Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg kommer lige fra hende. Sindsyg smuk, bryster som er de lækreste jeg har haft i hænderne. 

Havde bestilt 30 min til 800.-

Hun er rigtigt sød men med sex der skal hun nok have mere erfaring i. Jeg tog et bad og da jeg kom ud var hun stadig påklædt, nå men hun sad så på sengen og hev lidt i trolden uden den store begejstring fra min side, jeg fik pillet hendes bh af og bukser muums en krop. Så ville jeg gerne have at vi gik over til en 69 men det var for tidligt , øhh nå nå, Endelig op og få en slikketur men der gik kun 3 min så hoppede hun af. Nu gad jeg ikke den leg mere og spurgte om jeg så kunne køre pikken af imellem hendes bryster  i stedet for dansk og så kom der ellers en ladning som hun prøvede at stoppe inden den ramte sengetøjet :-).

Pigen 10/10 Hun er virkelig smuk og sød 

Akten 3/10 Desværre slet ikke indlevende 

Kommer jeg igen , Ja men så er det for at få en omgang spansk.

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SlikkenFyr skrev, for 6 timer siden:

Jeg kommer lige fra hende. Sindsyg smuk, bryster som er de lækreste jeg har haft i hænderne. 

Havde bestilt 30 min til 800.-

Hun er rigtigt sød men med sex der skal hun nok have mere erfaring i. Jeg tog et bad og da jeg kom ud var hun stadig påklædt, nå men hun sad så på sengen og hev lidt i trolden uden den store begejstring fra min side, jeg fik pillet hendes bh af og bukser muums en krop. Så ville jeg gerne have at vi gik over til en 69 men det var for tidligt , øhh nå nå, Endelig op og få en slikketur men der gik kun 3 min så hoppede hun af. Nu gad jeg ikke den leg mere og spurgte om jeg så kunne køre pikken af imellem hendes bryster  i stedet for dansk og så kom der ellers en ladning som hun prøvede at stoppe inden den ramte sengetøjet :-).

Pigen 10/10 Hun er virkelig smuk og sød 

Akten 3/10 Desværre slet ikke indlevende 

Kommer jeg igen , Ja men så er det for at få en omgang spansk.

 

 

 

 

 

Det var hos Lena ? Da annoncen er der kommet en anden dame mere som hedder Roxi og ser anderledes ud:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
EPO skrev, for 20 timer siden:

Hvad med service soft Var det i den gode ende og blow skills ?

 

EPO

beklager epo , kender gruppen , har ikke været med hende , kun snakket og budt hende på lakrids, som hun faktisk kunne lide  ))).

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...