Hop til indhold
Gæst

Adelie på slap line. Min sidste tid som GP skal afsluttes med manér !

Recommended Posts

Gæst
tonytony skrev, for 18 timer siden:

Hej Adelie,
her er min fantasi…. og i modsætning til de andres er min ret original ;)

Note 1: Hvis Adelie havde en mand så er han den tredje person, som deltager i fantasien.

Note 2: Stedet kan være et hotel, eller et meget diskret sted omkring Aarhus eller Aalborg. Der skal helst være 2 rum.

*

kl.17:00

Jeg sidder på sengen og læser de tidligere beskeder som Adelie har skrevet, jeg kan mærke at jeg er nervøs på en god måde. Adelie’s beskeder er frække og hun virker til at vide hvad der tænder en mand når hun skriver. Jeg føler mig heldig at hendes mand har givet lov til at hun skal opleves sammen med mig.

Det banker på døren og mit hjerte begynder at banke hårdt, det er ligefør at jeg ikke kan åbne døren, men jeg tager mig sammen og rejser mig op og tager fat i håndtaget og åbner op. Det er Adelie og hendes mand som står foran mig og smiler pænt. Adelie hilser og giver mig et lille kys på kinden, derefter giver jeg hånd til hendes mand, som virker til være sød og imødekommende. Adelie har en flot sommerkjole på og en taske som formentlig indeholder frækt tøj.

Mit nervøsitet falder en smule da vi sætter os ned og taler om stedet og vejret. Vi ved alle tre godt hvad der skal til at ske, og alle er forberedte. Jeg åbner køleskabet og tilbyder noget sodavand som de begge takker ja til.

Efter 10 minutter er vi alle ned på jorden og stadigvæk er der ingen der har talt om sex eller hvad vi skal til at lave. Men spænding stiger og vi bliver mere og mere liderlig af at vente. Det kan godt mærkes af Adelie der hele tiden teaser med sin læber, bryster og røv.
Vi har aftalt at vi skal spille et spil hvor vi mænd kaster en terning, og den person som slår højst skal tage Adelie med ud på badeværelset og knalde hende mens den anden lytter. Hvis vi begge slår en sekser så skal vi begge tage hende på samme tid ellers er det bare en efter en.

Inden vi begynder at kaste med terningen,  vælger Adelie at gå ud på badeværelset og skifte til noget fræk tøj. Hendes mand og jeg sidder på sengen med benene strakt på hver vores side af sengen og venter spændt på at Adelie skal komme ud.

Efter et par minutter kommer Adelie ud af døren og har taget en satin korset på med kontrastfarve detaljer, strømpeholdere og matchende netstrømper. Der er bare en ting som hun ikke har taget med og det er en G-streng der skulle dække hendes “huler”.  Hendes mis står foran os og venter på at blive behandlet og hun har en sultent blik i hendes øjne.

Første runde

Adelie kommer afslappende hen til sengen og går ned på knæ liggende med overkroppen på sengekanten. Hun står nu i en doggy position mellem os mænd og åbner munden, tager sin tunge frem og med højre hånd tager hun en terning der sidder på hendes tunge.

Jeg får terning og jeg slår en treer og håber på at hendes mand slår under tre. Til min store overraskelser slår han under tre og jeg er den første vinder.

Adelie kigger på mig med en liderlig smil og siger:

“Skal jeg ikke lige gør dig klar?”

“Du går bare i gang.” siger jeg med en uskyldig stemme.

Med et langsomt bevægelse og et sultent blik kravler Adelie op til min halvdel af sengen, og glider sine hænder op og ned af mine pik, som er jernhårdt i mine bukser. Indtil nu har hverken Adelie’s mand eller jeg taget vores tøj af, men det virker til at Adelie ikke kan vente længere. Hun tager fat og trækker mine bukser og underbukser ned langsomt, mens hun holder øjenkontakt med mig.

