Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er som altid en smule liderlig, og lidt nærig. Så jeg gik på jagt på dogging-fun og fandt mig en rigtigt bimbo trans, med monster silikone bryster.
Og jeg fik en aftale med hende om at mødes i offentlighed ved farum. Jeg troede enlig ikke  hun ville komme, fordi det gik 20 min længerne end aftalt. Men der var bingo, virkelig en overklasse bimbo med hvid pels, lakstøvler, smykker, makeup og frækt tøj. Vi talte kort og jeg måtte bare rage på de patter, og de føles virkelige. Jeg tog godt for mig af retterne, og der var ingen brok. Jeg tog min pik frem ,og hun fik love at lege mens jeg rager. Jeg fandt en stor butplug i anus på hende, som jeg trykkede lidt på.
Så gik hun på knæ og tog min pik i munden, hun kan lide at sutte pik. Det var så lækkert at jeg kom i hendes ansigt. Jeg fik lige alt sæden af i ansigtet og sagde tak og gik igen. Det kostede ikke en krone... Så sådan kan man altså gøre, dog var der ingen knep denne gang. Vi ser tiden an. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kontant
TM72 skrev, for 8 timer siden:

Jeg er som altid en smule liderlig, og lidt nærig. Så jeg gik på jagt på dogging-fun og fandt mig en rigtigt bimbo trans, med monster silikone bryster.
Og jeg fik en aftale med hende om at mødes i offentlighed ved farum. Jeg troede enlig ikke  hun ville komme, fordi det gik 20 min længerne end aftalt. Men der var bingo, virkelig en overklasse bimbo med hvid pels, lakstøvler, smykker, makeup og frækt tøj. Vi talte kort og jeg måtte bare rage på de patter, og de føles virkelige. Jeg tog godt for mig af retterne, og der var ingen brok. Jeg tog min pik frem ,og hun fik love at lege mens jeg rager. Jeg fandt en stor butplug i anus på hende, som jeg trykkede lidt på.
Så gik hun på knæ og tog min pik i munden, hun kan lide at sutte pik. Det var så lækkert at jeg kom i hendes ansigt. Jeg fik lige alt sæden af i ansigtet og sagde tak og gik igen. Det kostede ikke en krone... Så sådan kan man altså gøre, dog var der ingen knep denne gang. Vi ser tiden an. :)

Link?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yes det er den side. Jeg gør det gerne igen LOL  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, jeg var der igen.
Sutter som en engel, og fik givet en pænt masse sperm denne gang, over hele ansigtet.
Det er altså det frækkeste gratis blowjob jeg har fået.. Jeg anbefaler det gerne igen.

Pøj pøj, hvis i er til sådan nogle.

:)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...