Hop til indhold

Recommended Posts

Så er der landet en ny pige i Odense:

http://side6.dk/resultatside/?q=romina

Eller rettere en gammel kending. Hun har bare skiftet navn :)

Jeg fik hende aldrig anmeldt sidste gang hun var her, men jeg har besøgt hende to gange. Hendes billeder er ægte, men jeg synes faktisk hun er kønnere i virkeligheden.

Sexen var ganske glimrende de to gange jeg besøgte hende. Ikke noget himmelråbende fantastisk, men hun gør tricket og letter trykket. Blow gør hun også fint, så ingen problemer der. Hun kan godt virke som den lidt generte type, men hun er meget sød.

Skal I besøge hende? Ja, hvis I er til frække latinaer med store bryster, så kom af sted. Har I valget mellem hende og noget virkelig lækkert, som I ved er rigtig godt, så tag det i stedet. Personligt kunne jeg sagtens besøge hende igen.

- CPH

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun ser sød ud :)

.. selv er jeg kun til gammeldaws patter uden tilsætning.. og hendes ser ud til at være hjulpet lidt på vej..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik besøgt Romina i dag. Tror nok hun også har heddet Brenda tidligere, men det er der også en anden i Odense som hedder. Og det er ikke samme pige. Alder svarer fint til det der står i annoncen. Og billederne er også hende. Man bliver bestemt ikke skuffet over hendes udseende, hun er smuk og fin. Hun virkede afslappet og opsat på at levere det aftalte. Jeg havde hjemmefra aftalt på sms hvad jeg gerne ville have, og viste hende bare sms´en- så var hun med. Og det var nok en god ide, for hun er ikke nogen verdensmester i engelsk. Bemærk lige at man skal gå direkte ind (hvis det er aftalt). Og ikke står og vente ude på gaden, som er temmelig befærdet. Så hurtigt ind, så er der et "venteværelse" hvor hun lige tjekker kunden ud inden hun åbner. Jeg havde kun betalt for et kort besøg, så der var ikke så meget tid til hyggesnak. Men min fornemmelse var da, at hun sikkert kunne være både sjov og hyggelig at tilbringe længere tid med- på trods af sproglige udfordringer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det var Brenda før, billeder er i hvert fald.

Havde et møde med hende i Kbh, det eneste der passede var billederne, kys var det ikke i nærheden af, ingen superfransk,  hun var okay tilstede, men meget kedeligt og mekanisk. Om jeg bare var uheldig den dag eller det var men person kan jeg ikke sige, men gentagelses faktoren er lille her for mig. Andre har fine anmeldelser af hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...