Hop til indhold
Guest Aalborg

Indberetning om nye steder/ændringer ved kendte steder!!!

Recommended Posts

Guest Aalborg

Hej alle i kære brødre.

Jeg tillader mig hermed at fremsætte et lille "øf". Det er ofte faldet mig ind, hvorfor en bror ikke selv sender en hindberetning til OD, hvis broren har fundet et nyt sted, eller varige ændringer at bestående steder. Er selvfølgelig klar over, at pigerne måske kun er på stederne kortere perioder.

Jeg synes det burde være en forpligtigelse" at indberette det til glæde for andre brødre, når man nu selv bruger EG.s oplysninger.

Derfor - hvis du finder er nyt sted efter at have gennemset Thailisten Vest/øst og at stedet ikke findes der - så af sted med en indberetning til OD..... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
TrineMuz skrev, for 8 timer siden:

Hva betyder OD? Os drenge? Jeg ved det ikke.

men øv, troede lige der var startet et nyt dansk sted i Ålborg man kunne besøge 

TrineMuz skrev, for 8 timer siden:

Det tætteste vi kommer på en dansk klinik i Aalborg, er på Hadsundvej i Vejgård. Er det den du mener?

En del piger kommer der efterhånden. Der annonceres altid med privat og diskret, så det er ikke et sted der som sådan skilter med at være et bordel, og der annonceres også fra forskellige medier afhængigt af, hvilken pige der er der. Så ingen faste annoncer, ingen hjemmeside og ingen vagtplan, men der er en pige på stedet 4-5 dage om ugen vil jeg skyde på. 

Jeg har nemlig sådan en fast vane, at jeg hver eneste morgen, kigger EB, Annonceligt osv. igennem for annoncer, også selvom jeg ikke har mulighed for et besøg, man er vel lidt skadet:-) Sommetider bliver jeg så alligevel fristet:-) 

I øvrigt har jeg selv besøgt stedet 4 gange. De 2 af gangene har været ved hende der ejer lejligheden, derfor kender jeg også lidt til den, fortalt af hende selv. 

Men bortset fra det sted, så er det godt nok tyndt med danske steder i Aalborg. Det er stort set kun piger der lejer en motelværelse eller lign. der kommer her. Så her er ikke noget fast sted at tage hen, og ingen vagtplan ar kigge på. 

Men det er selvfølgelig dejligt, at mange af jer piger har jeres egen side, så jeg og andre kan se jeres vagtplan og i god tid se, hvornår I har planer om at besøge netop vores by.

Redigeret af Thomas Aalborg
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Shit - undskyld. Så lige nu, at tråden udelukkende handler om Thaisteder. 

Stedet jeg henviste til, er danske piger der i hvert fald ikke tilbyder thaimassage :-) Beklager.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
TrineMuz skrev, den 4/5/2016 at 00:06:

OrganDonor - det er ham, der laver det store arbejde med Thailisten :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...