Adelie’s tunge kører langsomt op af mine nosser og hele vejen op til mit pikhovde, som hun slutter med at kysse også åbner hun munden og tager pikken helt ind til roden. Der løber en intense følelse igennem min krop, og jeg tænker holde da op den kvinde kan sutte pik. Jeg føler mig heldig og tænker over hvor mange mænd der drømmer en kvinde som Adelie der sutter pikken helt til roden mens røven stikker op og er klar til at blive kneppet.

Efter Adelie intense blowjob rejser hun sig Adelie sig ved sengekanten og siger nu skal jeg have pik. Hun tager fat i min pik i hånden og fører mig til badeværelset, mens vi går vender hun sig mod sin mand og sender ham et kys i luften, som betyder tak fordi jeg måtte en ekstra pik i dag. Jeg giver hendes røv et frækt klask og siger til hende at jeg nok skal tage over.

Døren til badeværelset bliver lukket og hendes mand står og lytter. Jeg begynder at blive mere fysisk og min krop rører hendes krop. Min pik står oprejst mod hendes mave, og vi begynder at kysse intense. Derefter tager jeg godt fat i Adelie og vender hendes krop, Jeg får hende hen til døren og presser hende godt op af døren. Bagfra gnider jeg min pik op af hendes baller, mens jeg hvisker i hendes ene ører.

“Du skal lad ham vide at du får pik af mig.”

“Så kom med den pik.” siger hun, med en liderlig stemme.

Jeg tager fat i min pik og fører den ind i hendes våde og dejlig fisse og lader den langsomt gå helt op til jeg ikke kan komme længere. Min pik fylder hendes fisse helt og Adelie giver en fræk lyd så jeg ved at jeg har hende.

I de næste 15 minutter bliver Adelie kneppet godt og grundigt op af døren mens hendes mand lytter med på den anden side. Mens jeg knepper Adelie hvisker jeg i hendes øre at hun højtideligt skal sige “din pik er så god ohhh”, “giv mig den dejlig pik knægt”, “jeg er så din lige nu” og “jeg er så glad for at jeg sagde ja til det her”.

Anden runde

Vi åbner døren til  Adelie’s mand som står med pikken i hånden og ser meget liderlig ud, og vi går i gang med anden runde. I den her runde går det ud på at vi mænd skal kaste med tre terninger og Adelie skal gage ens pik helt i bund i antal sekunder i forhold til det man har slået. Hvis jeg slår 3, 5 og 2 så skal Adelie tage min pik i munden i 10 sekunder og det skal være helt i bund så hun næsten ikke kan trække vejret.

Igen sidder vi på sengen, men den her gang har vi begge pikken fremme og Adelie sidder i midten med vores pikke i hænderne og fører hænderne op og ned så vi hele tiden er klar når hun skal tage os i munden.

Hendes mand slår 14 og Adelie er ret hurtig til at tage ham helt ned til roden, derefter går turen til mig som slår 10 og jeg får en god omgang med Adelie’s liderlig mund der ikke kan få nok pik.

Efter et stykke tid med at mundkneppe Adelie beslutter vi os for at tage hende i munden og fissen. Derefter beslutter vi os for at Adelie skal på alle fire og vente på at blive kneppet både i munden og røven. Jeg sætter min pik i Adelie’s dejlig røv og begynder at pumpe hende, mens hendes mand pumper hendes mund. Jeg fortæller hendes mand  med en uskyldig stemme at hans kone har en god røv og så giver jeg den gas så hun begynder at stønne højt og tydeligt.

Adelie bliver kastet rundt og får pik frem og tilbage, til sidst beslutter vi os for at vi skal give hende en sandwich. Adelie’s mand lægger sig på sengen og hun går op på ham og de begynder at kysse og hans pik er i hendes våde fisse. Jeg sniger mig langsomt hen til hende og sætter min venstre hånd lige over hendes baller og presser ned, så hun ved at det er mig der er i kontrol. Derefter tager jeg fat i min pik med min højre hånd og presser den langsomt i Adelie’s varme røv, som bare venter på at få mere pik.  

Vi knepper Adelie godt og grundigt og skifter position så det ikke bliver for kedeligt for hende. Jeg hvisker flere gange frække ting som får hende til at blive mere liderlig. Vi afslutter med at Adelie står imellem os på knæ og har munden åben, mens der bliver rykket i banditterne, vi konkurrere om hvem der kan give hende sperm i munden først. Vi kommer i Adelie’s mund og slutter af med kæle lidt for hende så tager vi vores tøj på og siger farvel til hinanden.

:)

PS: En god sandwich behøver ikke at være fra subway eller  bogø, den kan også være hjemmelavet.

Smiler .... Og er i den grad overrasket. Den havde jeg ikke set komme .... 

Det var en ny vinkel på denne lille leg ....... Og jeg er helt pjattet med den. Ja man ved jo aldrig, det kunne sagtens tænkes der var en mand. Og det der er virkelig originalt !!!! FRÆKT !!!! .... Og helt nyt ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Cagetheelephant skrev, den 18. maj 2016 at 09:48:

Uden at vide hvad en finalerunde går ud på - er jeg "desværre" nødt til at poste mit bud på dette.

Jeg er off-line det næste stykke tid - så her er mit bud, såfremt jeg ville være gået videre:-) ..... Historien er ikke ny, men som med alle gode ting, kan de beskues fra vinkler, perspektiver og med lukkede øjne :roll:

Det havde været en lang dag – en masse fremlæggelser for Bestyrelsesformanden og den nye CEO. Jeg haster gennem Århus for at komme op på mit hotelværelse. Tager turen langs Kystpromenaden, og da jeg passerer Brasserie Van Koch bemærker jeg flygtigt en slank sporty kvinde klædt i sort kjole. Jeg kan lige skimte de selvsiddende strømper – men bemærker først og fremmest, at hun sidder med et glas rødvin, og ser lidt sørgmodigt frem for sig. Jeg tænker hendes mand lige er på toilettet, men bemærker så, at der kun er et glas på bordet. Tænker ikke nærmere over det, men i min underbevidsthed brændes et billede af en kvinde med appetit på livet – en kvinde med mod på eventyr. Det er ikke til at sige hvorfor – det er bare sådan en intuitiv fornemmelse – trods de sørgmodige - men også rare og inviterende øjne.

Jeg fortsætter op gennem byen langs Åboulevarden og alle restauranterne og cafeerne. Der er fuldt af liv – tænker ved mig selv, at Århus bare er Danmarks bedste og hyggeligste by. Selv er jeg Københavner – men jeg nyder disse små ture i Jylland og særligt i Århus. Jeg vælger trods mit hastværk, at sætte mig på Ziggy og bestiller en Café Latte med dobbelt shot espresso. Ser lidt på livet der går forbi – et ungt par er tydeligvis opslugt i mere end én forstand af hinanden, og fyren er ikke særligt diskret med sin hånd godt begravet under pigens lårkorte røde nederdel – et andet lidt hippieagtigt ældre ægtepar har sat sig på kanten ved åen – og skåler med hinanden i hvidvin fra papkarton.

