Hop til indhold

Trines tantra

Featured Replies

Skrevet

http://trinestantra.dk/

Er der nogen af brødrene herinde som har prøvet hende ??

Jeg er lidt i tvivl om hvormeget hun tilbyder - hun skriver jo at vi begge er nøgne hele vejen, men er det blot B2B eller hvormeget mon

Jeg håber at nogen kan komme med gode beretninger

Skrevet

Hvad med bare at give hende lov til at tilbyde massage uden sex. det er jo det der er ideen i tantra massage. At du skal nyde og slappe af..

Hun skriver
"Måske mærke din egen lyst - uden at gøre massøren til genstand for dit begær. "

Tænk på at massøsen har også en familie. Hvis det skulle ske at nogen har fået mere hos en massøse med hjemmeside og eget navn end hun annoncerer med, så er det en del af privatlivet og  derfor bedst ikke at "anmelde" det her. 

Skrevet

Trine tilbyder TaoTantra med forholdsvis kraftig dyb stimulation af medianer mm blandet med noget blidt sensuelt. Hun bruger ikke så meget B2B som mange af de andre tantra massasører som jeg har besøgt. Lidt mere i retning af klassisk WatPo thaimassage dog uden brug af greb mm.

Der ud over er hun fantastisk charmerende, køn, sød og lyttende.

Er der andet du vil vide?

Redigeret af SanseForskeren

Skrevet
SanseForskeren skrev, for 7 timer siden:

Trine tilbyder TaoTantra med forholdsvis kraftig dyb stimulation af medianer mm blandet med noget blidt sensuelt. Hun bruger ikke så meget B2B som mange af de andre tantra massasører som jeg har besøgt. Lidt mere i retning af klassisk WatPo thaimassage dog uden brug af greb mm.

Der ud over er hun fantastisk charmerende, køn, sød og lyttende.

Er der andet du vil vide?

Tusind tak..... det kan jeg virkelig bruge til noget  :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.