Hop til indhold
Pite

Frække Ida var vild

Recommended Posts

Hej

Idag lykkes det, at få en aftale på plads til kl. 1100 i Vejle

Den korte version:

Hun ville havde pik og det fik hun ;)

Den lidt længer version.

Mødte kl. 11 og blev lukket ind af en sød og smilende telefonpige, som viste mig ind i rummet. Ida kom lidt efter, og vi fik sagt goddag.

Efter det formelde, gik Ida på knæ og ved hjælp af læber og hænder monteret et kondom, og jeg fik en god sutte tur, mens hun frækt kiggede op på mig, da jeg var helt kampklar, blev jeg vist op på sengen.

Ida kravlede op til mig og brugte brysterne til, at forkæle mig med, kunne mærke de stive brystvorter mod mine lår og på kuglerne, fræk frækt. Lidt efter kravlede hun endnu længer op og gled ned over mig, inden længe red hun mig hårdt, skiftende mellem og ride og køre frem og tilbage, da hun steg af, ville jeg op, hun skulle have den bagfra, med blev skubbet tilbage på sengen og hun gled ned over mig igen, denne gang med udsigt til hendes baller og jeg fik endnu en fræk ridetur.

Så blev det min tur, ned på alle fire med hende, fat om hofterne og op i den våde fisse, Ida flyttede mine hænder op på hendes bryster, tog godt ved og kneppede hende hårdt, hun tog bare imod med små støn, ind imellem var de frække finger nede og lege, også på mine nosser. Jeg ville slutte af med hendes støvle klædte ben på mine skulder, så om på ryggen med hende, benene op og så i bund igen, at se hende i øjnene, mens jeg kneppede var vildt fræk og godt, og alt godt får jo en ende, denne gang i et lille brøl og en ladning i gummiet.

Efter lidt små snak på sengen, var det tid til, at komme i tøjet og sige farvel og på gensyn.

Ida

Pite 

 

 

Redigeret af Qivitoq

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida

Skøn, direkte og akkurat beskrivelse ;-) Du beskriver mig som en djævelsk lille satan, din hugorm! :-D 

D var skøn sex, vild, intens og våd og... :-o 

Du r hvad, j v kalde for et "RÅFEDT KNALD"!!! Dig r j ikke færdig med! ;-) 

Kys og lidt andet godt ;-)  Ida.

 

Redigeret af Frække Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...