Hop til indhold
polyfilla

Kan man undgå verifikationsfoto?

Recommended Posts

Jeg har oprettet en profil på SD. For at få mine billeder tilgængelige for sugarbabes kræver de at jeg lægger et verifikationsfoto ind. Kan man undgå det på nogen måde?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

kan det ikke være ligemeget. Det er jo ikke et foto, som bliver offentligt tilgængeligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

nej du skal ha et  verifikationsfoto  derinde ellers vil du ikke blive godkendt

jeg har været derinde og skulle igennem det samme og du må ikke bruge et billede som bliver brugt på nettet det skal være et du lige har taget

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... og fotoet skal være taget sammen med en seddel med en specifik tekst og dags dato...! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Enig - det er noget vrøvl, er du betalende medlem - så kan du naturligvis vælge og have et profil billede - eller du kan have dine billeder i et album !

i modsætningen til kvinderne, så betaler vi mænd jo for den fulde adgang på sugardaters.dk  :-)

vælger du at være "ikke betalende medlem" - uden mulighed for at kontakte nogen - kun se deres profil billeder (ikke se de album du får adgang til)

hvis du ikke har betalt endnu, så får du tilbudt 3 dages medlemskab 9 dage efter at du har oprettet din profil :-)

glæd dig - det er den bedste "jagtmark" i Danmark :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for input! Jeg er betalende medlem. Alligevel kræver de verifikationsfoto for at jeg kan have nogen som helst form for andre foto på siden. Det er ret irriterende. Det er ikke så fedt at skulle have et billede med dato og sugardater skrevet på det ude på nettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
polyfilla skrev, den 5/6/2016 at 09:25:

Tak for input! Jeg er betalende medlem. Alligevel kræver de verifikationsfoto for at jeg kan have nogen som helst form for andre foto på siden. Det er ret irriterende. Det er ikke så fedt at skulle have et billede med dato og sugardater skrevet på det ude på nettet.

Det er nyt. Kan det skyldes karakteren af de øvrige billeder du har lagt på?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det tror jeg ikke. De er ret uskyldige. Jeg har prøvet at slette dem og så kun sætte et ansigtsbillede på. Det må jeg heller ikke. Jeg prøver uden billeder og ser hvordan det går.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

så får du nok mindre respons fra de dejlige sugarbabes - med mindre du har dem i dit album..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Man må vel stadig ikke have "sex" billeder eller nøgen billeder - selvom de er i privat mapper, eller?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
TboneDK skrev, for 19 minutter siden:

Man må vel stadig ikke have "sex" billeder eller nøgen billeder - selvom de er i privat mapper, eller?

Nej - det tror jeg ikke - omvendt så tiltrækker det nok hellere ikke mange unge kvinder :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
8270 skrev, for 1 time siden:

Nej - det tror jeg ikke - omvendt så tiltrækker det nok hellere ikke mange unge kvinder :-)

Enig, det var nu mere mht om der var ændret på deres billede politik ..

Jeg vil heller ikke skræmme en ung pige, med et billede af min, hun kunne jo blive helt forskrækket, hahaha ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...