Hop til indhold
Skaldepande48

Alessia og Ellen i Aarhus / fantastiske

Recommended Posts

Hejsa

Det er ikke fordi jeg har for vane at skrive om min sexuelle oplevelser, eller at anmelde de piger som jeg har hygge med, men med Alessia og Ellen i Aarhus, er jeg klar til at lave en undtagelse, derfor fandt jeg dette forum, hvor jeg kunne dele mine erfaringer med andre, for pigerne fortjener det afgjort.

Det er ikke decideret deres sexuelle evner jeg vil skrive om, selvom de bestemt ikke fejler noget, men det jeg faldt over var deres menneskelige egenskaber, det var nemilg nogle ualmindelig dejlige, smilende og positive piger.

Jeg hyggede mig en time sammen med dem begge to, og det var ganske enkelt vidunderligt, der var tid til smil, latter nusseri og kys, det var dejligt, og det bliver ikke min sidste gang i selskab med disse dejlige piger.

Mht fotos / de er af pigerne og vellignedde, alderen har jeg ikke grund til at betvivle / derfor min varmeste anbefalinger

https://annoncelight.dk/showad/206267

https://annoncelight.dk/showad/206273

 

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg

tak for anmeldelsen, de lyder søde - hvad måtte du betale for en time med begge pigerne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godaften Ferdinand :-) 

som sagt kender jeg de to piger en smule. Nu skal skaldepande ( i øvrigt en godt og sjovt navn ) :-) jo selv have en mulighed for at svare på dit spørgsmål, men som man kan se i annoncen på pigerne reklamerer de ikke for en duet, men de har sagt til mig at de tilbyder det, hvis der er nogle, der efterspørger det.

Må med det samme sige, at jeg ikke ved, hvorfor pigerne ikke reklamerer med det. Det blander jeg mig ikke i. 

De har fortalt mig at prisen for de 2 i en time er 2500 kr. 

hvor meget skaldepande har givet ved jeg af gode grunde ikke :-) 

god aften til dig.

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rescue51 skrev, for 14 timer siden:

Godaften Ferdinand :-) 

som sagt kender jeg de to piger en smule. Nu skal skaldepande ( i øvrigt en godt og sjovt navn ) :-) jo selv have en mulighed for at svare på dit spørgsmål, men som man kan se i annoncen på pigerne reklamerer de ikke for en duet, men de har sagt til mig at de tilbyder det, hvis der er nogle, der efterspørger det.

Må med det samme sige, at jeg ikke ved, hvorfor pigerne ikke reklamerer med det. Det blander jeg mig ikke i. 

De har fortalt mig at prisen for de 2 i en time er 2500 kr. 

hvor meget skaldepande har givet ved jeg af gode grunde ikke :-) 

god aften til dig.

 

Tak for info Rescue....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oplevede så pigerne "LIVE" til gangbanget i går, og jeg kan kun sige at det var et par utroligt dejlige, smukke og velskabte piger, som virkelig gik til sagen med liv og sjæl, alt sammen bundet sammen med smil og godt humør.

Ellen den lyshårede, er fuldstændig perfekt til kærestesex, hun elsker at kysse og kæle, desuden sutter hun pik som en drøm og så har hun nok de flotteste bryster som jeg nogensinde har oplevet IRL.

Alissia, er mere en frækkert, og du hun var til analsex, så var der nok lidt mere lige på og hård sex med hende, men hun flirtede og pirrede fyrene så det var en fornøjelse.

Det var for begges vedkommende dejligt at se, hvordan de gik fuldstændigt usnerpede til tingene, der var ikke noget man ikke måtte røre ved eller slikke på, og som skaldepande skrev, så er de ganske enkelt nogle skide søde og naturlige piger, absolut en stor anbefaling herfra - der var iøvrigt bred enighed blandt alle deltagerne om at det var en super oplevelse.

