Hop til indhold
Gæst

dårlig oplevelse

Recommended Posts

Gæst

hej

jeg ved ikke om den høre til herinde ellers må admin lige flytte den

skrev til en person tirsdag at jeg ikke modtog nogen onsdag men jeg lavede det om og jeg skrev til ham at jeg havde ledig tider og så får man smidt sådan noget i ens indbakke pr mail

og endda truer med at skrive dårlig om mig fordi han ikke nåede at få en tid jeg inden jeg lukkede for den dag og der står i min annonce hvornår jeg lukker ned og hvornår jeg åbner

jeg kan ikke gøre for at folk først ser annoncen efter kl 17 eller 20

jeg ved godt at folk arbejder og det er jeg også ok med men folk må da også vide at sådan noget som det der er ikke særlig seriøst i mine øjne jeg skrev endda tidligt at der var ledige tider

Torben.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da spændende om han tør "give sig til kende" med en anmeldelse.

Hav en god dag

Pite

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

ja..

men problemet jo bare at jeg har jo givet meddeles allerede før jeg åbnede jo..

og han læste den først lang tid efter og det kunne han så ikke tåle

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mille1997 skrev, for 1 minut siden:

ja..

men problemet jo bare at jeg har jo givet meddeles allerede før jeg åbnede jo..

og han læste den først lang tid efter og det kunne han så ikke tåle

Nogen mennesker er bare umulige og opfører sig som forkælede forurettede børn! Slå koldt vand i blodet, nu hvor du har fremstillet din side af sagen, kan du ikke gøre mere.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

jeps.. man kan jo se at jeg skrev inden jeg åbnede ;)

og det er ikke min skyld at han først læser den idag..

men jeg skal nok lige holde noget med det..

for den slags finder jeg mig ikke i for det er tydeligt at han ikke har læst i sin email om onsdagen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mille1997 skrev, for 8 minutter siden:

for den slags finder jeg mig ikke i for det er tydeligt at han ikke har læst i sin email om onsdagen

Søde Mille

Tag du den helt med ro. Det er helt normalt det her med at de truer med at skrive dårlige anmeldelser, men forstår din bekymring.

Anmeldelser skal man tage med et gran salt.

Op med humøret og HUSK du kan altid skrive til mig hvis der er noget. :-)

Kram

Amilf

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
AmatørMILF skrev, Lige nu:

Anmeldelser skal man tage med et gran salt.

Op med humøret og HUSK du kan altid skrive til mig hvis der er noget. :-)

jaaa.. ved jeg godt.. og jeg skal nok også tage mig af sagen hvis han tør at dukke op med den..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mille1997 skrev, for 24 minutter siden:

jaaa.. ved jeg godt.. og jeg skal nok også tage mig af sagen hvis han tør at dukke op med den..

Hvis han har lyst til skrive en dårlig anmeldelse af dig er det jo hans ret, om den så er sandt eller han bare skriver noget lort fordi han er sur, det må vi andre jo vurdere men at du så bliver nød til lidt frem at "true" ham til ikke at gøre det eller skrive "jeg tag mig af det hvis han tør" det viser jo også lidt om hvem du er som person, 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

At skrive sådan til en GP'er er bare ikke i orden. Mille1997, du skal bare nægte ham adgang!

Og at true med dårlige anmeldelser er for langt ude...

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvis jeg var dig, så ville jeg sørge for ALDRIG at kommunikere med ham fremadrettet. Og så skal du glemme ham. Ikke bruge mentale kræfter på sådan en 'knold' mildest talt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mille1997 skrev, for 3 timer siden:

Op på hesten igen søde og glæm den fyr lad han finde andre græssgange tror nok du fortjener bedere

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
The_Man skrev, for 3 timer siden:

Hvis han har lyst til skrive en dårlig anmeldelse af dig er det jo hans ret, om den så er sandt eller han bare skriver noget lort fordi han er sur, det må vi andre jo vurdere men at du så bliver nød til lidt frem at "true" ham til ikke at gøre det eller skrive "jeg tag mig af det hvis han tør" det viser jo også lidt om hvem du er som person, 

Kunne det tænkes, at Mille måske et øjeblik var oppe og ringe som vi allesammen oplever af og til ? Så siger man sådanne ting som kan lyde som trusler. ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mille har givet sin mening til kende og er blevet hørt. For at hele tråden ikke skal ende i en stor gang mudderkast får den en hængelås.

Jeg vil gerne endnu engang opfordrer til at tale ordentligt til hinanden og minde om at vi ikke tolererer rene personangreb.

VH Observator

PS. jeg har ryddet op i tråden og fjernet diverse personangreb

Redigeret af Observator
  • Synes godt om 5

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...