Hop til indhold
ChoosyVery

Latina Ulvedalsvej Havredal

Recommended Posts

Jeg har førfået skældud her på sitet for at skrive "latina" om sydlandske piger, der IKKE er fra Latinamerika, men nu vover jeg et øje igen - for den skulle være god nok:

Nåmmen, jeg kørte lige forbi her i dag: 

http://side6.dk/resultatside/?q=ulvedalsvejhavredal

Som sædvanligt troede jeg ikke på billederne, men det kunne jo være. Og sandelig om ikke jeg nu bagefter er i tvivl: Billede 1-4 ligner hende faktisk temmeligt meget, brysterne især, selvom jeg husker hendes lår som slankere, Omvendt var hun næppe hverken 21-22, men måske 25-28. Hendes bagdel var klassisk sambastruttende (meden lille tatovering over lænden), kroppen flot og brysterne også - altså ligesom dem på billederne. Jeg er ret sikker på at brysterne er hjulpet, men det var ikke ret tydeligt. Hendes ben var flotte, maven var flad og der var muskler bag, men maveskindet tydede på at hun havde født. Hun havde et rigtigt kønt ansigt med næsten asiatiske træk og flot langt sort hår.

Og nu til den store afsløring: Hun var den Dominikanske Republik,og dermed en rigtig officiel latina! 

Der sagde hun i hvert fald at hun kom fra og at hun talte spansk. Jeg ved ikke bedre, så nu bruger jeg den overskrift igen. 

Vi talte nu engelsk sammen, og det fungerede fint. Hendes priser starter fra 600 og jeg fik(gav) fransk til hende og dansk. Hun kunne godt lide mit franske (hun var i øvrigt ikke glatbarberet, men bare korthåret - sjældent efterhånden) og og jeg kunne godt lide at give det, for hun blev dejligt våd. Og det danske kunne jeg også godt lide - flere stillinger, intet hastværk - så kort kan det vel siges.

Stedet: Havdredal er meget langt ude og en lille bitte by, men man kan parkere helt diskret bagved på en slags gårdsplads. Herfra ligner huset noget som selv Låsby-Svendsen har opgivet at leje ud til prostitution, så mine forventninger var cirka nul. Men jeg var altså glad da jeg kørte igen. 

Jeg kommer ikke så tit forbi, men skulle det ske i nær fremtid, så tror jeg at jeg vil aflægge hende et besøg igen. Hun vidste ikke hvor længe hun blev men jeg fik indtryk af at hun næsten lige var kommet. Desværre har jeg glemt hendes navn, men det var vist noget med A der lød helt normaleuropæisk. Der skulle være to piger på stedet, så det er jo ikke helt uvæsentligt. Der skulle også være en trans, men det tager man nok ikke fejl af. 

Anbefalet herfra!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...