StudineMILF 9501 Skrevet 29. Maj, 2016 Adelie skrev, for 12 minutter siden: VINDEREN er .......... Fundet Hvem er det så ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. Maj, 2016 eller rettere vinderne ....... Jeg kunne ikke dy mig... på samme måde som når jeg står i en butik og har fundet to smækre kjoler...... og hvorfor nøjes, jeg nupper begge. @Prinz @tonytony Jeg skal fortære disse to spændende mænd med hud og hår. Så nu kære ovennævnte .......nu skal det praktiske ordnes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. Maj, 2016 Adelie skrev, den 26-05-2016 at 21:26: Jeg skal nok sende lidt røgsignaler hvis jeg nærmer mig øen og måske jeg lægger lidt billeder op..... man ved jo aldrig @Cagetheelephant nej nej ..... måske jeg lægger lidt billeder op. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. Maj, 2016 den ser lidt manipuleret ud ... den går ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tonytony 93 Skrevet 29. Maj, 2016 (edited) Adelie skrev, for 6 timer siden: eller rettere vinderne ....... Jeg kunne ikke dy mig... på samme måde som når jeg står i en butik og har fundet to smækre kjoler...... og hvorfor nøjes, jeg nupper begge. @Prinz @tonytony Jeg skal fortære disse to spændende mænd med hud og hår. Så nu kære ovennævnte .......nu skal det praktiske ordnes Godt valg :=) Jeg tror ikke det har været nemt for dig... håber ikke folk har taget det så tungt hvis de blev valgt fra... Føler det er en ære at være med til at afslutte din sidste tid som GP ;=) ... og JA, lad os få det ordnet! Redigeret 29. Maj, 2016 af tonytony 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dezmodevil 480 Skrevet 30. Maj, 2016 Adelie skrev, den 29. maj 2016 at 16:42: eller rettere vinderne ....... Jeg kunne ikke dy mig... på samme måde som når jeg står i en butik og har fundet to smækre kjoler...... og hvorfor nøjes, jeg nupper begge. @Prinz @tonytony Jeg skal fortære disse to spændende mænd med hud og hår. Så nu kære ovennævnte .......nu skal det praktiske ordnes Det er til at tude over. tillykke til de to heldige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 31. Maj, 2016 (edited) Det er vist på sin plads at jeg offentligt får givet udtryk for min glæde og taknemmelighed over at være udpeget som en af vinderne i Adelies konkurrence Jeg er meget spændt på at møde Adelie. Omvendt er det min fornemmelse at Adelie har ikke ubetydelige forventninger og at der venter mig en ganske betydelig udfordring i at leve bare en lille smule op til dem PS: Tak til dem der måtte have anbefalet mig over for Adelie Redigeret 31. Maj, 2016 af Prinz 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Juni, 2016 Dezmodevil skrev, den 30-05-2016 at 22:32: Det er til at tude over. tillykke til de to heldige Ikke græde over spildt mælk Alt efter hvor stor din sorg er frække så kan du jo altid lave en aftale på almindeligvis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Juni, 2016 Prinz skrev, for 14 timer siden: Det er vist på sin plads at jeg offentligt får givet udtryk for min glæde og taknemmelighed over at være udpeget som en af vinderne i Adelies konkurrence Jeg er meget spændt på at møde Adelie. Omvendt er det min fornemmelse at Adelie har ikke ubetydelige forventninger og at der venter mig en ganske betydelig udfordring i at leve bare en lille smule op til dem PS: Tak til dem der måtte have anbefalet mig over for Adelie Spændingen er gengældt !!!! Nu skal vi blot have vores planlægning til at lykkes. Ingen bekymring jeg er helt ufarlig (næsten ) ...glæææææder mig ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Juni, 2016 tonytony skrev, den 29-05-2016 at 23:07: Godt valg :=) Jeg tror ikke det har været nemt for dig... håber ikke folk har taget det så tungt hvis de blev valgt fra... Føler det er en ære at være med til at afslutte din sidste tid som GP ;=) ... og JA, lad os få det ordnet! Dejligt frække. Skriv gerne nogle forslag til hvor og hvornår i en PM eller sms Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dezmodevil 480 Skrevet 2. Juli, 2016 Får vi ikke en beskrivelse af de to eventyr? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 5. Juli, 2016 Jeg havde min "session" med Adelie i dag. Hvis det nu havde knebet med at sætte sig op, så sørgede Adelie allerede fra morgenstunden med en sms at sikre sig at jeg både var klar og ikke havde glemt vores aftale Da jeg har fået indtryk af at Adelie godt kan lide en hel del aktivitet, håbede jeg at jeg ville have en ad de gode dage, hvor der var mere end ét enkelt skud i "vedhænget". Adelies udseende er vist rigeligt beskrevet og jeg havde seriøst bare lyst til at tage hende med det samme at døren var smækket bag os!!! Nu var det første gang jeg mødte Adelie, så jeg formåede at beherske mig og bød på et glas bobler. Vi satte os i sofaen og snakkede..... men ikke ret længe for, min tålmodighed var begrænset og jeg lagde op til at jeg ville have min præmie! Adelie skulle dog liiiiige have lidt musik i "jukeboksen" og imens hun rodede med dette, begyndte jeg at pakke ud som et ivrigt pattebarn en juleaften Adelie var som man også kan læse i andres oplevelser med hende, troppet op "bundløs"! Adelie kom ned på knæ, for at varme mit lille vedhæng op og da dette var godt oprejst, fortsatte vi i sengen.... her fortaber begivenhederne sig lidt i orgasme tågerne, men mindes da at Adelie på et tidspunk sad med de højhælede godt plantet i madrassen, mens hendes fisse bearbejdede mit vedhæng Efter noget tid var vi blevet så svedige af aktiviteterne at jeg insisterede på at vi tog et bad, inden at vi fortsatte! Inde under bruseren aftog aktiviteterne nu på ingen måde, så der gik ikke længe før Adelie smuttede ud og udvalgte et kondom i hendes MEGET store forsyning (tror ikke engang bordellerne har så mange liggende ), så mit vedhæng igen kunne entre hendes uimodståeligt lækre fisse Vi nåede aldrig tilbage til sengen, for efter badet tog vi en finale på skrivebordet. Eller jeg ved nu ikke hvor meget finale Adelie syntes at der var over det, men derefter var mit lille vedhæng fortæret, udtømt og forvandlet til et slapt og Usamarbejdsvilligt legeme Adelie tak for en omgang lækker sex 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. Juli, 2016 (edited) Prinz skrev, for 3 timer siden: Jeg havde min "session" med Adelie i dag. Hvis det nu havde knebet med at sætte sig op, så sørgede Adelie allerede fra morgenstunden med en sms at sikre sig at jeg både var klar og ikke havde glemt vores aftale Da jeg har fået indtryk af at Adelie godt kan lide en hel del aktivitet, håbede jeg at jeg ville have en ad de gode dage, hvor der var mere end ét enkelt skud i "vedhænget". Adelies udseende er vist rigeligt beskrevet og jeg havde seriøst bare lyst til at tage hende med det samme at døren var smækket bag os!!! Nu var det første gang jeg mødte Adelie, så jeg formåede at beherske mig og bød på et glas bobler. Vi satte os i sofaen og snakkede..... men ikke ret længe for, min tålmodighed var begrænset og jeg lagde op til at jeg ville have min præmie! Adelie skulle dog liiiiige have lidt musik i "jukeboksen" og imens hun rodede med dette, begyndte jeg at pakke ud som et ivrigt pattebarn en juleaften Adelie var som man også kan læse i andres oplevelser med hende, troppet op "bundløs"! Adelie kom ned på knæ, for at varme mit lille vedhæng op og da dette var godt oprejst, fortsatte vi i sengen.... her fortaber begivenhederne sig lidt i orgasme tågerne, men mindes da at Adelie på et tidspunk sad med de højhælede godt plantet i madrassen, mens hendes fisse bearbejdede mit vedhæng Efter noget tid var vi blevet så svedige af aktiviteterne at jeg insisterede på at vi tog et bad, inden at vi fortsatte! Inde under bruseren aftog aktiviteterne nu på ingen måde, så der gik ikke længe før Adelie smuttede ud og udvalgte et kondom i hendes MEGET store forsyning (tror ikke engang bordellerne har så mange liggende ), så mit vedhæng igen kunne entre hendes uimodståeligt lækre fisse Vi nåede aldrig tilbage til sengen, for efter badet tog vi en finale på skrivebordet. Eller jeg ved nu ikke hvor meget finale Adelie syntes at der var over det, men derefter var mit lille vedhæng fortæret, udtømt og forvandlet til et slapt og Usamarbejdsvilligt legeme Adelie tak for