Guest Kinky Jill Skrevet 3. Maj, 2016 Jer der har været med til og prøvet en gangbang, har i nogle gode råd hvad var fx godt og hvad var dårlig ? Jeg skal forhåbentlig have min første gangbang om en uge, og vil jo gerne både selv og give mine gæster en super oplevelse, så jeg tænker ikke kun på det med sex, men også der skal været dvs både kolde og varme drikkevare. Alt hvad der er brug for til god hygiejne. Kondommer mm. Det vil været skøn hvis i vil dele jeres erfaring om hvad jeg skal været opmærksom på og huske. Ønsker jer en ny skøn uge med fantastik godt vejr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Jill Skrevet 3. Maj, 2016 Admin. Håber mit opslag er okay her ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zhade 3 Skrevet 3. Maj, 2016 Hej Kinky Jill. Min erfaring er at de bedste GB events er dem hvor der også er tænkt på pauserne . Sørg for at der er minimum et sted hvor folk kan "breake ud". Hvor man kan få sig en uformel snak og samle kræfter til næste omgang, lidt i ro fra det hele. Det kan også sagtens være samme sted hvor man kan tanke op og få lidt kulhydrater ind Zhade Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smoking Skrevet 3. Maj, 2016 Hej Kinky Jill Lyder spændende, hvor og hvornår deltager gerne. Smoking Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 3. Maj, 2016 Hej Kinky Jill Mest vigtig er, at der er en myndig person, der styre løjerne, det kan du nemlig ikke selv, når du ligger der, og er fyldt i alle huller og med noget i begge hænder. Der skal være pauser undervejs, måske ikke på faste klokkeslet, med være annonceret, at der kommer pauser. Der skal være god plads både rundt om "legepladsen" og til, at slappe lidt af (har været til GB, hvor det var i et lille soveværelse, hvor man stod som sild i en tønde, ikke særlig rart) Der skal være bade mulighed, gerne en ekstra håndvask, så man lige kan få vasket sjoveren mellem de enkle slag Mad og drikke, skal være frugt, chips, nogle mint pasteller, sodavand, koldt vand og måske lidt boble vand, men ikke så nogen bliver bedugget. At påvirket personer afvises, ved godt at alkohol og andet gør en mere fri, med nedsætter også even til omgås andre personer God fornøjelse måske jeg dukker op Pite 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Jill Skrevet 3. Maj, 2016 Mange takker for jeres svar, det bliver på tirsdag her i Esbjerg hvor jeg jo fast holder til. Jeg laver snart et opslag om dette. Det med en hjælpen hånd til at styre det, er der tænk på, det bliver min skønne domina. Vi har snakke om dette i flere år, så vild nu er der en dato på Det med pladsen har vi snakke om, derved holder jeg jeg til ca 6 mænd, tror det er passende antal når jeg ikke har prøve det før. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Maj, 2016 Er nysgerrig, drenge. Er det antal, som Jill selv foreslår, passende? 6 styks mænd til en kvinde i et GB... - eller afhænger det af hvor langt et tidsrum, det strækker sig over? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Jill Skrevet 3. Maj, 2016 Mit antal er jo bladet ud fra de ikke skal stå som en sild i en tønde, går dette godt, vil jeg evt gerne flere en anden gang, og derved kan det ikke blive hos mig, da her vil pladsen blive for lille. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 5. Maj, 2016 Synes det fungere godt med kaffe, sodavand, alm vand, saltstænger/Chips. Måske lidt frugt men det skal være skåret ud. Pas på det ikke bliver for meget også. plejer også sætte tyggegummi frem. sidst bød vi velkommen med muserende vin. kondomer plejer jeg ligge masser af frem i skåle. Tre str. Slå, alm og store. Kondomer skal jo helst passe. Masser af køkkenrulle, vådservietter, glidecreme, håndklæder. Håber det kommer til at gå godt. Det jo nogen vilde ydelser du tilbyder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 6. Maj, 2016 GFE MILF skrev, den 3/5/2016 at 20:51: Er nysgerrig, drenge. Er det antal, som Jill selv foreslår, passende? 6 styks mænd til en kvinde i et GB... - eller afhænger det af hvor langt et tidsrum, det strækker sig over? Syntes det er fint antal, at lægge ud med. Så det ikke bliver for overvælende den første gang. Har oplevet et mega GB i en club, hvor der var 52 mænd, hun fik pik i 4 timer, kun afbrudt af korte ture under bruseren. Pite Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rubert 292 Skrevet 9. Maj, 2016 GFE MILF skrev, den 3. maj 2016 at 20:51: Er nysgerrig, drenge. Er det antal, som Jill selv foreslår, passende? 6 styks mænd til en kvinde i et GB... - eller afhænger det af hvor langt et tidsrum, det strækker sig over? Hej GFE MILF Jeg skal udleve min gangbang drøm imorgen og jeg har netop valgt dette gangbang fordi det er et mindre arrangement privat. Med et deltager antal på 5-6 mænd skulle der gerne være plads til en "nybegynder" Men ellers tror jeg at det er meget forskelligt hvad vi mænd synes er et passende antal og hvad der er frækt, går du selv med tanker om at prøve et GB, synes jeg du skal tænke på hvad du selv tænder mest på den første gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg