Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

så på Ekstrabladet.dk-massage under Sjælland,at et nyt sted var åbent algade Vordingborg -nogen der har testet det ?

Skrevet
  • Author
Tb60 skrev, for 49 minutter siden:

Har du været der ?

ja har været der -det var en af pigerne fra nyk f der har startet op i Vordingborg ,så en ny uprøvet pige var det ikke øv

Skrevet

Var det mulighed for fuld pakke ?

Skrevet
  • Author
Tb60 skrev, for 7 minutter siden:

Var det mulighed for fuld pakke ?

ja og til meget fornuftig pris

Skrevet
sweetstone skrev, den 8/5/2016 at 10:30:

ja har været der -det var en af pigerne fra nyk f der har startet op i Vordingborg ,så en ny uprøvet pige var det ikke øv

og til meget fornuftig pris ???

Hej Sweetstone - Tak for dit input - du lyder skuffet, er hun værd og bruge tid på, hvordan ser hun ud, og hvor gammel er hun - eller mener du bare øv, fordi hun ikke var ny ?? Jeg skal forbi området på fredag, så hvis det er iorden, vil jeg da lige tjekke op :-). Hvad lægger du i fornuftig pris ?

Skrevet
  • Author
Lucash skrev, for 12 timer siden:

Hej Sweetstone - Tak for dit input - du lyder skuffet, er hun værd og bruge tid på, hvordan ser hun ud, og hvor gammel er hun - eller mener du bare øv, fordi hun ikke var ny ?? Jeg skal forbi området på fredag, så hvis det er iorden, vil jeg da lige tjekke op :-). Hvad lægger du i fornuftig pris ?

øv fordi hun ikke var ny for mig.hun masserer ok ,og den pris jeg gav var yderst rimelig -oplyser ikke kr da jeg ikke ved om det afhænger af kemi

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.