Hop til indhold

Bedste anal oplevelse

Featured Replies

Skrevet

Er pludselig kommet i tvivl, har endelig fundet et tidspunkt der passer med Fernanda Fitness, men nu er Bobby fra Daisyclub jo også dukket op.

Jeg har aldrig fået prøvet Fernanda og elsker PSE og hård anal, så umiddelbart frister det meget, men Bobby er her måske kun i en kort periode, da Daisyclub ofte skifter ud(Fernanda kommer igen og igen) Så hvad pokker skal man dog vælge?? :-S

Det mest optimale i min verden er en petit pige til anal, men gerne en der kan tage det hårdt...

Redigeret af AlfaN

Skrevet

Så skal du nok ikke vælge Bobby. Jeg var forbi forleden og selvom jeg ikke er specielt veludrustet holdt hun kun til fem minutter i 2eren uden at det var hvad jeg vil betegne som hårdt.

Fernanda tager den som en champ, hun er bare ikke min kop te

Ellers må du vente til Emilly er tilbage i byen, eller Mina hvis hun ellers kommer igen

Skrevet
  • Author
Waverider skrev, for 3 timer siden:

Så skal du nok ikke vælge Bobby. Jeg var forbi forleden og selvom jeg ikke er specielt veludrustet holdt hun kun til fem minutter i 2eren uden at det var hvad jeg vil betegne som hårdt.

Ellers må du vente til Emilly er tilbage i byen, eller Mina hvis hun ellers kommer igen

Springer Bobby over. 

Emilly er dejlig, men syns nu ik hun er til hård sex. 

Skrevet

Hård sex. Hvad er det?

Ass Gapeing, fisting, spyt, blide små lussinger, at køre tænderne over brystvorterne, at kalde pigen ting som de næppe turde drømme om?

Skrevet

Alfa  det eneste du laver er da vist at skrive hvem du vil besøge spørgsmålet er om du nogen sinde var prøvet DN gp ...for syns aldrig rigtig der følger en anmeldelse med bare snak om hvem du vil besøge LOL ...måske du skulle forsøge dig med et rigtig skrald istedet for din evige snak

Skrevet
Waverider skrev, den 2016-05-04 at 23:31:

Emilly? 

Is that the brazilian girl with braces?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.