød men med sex der skal hun nok have mere erfaring i. Jeg tog et bad og da jeg kom ud var hun stadig påklædt, nå men hun sad så på sengen og hev lidt i trolden uden den store begejstring fra min side, jeg fik pillet hendes bh af og bukser muums en krop. Så ville jeg gerne have at vi gik over til en 69 men det var for tidligt , øhh nå nå, Endelig op og få en slikketur men der gik kun 3 min så hoppede hun af. Nu gad jeg ikke den leg mere og spurgte om jeg så kunne køre pikken af imellem hendes bryster  i stedet for dansk og så kom der ellers en ladning som hun prøvede at stoppe inden den ramte sengetøjet :-).

Pigen 10/10 Hun er virkelig smuk og sød 

Akten 3/10 Desværre slet ikke indlevende 

Kommer jeg igen , Ja men så er det for at få en omgang spansk.

Skrevet
SlikkenFyr skrev, for 6 timer siden:

Jeg kommer lige fra hende. Sindsyg smuk, bryster som er de lækreste jeg har haft i hænderne. 

Havde bestilt 30 min til 800.-

Hun er rigtigt sød men med sex der skal hun nok have mere erfaring i. Jeg tog et bad og da jeg kom ud var hun stadig påklædt, nå men hun sad så på sengen og hev lidt i trolden uden den store begejstring fra min side, jeg fik pillet hendes bh af og bukser muums en krop. Så ville jeg gerne have at vi gik over til en 69 men det var for tidligt , øhh nå nå, Endelig op og få en slikketur men der gik kun 3 min så hoppede hun af. Nu gad jeg ikke den leg mere og spurgte om jeg så kunne køre pikken af imellem hendes bryster  i stedet for dansk og så kom der ellers en ladning som hun prøvede at stoppe inden den ramte sengetøjet :-).

Pigen 10/10 Hun er virkelig smuk og sød 

Akten 3/10 Desværre slet ikke indlevende 

Kommer jeg igen , Ja men så er det for at få en omgang spansk.

Det var hos Lena ? Da annoncen er der kommet en anden dame mere som hedder Roxi og ser anderledes ud:) 

Skrevet

Ja det var Lena, den anden er kommet på efter mit besøg. 

Skrevet
EPO skrev, for 20 timer siden:

Hvad med service soft Var det i den gode ende og blow skills ?

EPO

beklager epo , kender gruppen , har ikke været med hende , kun snakket og budt hende på lakrids, som hun faktisk kunne lide  ))).

• 5 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.