Redigeret af Ferdinand
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet at være sammen med og kneppe begge piger. Fantastisk kærestesex. Lækre smækre ungpigebryster, som jeg faktisk kun kan huske fra dengang ruder konge var knægt !  Uimodståelige faste baller, i det hele taget , når man går på ”kropoplevelse” faste spændstige skolepigekroppe. Faste lår, faste mavemuskler, i det hele taget fast ungt kød !  De har begge humor, er søde, imødekommende og ”pæren” er iorden,perfekt engelsk eller italiensk ……… I  tale C,”)……… altså ikke bimboer. De er velvillige og man serviceres i hoved og … pik. Om de så bliver bedt om at ride, reversride, bagfra, forfra, stående, komme på de lækre bryster eller i munden, dog efter aftale, fedt, fedt, fedt. Alessia tager pikken i røven, dejlig stram, eftertanke,,, fissen er mere stram ….. Ellen har et dejligt smil, smukt ansigt, lækker stram og indbydende våd fisse. Hun må ride til daglig C,”)  De sutter begge pik som en drøm, bliver ved og ved og ved ….. Desværre kan der måske på sigt komme en nakkeskade, men satme godt. (Jeg tager gerne den skade og andet under kærlig behandling hvis ………)

 Jeg kan kun sige prøv, prøv.  

Alessia skulle vist nok være på vej hjem til Italien, men skulle måske komme til DK igen på et tidspunkt. Så det er NU drenge med hende. Men skulle vist nok komme en veninde på besøg. Hun skulle være ligeså lækker som de her omtalte ungpiger .

Billederne ! ÆGTE !

Skala :

På alle måder bryder de begge igennem ”point” – muren !!!

P.S. Kommer i tanke om, at jeg fik lov at lege med Ninas bryster, lige inden vi gik ud af folkeskolen.                 Det er bare for at beskrive min piks reaktion på disse pigers bryster ”

 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest h20

Tak for anmeldelserne - lyder som et besøg værd. Nogen der vil præcisere 'tæt på Aarhus C' lidt og evt. smide et ord om adgangsforhold. Bor selv i Aarhus så diskretionen kan være lidt af en udfordring her i den lyse tid :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken skrev, for 6 timer siden:

Jeg har prøvet at være sammen med og kneppe begge piger. Fantastisk kærestesex. Lækre smækre ungpigebryster, som jeg faktisk kun kan huske fra dengang ruder konge var knægt !  Uimodståelige faste baller, i det hele taget , når man går på ”kropoplevelse” faste spændstige skolepigekroppe. Faste lår, faste mavemuskler, i det hele taget fast ungt kød !  De har begge humor, er søde, imødekommende og ”pæren” er iorden,perfekt engelsk eller italiensk ……… I  tale C,”)……… altså ikke bimboer. De er velvillige og man serviceres i hoved og … pik. Om de så bliver bedt om at ride, reversride, bagfra, forfra, stående, komme på de lækre bryster eller i munden, dog efter aftale, fedt, fedt, fedt. Alessia tager pikken i røven, dejlig stram, eftertanke,,, fissen er mere stram ….. Ellen har et dejligt smil, smukt ansigt, lækker stram og indbydende våd fisse. Hun må ride til daglig C,”)  De sutter begge pik som en drøm, bliver ved og ved og ved ….. Desværre kan der måske på sigt komme en nakkeskade, men satme godt. (Jeg tager gerne den skade og andet under kærlig behandling hvis ………)

 

 Jeg kan kun sige prøv, prøv.  

 

Alessia skulle vist nok være på vej hjem til Italien, men skulle måske komme til DK igen på et tidspunkt. Så det er NU drenge med hende. Men skulle vist nok komme en veninde på besøg. Hun skulle være ligeså lækker som de her omtalte ungpiger .

 

Billederne ! ÆGTE !

 

Skala :

 

På alle måder bryder de begge igennem ”point” – muren !!!

 

P.S. Kommer i tanke om, at jeg fik lov at lege med Ninas bryster, lige inden vi gik ud af folkeskolen.                 Det er bare for at beskrive min piks reaktion på disse pigers bryster ”

 

 

 

Jeg synes det er en super beskrivelse, og som du måske kan se af mit indlæg fra i går, så var jeg lige så begejstret, men var det ikke Ellen der skulle hjem?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ellen er rejst hjem til Italien for en kort bemærkning, men en ny veninde til Alessia som hedder Alice er kommet :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...