Jeg rejser mig efter 20-25 minutter, og slentrer langsomt mod Domkirkepladsen. Hen over pladsen i roligt tempo – ind gennem døren til Hotel Royal – hvor jeg lige skimter, at elevatordøren er ved at lukke. En kvinde holder lige døren let med hånden, og mine øjne mødes lige kort med den smukke kvindes varme blik. Jeg når lige at komme ind i elevatoren – og bemærker, at hun endnu ikke har valgt etage – ”skal du også op på 5. sal”, spørger jeg galant. Nu ser jeg først, at det er kvinden fra Kystpromenaden – det gipper lige i mig, og jeg føler en stærk uro, da vore blikke lige flygtig krydser igen. ’Kun hvis du skal’ – siger hun. Tak spids – hun er ikke ked af det, tænker jeg, men rammes også af en varm sitrende fornemmelse – tænker lige kort tilbage på den unge par ved Café Ziggy, og har et flash af min hånd under denne kvindes sorte slidsede kjole, med et langt bart stykke på ryggen. Der er et pikant kig til de selvsiddende strømper, og hun har høje pumps fra Louboutin på, jeg vurderer hende til 175-176 cm med sko – perfekt til min egen højde tænker jeg – og et billede for mit indre blik af hende foroverbøjet lige foran mig får mine hormoner til at eksplodere. Jeg får fremstammet et ubehjælpsomt svar – noget med smukke kvinder og vilde våger – kunne have ædt mine egne ord på stedet. Jeg trykker på knappen til 5. etage, og fornemmer hun rykker lidt tættere på mig. Med et venligt smil og mit kropssprog lader jeg hende forstå, at jeg har bemærket hendes interesse.

Da vi når til 5. sal tænker jeg – nu eller aldrig – sætter min hånd på det nederste stykke af hendes ryg, og er omhyggelig med ikke at berøre hende lummert på det bare stykke. Jeg sætter dog lidt tryk på for at signalere – kom du trygt med mig – jeg vil vise dig, hvad natten kan bruges til. Jeg spekulerer som en gal på, hvad jeg skal sige for at få hende med ind på mit værelse – og beslutter mig til at bruge kombinationen af humor og alkohol – en helt klassisk forførelsesteknik for mit alter ego – Cage – Her bør jeg måske fortælle jer kære læsere. Cage er en værre en. Cage elsker kvinder, og kører gerne 160 km/t ud over skrænten af følelsesmæssig voldtægt på Cage’s ejers egen sjæl. Cage tager ingen hensyn – en scoring er en scoring er en scoring. ’Vil du med ind og se min frimærkesamling og drikke et glas vin’ – hun smiler til mig, som havde jeg revet solen i 3 stykker for at lyse hendes øjne op, og giver det mest fantastiske humoristiske, og skælmske svar jeg kunne have ønsket mig – ’kun hvis de sidder i geografisk orden’. Det her er udover kemi – det er kosmisk, det er carbonatomer, der bare må forenes; det er naturvidenskab, når det er smukkest.

Jeg skænker hende et iskoldt glas Cava med lind hånd – og ærgrer mig lidt over ikke at have haft en Albert Sounit på køl. Jeg sætter mig så tæt, at hun kan høre mit hjerteslag. Kigger hende dybt dybt i øjnene – og lader hende helt uden ord forstå, at hun på ingen måde kommer ud herfra, før jeg har taget mit. Jeg læner mig frem, og mærker, hvorledes hun overgiver sig, og hun lukker sine øjne, mens vore læber mødes i et vådt kys. Hun åbner sin mund ganske let – og jeg tager straks imod invitationen – det her er en pige ude på narrestreger og eventyr.

Det falder mig ind, at vi intet ved om hinanden – og spørger hende til sikkerhed. Til min store glæde er hun en ’safety girl’ – total Pretty Woman moment.

