Hop til indhold
Tip toe

Dildo til fruen derhjemme - god ide?

Recommended Posts

Jeg overvejer at investere i en god begynder-dildo til gudinden derhjemme, som lidt ekstra sjov til fælles sexlivet, men tænker - er en dildo overhovedet godt som et sexlegetøj til par...?

Er dildoen ikke mest noget hun bruger alene, så hun kan styre retningen, hastigheden, punkterne m.v. Og derigennem finde den rette comfort zone? Hvis jeg bruger den på hende, er jeg jo mere gættende og blind ift. hvad der føles godt og ikke godt. Hvis manden ikke bruger den korrekt på kvinden, får hun måske en lidt skidt oplevelse ud af det...

Erfaring, tips andre råd...?

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tip toe skrev, for 28 minutter siden:

Jeg overvejer at investere i en god begynder-dildo til gudinden derhjemme, som lidt ekstra sjov til fælles sexlivet, men tænker - er en dildo overhovedet godt som et sexlegetøj til par...?

Er dildoen ikke mest noget hun bruger alene, så hun kan styre retningen, hastigheden, punkterne m.v. Og derigennem finde den rette comfort zone? Hvis jeg bruger den på hende, er jeg jo mere gættende og blind ift. hvad der føles godt og ikke godt. Hvis manden ikke bruger den korrekt på kvinden, får hun måske en lidt skidt oplevelse ud af det...

Erfaring, tips andre råd...?

Doildoer kan da med stort hell bruges når i dyrker sex sammen alt med hastigheder og punkter tja det er vel hvordan hun oplever det så spørg henne eventuelt brug lidt tid på oplæring tror i begge får mest ud af det hvis du lytter til hendes ønsker  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool

Min kone og jeg bruger tit dildoer i vores fælles sexlege, det kan være mug der bruger den på hende, der kan være hende selv der bruger den imens jeg slikker hende el. imens hun sutter mig, det kan også være hun bruger den på mig, jeg kunne blive ved vi bruger dem og elsker det, jeg kan kun anbefale det, jeg har lært meget om min kone, når hun viser hvordan hun vil have det, det er super frækt når hun bruger den på sig selv imens jeg bare kigger på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... hvis ens partner lytter til det, man siger, om hvad der tænder een (og det er jo meget individuelt) og ikke bare forsøger 'i blinde', så kan det være rigtig fedt. Hvis ikke så LAD VÆRE. Så er det totalt turn off - for meget, for hårdt, pisse irriterende.

Også at jeg må bruge legetøj til at tænde ham. Dildo, vibrator,  butplug. 

Tilfredsstillelse er jo mange ting. At få lov til at se ens sexpartner være max tændt, tænder mig helt vildt. Og jeg får det jo 10-fold tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, 1 time siden:

... hvis ens partner lytter til det, man siger, om hvad der tænder een (og det er jo meget individuelt) og ikke bare forsøger 'i blinde', så kan det være rigtig fedt. Hvis ikke så LAD VÆRE. Så er det totalt turn off - for meget, for hårdt, pisse irriterende.

Også at jeg må bruge legetøj til at tænde ham. Dildo, vibrator,  butplug. 

Tilfredsstillelse er jo mange ting. At få lov til at se ens sexpartner være max tændt, tænder mig helt vildt. Og jeg får det jo 10-fold tilbage.

Tak, jeg er nu ret god til at lytte efter og mærke hvad der er godt for hende. Det gælder jo også med fingre, tunge, pik...

Er nok 70-80% overbevist om at at dildo-intro kan være en god ide, og for at det ikke skal være frygtindgydende, så er en mindre, stilfuld G-punkt dildo fra Lelo måske det bedste, selvom priserne er i den højere klasse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er en kvinde og bruger da nogle gange min vibrator med ham jeg ser.. Dog findes der altså også sexlegetøj som både har vibrator funktioner og hvor man på samme tid kan have sex. Fx we vibe. Jeg prøvede den første gang da jeg blev sexlegetøj tester hos winkwink.dk og har siden hen anbefalet den til mine veninder og deres kærester da den lige tilføjer 20% ekstra nydelse ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K

En dildo kan sagtens bruges til par - nej det bestemt ikke kun noget en kvinde kun bruger alene ?

 Nu kender du (forhåbentlig for dig ) bedst din kones sexbehov/lyst, etik, normer mm.

så jeg formoder, at det er noget du med med sikkerhed ved, at din kone er med på ? 

Har altså hørt mænd fortælle, at de næsten fik dildoen kastet i nakken af raseri og foragt fra konen...

Med det sagt, så er en dildo en fantastisk ven at bringe med sig i sengen sammen.

Find ud af sammen med din kone .hvad hun gerne vil have at dildoen skal kunne gøre og kunne, for at hun bliver glad. Og køb gerne nogle stykker,der hver især opfylder de enkelte behov. Husk at en dildo ikke er en pik. Ha derfor glidecreme med, til at bevare fugtigheden - især hvis det er nyt for konen at afprøve nogle grænser som hun måske ikke er vant til.

Held og lykke 

og pas på nakken , just in case ;-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K

PS . KOMMUNIKATION - enten verbalt, eller aflæs hendes kropssprog.

Det er den eneste måde du finder ud af , hvor meget , hvor lidt , hvor hårdt , hvor blidt og hvordan du bruger den sammen med hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...