Hop til indhold
Guest dave1971

Linda i Svendborg

Recommended Posts

Håret er anderledes nu, men jo, jeg har mødt hende og kan bekræftige at det er en særdeles smuk og lækker ung dame.

Billederne er ikke helt ved siden af, dog synes jeg hendes numse er lidt større :)

Og der er nok ikke nogen der har besøgt hende endnu, hun er lige ankommet :)

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 2 timer siden:

Håret er anderledes nu, men jo, jeg har mødt hende og kan bekræftige at det er en særdeles smuk og lækker ung dame.

Billederne er ikke helt ved siden af, dog synes jeg hendes numse er lidt større :)

Og der er nok ikke nogen der har besøgt hende endnu, hun er lige ankommet :)

Sig mig, hvorfor er det du altid har set damerne i Svendborg, men ikke prøvet dem? Har du startet bordel? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der noget der ved om Linda er den samme som Yasmin, som netop har været på Nyborgvej i Odense. Hvis man klikker på linket, der er i tråden om hende under Fyn/efterlysninger, så kan man se, at det er samme annonce på annoncelight.dk, der er blevet genbrugt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
CPHstuderende skrev, for 57 minutter siden:

Sig mig, hvorfor er det du altid har set damerne i Svendborg, men ikke prøvet dem? Har du startet bordel? :)

Nej. Men jeg er husven på Kongebakken. Laver lidt service for pigerne der. Det har jeg gjort længe og skrevet om det før. Det er ingen hemmelighed :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
fyn44 skrev, for 30 minutter siden:

Er der noget der ved om Linda er den samme som Yasmin, som netop har været på Nyborgvej i Odense. Hvis man klikker på linket, der er i tråden om hende under Fyn/efterlysninger, så kan man se, at det er samme annonce på annoncelight.dk, der er blevet genbrugt.

Det er ikke samme pige :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 5 minutter siden:

Nej. Men jeg er husven på Kongebakken. Laver lidt service for pigerne der. Det har jeg gjort længe og skrevet om det før. Det er ingen hemmelighed :)

Nej, den del vidste jeg godt, men det kunne jo være du havde udvidet forretningen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dave1971
T.Hansen47 skrev, for 4 timer siden:

Håret er anderledes nu, men jo, jeg har mødt hende og kan bekræftige at det er en særdeles smuk og lækker ung dame.

Billederne er ikke helt ved siden af, dog synes jeg hendes numse er lidt større :)

Og der er nok ikke nogen der har besøgt hende endnu, hun er lige ankommet :)

Hvad er anderledes ved håret.

gør ikke nogen at numsen er lidt større 

hvad er priserne på Kongebakken?

Del dette indlæg


Link til indlæg
dave1971 skrev, for 1 time siden:

Hvad er anderledes ved håret.

gør ikke nogen at numsen er lidt større 

hvad er priserne på Kongebakken?

Nu er det mere afro, de der ekstensions :P

Priserne er ikke min afdeling. Det klarer pigerne selv, men mon ikke de starter omkring de 5 - 600 kr.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, hun ser lækker ud. Men er der nogen der har besøgt hende og kan fortælle lidt om hun også er et besøg værd ? Hvad med den bagdel - hvor kraftig er hun ? På billederne er hun en slank pige - så er billederne up to date / ægte ? Der er lidt langt til Svendborg, og endnu længere hjem, hvis hun er en fuser. Så jeg kan godt bruge lidt mere info., før jeg tager tager en beslutning om at besøge hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo. Jeg har nu besøgt hende og er rigtig glad. De billeder er desværre ikke ægte, hun lover at få gjort noget ved det meget snart.

Men man møder en rigtig dejlig mørk ung pige, som bestemt både er smuk og sød. Jeg gav 800 for 30 min Dansk / fransk.

Og altså, jeg kan da godt endnu engang berette i detaljer hvordan vi legede i sengen, men jeg vil hellere bare sige at det var rigtigt lækkert. Hun kan nogle tricks ved Blowjob, får rigtigt pirret og kildet mellemkødet og slikket bollerne og gav en dejlig gang deepthroat.

Hun har en rigtig dejlig stor Samba numse med tilhørende kraftige ben. Bestemt ikke tyk, bare en stærk pige :) De fineste C skåls strutbryster med søde små vorter. Et rigtigt sødt / smukt ansigt, afro hår ( nok en slags ekstensions ), og et virkeligt kælent væsen.

Hvis man virkelig er til en lille slank nipsepige er det nok ikke hende her.

Hun er til gengæld en sporty, udholdende pige der sikkert kan danse hele natten uden at blive forpustet :)

Hun taler fint engelsk og kan også snakke en smule Dansk.

Hun har også ny annoncelight profil

https://annoncelight.dk/showad/204237

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for dit svar T.Hansen47. Jeg afventer lige de nye billeder. Det var også lidt for godt til at være sandt med de gamle billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er det heldigvis ikke for mig, så jeg er snart på! Et godt fyldigt understel er lige mig, så hun skal klart besøges ;-)

Så tak T.Hansen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen jeg kan kun tilslutte mig hvad T.Hansen fortæller om hende.....Dog vil jeg sige.....Og det er altså utroligt som vi opfatter tingene forskelligt.....Men den C-skål vil jeg nok reducerer til en A eller max B-skål. Til gengæld er de rigtig flotte og frække vil jeg sige. Og rigtig stor samba-numse.....Aaarh...T.Hansen.... stor er den sgu ikke i min termologi :-D. Men det ér virkelig en lækker samba-numse, og hun ved hvordan hun skal bruge den.

Jeg vil gå så vidt som til at sige, at hun minder utroligt meget om Tiffany....bare lidt mere buttet. Rigtig flot, høj og sød pige uden tvivl.

Billederne mine herre, bliver desværre ikke ændret af diskretions årsager.

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 17 timer siden:

Der er da vidst nogen der kopierer andres tekster :P

Men de kan da ikke stave......

Nix T.Hansen!!......for det er nemlig også Linda ;-). Hun fortalte det selv til mig. Men hun er jo ikke den eneste der har mere end én profil, og ikke et ondt ord om det. Så er muligheden jo bare større for at besøge hende, selvom Linda er "væk" for en tid :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...