en omgang lækker sex griner ..... Jeg håber det var en af dine gode dage (ellers falder de fleste da om hvis din dag bedre) ..... Det er de færreste der har SÅ god en dag, at de kan fortsætte direkte flere gange og så uden pauser ( ja ja jeg ved godt du siger at de 4 sekunder hvor du satte farten ned betegnes som en pause ) og hey mit kondom udvalg skulle jo vises frem ..... Min lyserøde opbevarings kuffert var jo helt ny, og det ville ikke klæde den at være tom. Og hvem ved måske man en dag møder gæsten som kan 400 gange i træk takker for en skøn og fræk date .... kh A Redigeret 5. Juli, 2016 af Adelie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 5. Juli, 2016 Adelie skrev, for 3 timer siden: griner ..... Jeg håber det var en af dine gode dage (ellers falder de fleste da om hvis din dag bedre) ..... Det er de færreste der har SÅ god en dag, at de kan fortsætte direkte flere gange og så uden pauser ( ja ja jeg ved godt du siger at de 4 sekunder hvor du satte farten ned betegnes som en pause ) og hey mit kondom udvalg skulle jo vises frem ..... Min lyserøde opbevarings kuffert var jo helt ny, og det ville ikke klæde den at være tom. Og hvem ved måske man en dag møder gæsten som kan 400 gange i træk takker for en skøn og fræk date .... kh A Adelie hvis JEG havde skrevet det der, var jeg uden tvivl blevet kåret til EGs værste løgner Opbygningen, spændingen og ikke mindst det frække selskab var uden tvivl medvirkende til at gøre det til en af de rigtig gode dage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tonytony 93 Skrevet 7. Juli, 2016 @tonytony Jeg er ked af at det har taget så lang tid for mig at skrive det her.... Men jeg har ikke haft mod på at mødes med Adelie og få udført min fantasi... Jeg tænker stadig meget over det :/ Adelie er så skøn, men en trekant føler jeg er grænseoverskridende, det var langt nemmere at skrive det som fantasi og jeg havde godt nok ikke regnet med at vinde Jeg tager alene skylden for at Adelie og jeg ikke har udføret min fantasi. Jeg skal nok lade jer vide hvis det bliver til noget, og tak for forståelsen Adelie <3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Juli, 2016 (edited) Jeg er ked af at det har taget så lang tid for mig at skrive det her.... Men jeg har ikke haft mod på at mødes med Adelie og få udført min fantasi... Jeg tænker stadig meget over det :/ Adelie er så skøn, men en trekant føler jeg er grænseoverskridende, det var langt nemmere at skrive det som fantasi og jeg havde godt nok ikke regnet med at vinde Jeg tager alene skylden for at Adelie og jeg ikke har udføret min fantasi. Jeg skal nok lade jer vide hvis det bliver til noget, og tak for forståelsen Adelie <3 Du skriver hvis du pludselig mobiliserer lidt mod.... Resten skal jeg nok klare Redigeret 7. Juli, 2016 af Adelie Grammatik fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 7. Juli, 2016 Jeg er ked af at det har taget så lang tid for mig at skrive det her.... Men jeg har ikke haft mod på at mødes med Adelie og få udført min fantasi... Jeg tænker stadig meget over det :/ Adelie er så skøn, men en trekant føler jeg er grænseoverskridende, det var langt nemmere at skrive det som fantasi og jeg havde godt nok ikke regnet med at vinde Jeg tager alene skylden for at Adelie og jeg ikke har udføret min fantasi. Jeg skal nok lade jer vide hvis det bliver til noget, og tak for forståelsen Adelie <3 @tonytony under mit møde med Adelie spurgte jeg til om hun havde mødtes med dig (Adelie undskyld hvis jeg her bryder vores fortrolighed) og det var mit indtryk at hun virkede en smule skuffet over at det ikke var blevet til noget.... Så med din (og ikke mindst Adelies) godkendelse vil jeg godt forsøge at overtage din fantasi. Det skal lige nævnes at jeg ikke før har deltaget i en trekant med 2 fyre, så mit forslag er da ikke uden en smule ængstelse, men tænker at det næsten ikke kan gå galt når Adelie også deltager (såfremt hun altså er med på det) PS: Jeg skal på forhånd undskylde hvis jeg her stikker næsen (eller pikken om man vil) for langt frem og har misforstået situationen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MicSilkeby 