Jeg rækker hende min hånd – og trækker hende mod mig, kysser hende varmt og inderligt – men jeg presser hende ned på sengen. Hun ligger på maven, og jeg bider hende let i nakken, tager en dyb indånding af berusende feromoner, mens jeg trækker hendes kjole af med højre hånd, og tager mine egne strømper med venstre. Hun gyser, da jeg langsomt slikker hende på ørets kant – og jeg kan, uden hun mærker det, vriste mig ud af mine egne bukser. Jeg sætter min højre hånd i hendes lænd – og lader den venstre kildende løbe langs hendes rygsøjle. Med et lille snap åbner jeg hendes bh, og trækker min sorte rullekrave over mit eget hoved. Jeg tager en lille slurk af den iskolde Cava – og lader min kølige tunge løbe fra hendes øreflip til lænden. Jeg slipper en lille smule alkoholvædet spyt ud over det allernederste af hendes ryg – og puster let på det. Mens alkoholen fordamper – ser jeg hendes små rystelser, og fører min hånd under hendes trussekant, kører fingeren ned langs hendes anus, og presser på mellemkødet. Min pik vokser sig stenhård, da jeg mærker hendes ophidsende støn og den sjaskvåde fisse. Ummm den er glat, og skamlæberne let åbne. Behændigt fortsætter min hånd bevægelsen, så trusserne til sidst ligger på gulvet. Jeg holder et pres på hende med min højre hånd, og lister mine egne underbukser af – min pik er ved at sprænges af begær, og jeg har den største lyst til at smide den ind i hendes fisse med stor kraft. Jeg tager endnu en slurk Cava – og bruger den lille mundfulde til at væde med min tunge ned af hendes ben. Standser kort i knæhasen – for at fornemme hendes erogene zoner. Langsomt danner jeg mig et landkort over hendes liderlighed, og kaster mig grådigt over ethvert lille punkt med direkte forbindelse til hendes fisses udskillelse af safter.

Jeg vender hende om – og sætter mig overskrævs med mine hænder solidt befamlende hendes smukke bryster, bider hende let i de indbydende stenhårde brystvorter – hun griber min kanonhårde pik, og begynder at gnide frem og tilbage på den. Jeg kan mærke hun forsøger at trække mig op til sin mund – men jeg har ingen intentioner om, at lade hende tage noget som helst styring nu. Hendes kyndige hånd afslører en rutineret massageteknik, og jeg må knibe øjnene sammen og koncentrere mig 100 % for at undgå at komme for tidligt. Mine små støn gør hende ekstra ivrig – men jeg er slet ikke færdig med hendes erogene zoner.

Sætter mig mellem hendes ben, og sænker hovedet ned til hendes fisse. Jeg indånder dens duft – den let syrlige våde duft, som så ubestemmeligt fortæller, at det her er en fisse – ikke en armhule, ikke fødder, men en fisse. Cage bliver aldrig træt af denne duft, som ikke kan sløres med sæbe, creme eller parfume. Som om min pik ikke allerede var på eksplosionspunktet. Jeg lader tungen løbe op og ned af inderlårene, kører langs skamlæbernes yderkant og ned til mellemkød og anus. Hvert lille ryk og gisp fra kvinden sender mine hormoner i orbit – og grådigt sluger jeg hele fissen med min mund. En vidunderlig smag af fissesafter og friskhed fylder min mund. Den lille distinkte smagsforskel med tungespidsen hårdt presset mod hendes anus - og hendes liderlige stønnen og roteren med hofterne - fylder mig med trang til at lade min pik komme på arbejde.

Nu rejser jeg mig op, og falder ned på knæ ved sengekanten. Trækker hende hårdt i benene – hun føles agil og let som fjer – som en elitesportsudøver med fuld kontrol over alle små muskler i hendes krop. Jeg vipper hendes ben over mine skuldre – og støder pikken ind som en rambuk. Hun snapper hårdt efter vejret. Jeg nyder det perfekte syn af min pik som glider rytmisk og glat ud og ind af den drivvåde stramme fisse. Jeg mærker tydeligt hendes krampetrækninger inde i skeden, som om den griber om min pik, og bare suger den ind – i et krampeanfald ryster hele hendes underliv pludseligt og voldsomt under mig – og jeg har svært ved at holde alle mine følelser tilbage. Cage minder mig dog om – at der er flere kvinder derude, der skal knaldes, og forføres. Hun skubber mig let væk, og lader de sidste kramper ebbe roligt ud.

