Hop til indhold
Simba

sonja NEW and fresh.. Skuffende.

Recommended Posts

Måtte osse lige forbi Sonja, efter de mange gode anmeldelser.

Det blev desværre en meget skuffende oplevelse..

Der var vel nok ingen kemi mellem os...  Sker ellers sjældent for mig. Men alligevel kunne jeg da godt have ønsket mig en lidt mere professionel attitude.  Ihvertfald var hun meget kølig og berøringsangst nærmest. gjorde intet som helst forsøg på at få det til at virke som om at hun osse havde lyst til mig, eller til det som vi var igang med. 

hvilket resulterede i at det var lidt svært at gennemføre, med en halvslatten kalorius..  Og her var der ikke meget hjælp at hente fra hende, som nærmest helst ikke ville røre ved den.

Well, ærgeligt var det.  for damn det er hot lille krop hun har ;)

Hun havde en lille piercing midt på brystkassen, over og mellem de lækre små bryster, (som hun sagde var ny?? ) der gjorde at man skulle være forsigtig med at lege med hendes ellers meget lækre små bryster.

har aldrig set en piercing lige der, og hun var så lille at jeg lige var nødt til at checke om den gik hele vejen igennem :)

simba

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja jeg var også draget derud af samme grund. Men gik igen da hendes attitude ikke var god. Og der stoler jeg på mit instink. Det tager sjældent fejl. Hun så også træt og uoplagt ud.

Epo 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...