22 Skrevet 8. Juli, 2016 Jeg er ked af at det har taget så lang tid for mig at skrive det her.... Men jeg har ikke haft mod på at mødes med Adelie og få udført min fantasi... Jeg tænker stadig meget over det :/ Adelie er så skøn, men en trekant føler jeg er grænseoverskridende, det var langt nemmere at skrive det som fantasi og jeg havde godt nok ikke regnet med at vinde Jeg tager alene skylden for at Adelie og jeg ikke har udføret min fantasi. Jeg skal nok lade jer vide hvis det bliver til noget, og tak for forståelsen Adelie <3 @Tonytony - som jeg ser tingene har du vundet en af de store lottogevinster - men ikke afhentet den. Når dette sker hos Danske Spil så har man en given periode til at indløse gevinsten ellers ryger den tilbage i puljen... Og bliver det tilfældet, så køber jeg straks en anseelig mængde kuponer. Om jeg så skal stå en hel formiddag ved kassen i kiosken og vente på de bliver printet ud @prinz - når mit firma i anledningen af julen arrangerer julebanko med store gevinster - så er det ikke tilladt at vinde på den samme plade - når man en gang har vundet på den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Juli, 2016 Som de kvikke sikkert forlængst har bemærket, så ynder jeg til tider at lave lidt røre i andedammen. Og denne tråd skal da ikke være undtagelsen. Så kære MicSilkeby og Prinz ... (Ja tagging virker igen ikke) her modtager I begge en lille udfordring. I er hermed begge udvalgt til en opgrade af tonytony's fantasi Vi laver trekanten om til firkant ... (Såfremt I begge har modet) og lader jer to indbyrdes finde legepladsen til denne lille fantasi. Så ja ... Det kunne svare sig at være lidt fremme i skoen og presse på Betingelserne er stadig at det skal foregå tæt på Århus og gerne i aften timerne. Hvis I bliver enige, så tager vi næste skridt Kh A Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Juli, 2016 Som de kvikke sikkert forlængst har bemærket, så ynder jeg til tider at lave lidt røre i andedammen. Og denne tråd skal da ikke være undtagelsen. Så kære MicSilkeby og Prinz ... (Ja tagging virker igen ikke) her modtager I begge en lille udfordring. I er hermed begge udvalgt til en opgrade af tonytony's fantasi Vi laver trekanten om til firkant ... (Såfremt I begge har modet) og lader jer to indbyrdes finde legepladsen til denne lille fantasi. Så ja ... Det kunne svare sig at være lidt fremme i skoen og presse på Betingelserne er stadig at det skal foregå tæt på Århus og gerne i aften timerne. Hvis I bliver enige, så tager vi næste skridt Kh A Hov hov - hvis man sådan kan melde sig ind igen??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 9. Juli, 2016 Hov hov - hvis man sådan kan melde sig ind igen??? Har da leget med tanken flere gange, men endnu ikke gjort det. Og tror også, jeg er kommet længere væk fra det. Gik og bildte mig selv ind, at jeg skulle prøve et GB - men ved at mærke efter ifm. en gp's GB, opdagede jeg, at jeg ikke er materiale selv. Den følelse har så nok også skubbet mig længere væk fra et manage a trois.... Tror ikke Adelies fantasi er noget for dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Juli, 2016 Tror ikke Adelies fantasi er noget for dig Nej men måske noget andet er kære @Prinz Men sikke du dog tjekker mine indlæg Jeg skrev stadig den bedste - If I do say so myself Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Juli, 2016 Cage skrev, den 9. juli 2016 at 20:45: Hov hov - hvis man sådan kan melde sig ind igen??? Jeg manglede jo bare nogen til at udleve den frække fantasi som skønne tonytony havde bidraget med og da de kære herrer meldte sig på banen kunne jeg ikke lade være med at gribe chancen. Så planlægning er i proces Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Juli, 2016 Adelie skrev, for 7 timer siden: Jeg manglede jo bare nogen til at udleve den frække fantasi som skønne tonytony havde bidraget med og da de kære herrer meldte sig på banen kunne jeg ikke lade være med at gribe chancen. Så planlægning er i proces Ha ha ha - jamen kære Adelie. Du står skam ikke til regnskab for dit valg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg