Hop til indhold
peter7100123

Nybegynder på besøg hos Alinya Massage i Vejle

Recommended Posts

Hejsa!

Dette er min første anmeldelse inde på sitet og første gang jeg har besøgt en klinik.

Efter mange overvejelser og kig her på siden, bookede jeg en tid inde på www.Alinya.dk 

Jeg ringede på døren ved åbningstid og pigen Pin (som vist er assistent) åbnede døren, lettere forvirret og kun iført håndklæder.

Hun havde ikke hørt at jeg havde booket en tid og bad mig komme tilbage om 20min, da hun ikke var klar(god start).

Efter 20min ventede jeg tilbage og ejeren åbnede døren. Hun spurgte hvad jeg ville have og jeg sagde massage og måske noget mere;-)

Jeg blev vist ind i et ret mørkt lille rum, som bestemt ikke lignede de billeder der ligger på deres hjemmeside.

Dernæst kom Pin ind til mig og bad mig om at lægge mig ned, så ville hun vende tilbage med noget varmt olie. Hun snakker kun engelsk, men det var ok nemt at snakke med hende. Hun var iført en lækker kort kjole med en god figur. 

Jeg lagde mig ned på briksen, kun iført bokse shorts. Da hun vendte tilbage, fjernede hun hurtigt mine bokse shorts og gik i gang med selve massagen. Det var ret godt og vi fik også hygge snakket lidt undervejs. Jeg blev efter ca. 30 min bedt om at vende mig om på ryggen og havde svært ved at skjule min begejstring;-). Desværre synes jeg at rummet var til den kolde side og frøs generelt lidt under hele seancen. Det kan også lidt nervøsitet, men hun opdagede det og fik lukket op for varmen og pakkede mig lidt ind.

Under massage delen, blev vi afbrudt 2 gange pga at en eller anden ringede på døren, det var lidt træls. Efter ca 20min front massage hvor hun også "kom til" at røre lille manden manden nogle gange, spurgte hun om jeg ville have en Happy End. Jeg spurgte til pris og fik at vide at det kostede 700kr for massage og en Hj. Jeg takkede ja til tilbuddet og hun gik i gang. Det var super dejligt og hun kiggede frækt på mig. Jeg kunne ikke dy mig for at at røre hende lidt og spurgte efter 5min om hun kunne smide tøjet? Det koste en hund mere, men hvad fanden;-) 

Hun har en flot figur, desværre med kunstige bryster som jeg ikke tænder så meget på. Efter et par minutter var jeg tæt på at komme og bad hende om at stoppe lidt. Hun svarede at der kun var 5min tilbage, så det var der ikke tid til. Hun fortsatte dernæst og da jeg kom fik hun hoste anfald, som var lidt ærgelig, men ikke hendes skyld. Hun fik mig tørt rent og jeg fik et hurtigt bad.

En lidt blandet første gang, men det var trods alt mindre kikset, end da jeg havde sex første gang;-)

+ siden

Pin var ret lækker

fint massage

ok Hj

Hun troede at jeg var 7 år yngere end jeg er:-)

 

- siden

rodet booking og start

et mørkt lille rum at ligge i, der også var et par grader for koldt, når man skal ligge i Adam kostume 

For lidt tid til hygge.

 

Peter7100

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

God første anmeldelse. Velkommen til :-) 

 

Min oplevelse af thai-massage er, at det virkeligt kan gå begge veje. Jeg har haft fantastiske oplevelser (nærmest bedre end noget ikke-thai, jeg kan tænke på) hvor både massage og det efterfølgende har været i topklasse, men jeg har også haft det modsatte;ligegyldigt oliepjaskeri, hastværk, sniksnak med veninder og gåen til og fra massagen. 

...og det er pga. den første type oplevelser, at jeg fortsætter med at være Thai-Fan :-) 

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...