Hop til indhold
Rayban85

En dagstur til Harmony fra KBH

Recommended Posts

Jeg overvejer en tur her i weekenden, måske fredag (har fri) eller søndag, hvor man kan ta' en tur ned til Hamborg og hjem igen samme dag.

 

Jeg har en fin bil og vi deler udgifterne til benzin og færge.

 

Hvem er spontane? :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rayban85 skrev, for 2 minutter siden:

Jeg overvejer en tur her i weekenden, måske fredag (har fri) eller søndag, hvor man kan ta' en tur ned til Hamborg og hjem igen samme dag.

Bemærk at der er Hafengeburtstag

http://www.hamburg.de/hafengeburtstag/

- så der kan være en del mere trafik, men også mere at se på inde i Hamburg omkring Landungsbrücken med masser af festivitas og ølbarer i stride strømme - vejret skulle også blive godt, så hvorfor ikke tage en dag eller 2 ? - det kan dog være svært og lidt dyrere end normalt at finde overnatning.

Skulle du få lyst at kigge forbi Fantasy istedet, så vil mig og Frisk være at finde der både torsdag og fredag indtil sidst på aftenen - jeg plejer jeg at sidde for enden af baren - ellers spørg Moni om hun har set et par danskere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er verdens største havnefest og Hamburg er fyldt med mennesker. Hotellerne har for længst været udsolgt. De få værelser som er ledige koster kassen, desværre!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...