Jeg rækker hende vinglasset – og ligger mig ved hendes side. Hun nipper lidt til boblerne, og ser mig direkte ind i øjnene. Nu er al sørgmodighed som forduftet – og ved min side ligger en Puma, der ikke er færdig med pik. Hendes blik går lige i kuglerne på mig, og hun spørger – vil du ikke knalde mig i røven. Og JO – er der noget Cage gerne vil, er det at knalde pigerne i røven. Legende stikker hun denne smukke hjerteformede mås lige i vejret. Som Pumaen lige inden den springer på byttet – lader hun måsen danse lige for næsen af mig. Hun rækker mig sin massageolie – og jeg sætter mig på knæ bag hende. Jeg lader dråberne falde mod hendes anus – og nyder hvert lille gisp og ryk, det giver i hende, når olien slår mod huden. Jeg lader forsigtig min finger varme olie og anus op. Slår et par gange med min stive pik direkte på hendes røv – og lader forsigtigt mit pikhoved presse sig ind. Læner mig ind over hende med pikken halvt inde. Napper hende i øret og hvisker – er du klar til at blive kneppet stenhårdt. Hendes lille hyl og gispende vejrtrækning afslører en liderlighed af helt enestående karakter. Jeg griber hendes hår – og trækker hende hårdt til mig – hun sukker højlydt, og tigger mig om at kneppe hende hårdt. Jeg giver fuld gas, og mærker hvorledes hendes stramme anus suger mig ind, så jeg uden varsel må slippe alt, jeg har i hænderne og bare lade min sperm skyde af i en kaskade af kramper og udmattelse af alle store muskelgrupper. Jeg nærmest bare falder ned oven på hende – og med hele min vægt knækker hun sammen på sengen – stadig med min pik helt oppe i røven. Jeg lader den forsigtigt glide ud, så hun kan mærke mig hele vejen. Vender hende om så vore kroppe ligger tæt – og hver en lille rystelse, hver en lille vejrtrækning, hver en lille svedplet forenes, mens vi kysser vådt og liderligt. Vender hende så hun har ryggen mod mig, og lader hende ligge på min venstre arm, så min hånd kan kærtegne hendes bryster. Bruger min højre hånd og tunge på alle de små zoner jeg har kortlagt – og lader hende døse hen.

I mit hoved kværner Guns’N’Roses – I’ll be out the door before You wake – it’s nothing new to You.  

Griner ... Det er jo en vaskeægte tyvstarter ;) meeeen alle kneb gælder i krig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Cagetheelephant skrev, den ‎20‎-‎05‎-‎2016 at 23:48:

Kære brødre - jeg har trukket mig fra konkurrencen. Adelie er orienteret. 

I ønskes alle sammen held og lykke. Adelie er på en svær opgave her :-D

Trist :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Vi er nu landet i slutningen af maj måned og som lovet skal vi finde en vinder! ;) 

Jeg har nu endnu engang læst alle indlæg igennem og der er nærmest en umulig opgave jeg har sat mig selv på. Jeg er nået frem til 5 finalister

@tonytony

@Dezmodevil

@MicSilkeby

@Prinz

@Lars Boca

Præmien var som sagt af en stor times varighed (er variabel, hvis det stikker helt af er 2 timer også en mulighed ....og location ikke alt for langt fra Århus. ;))

Nu er der frit slag for at promovere sig selv efter bedste evne...... om man sender billeder i PM, konkrete forslag til steder ....eller andet sjovt, det er helt op til den enkelte. ALLE kneb gælder nu!

vi skal ned på 3 finalister og disse skal jeg så tale med over telefonen hvorefter beslutningen offentliggøres !!!!

Så klar, parat start ....i gang!!!!

Jeg vil gerne hilse at sige at mest rimelig i forhold til de forskelliges indsats ville være at alle fik en tur ;) .......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Samson
Adelie skrev, for 41 minutter siden:

Vi er nu landet i slutningen af maj måned og som lovet skal vi finde en vinder! ;) 

Jeg har nu endnu engang læst alle indlæg igennem og der er nærmest en umulig opgave jeg har sat mig selv på. Jeg er nået frem til 5 finalister

@tonytony

@Dezmodevil

@MicSilkeby

@Prinz

@Lars Boca

Præmien var som sagt af en stor times varighed (er variabel, hvis det stikker helt af er 2 timer også en mulighed ....og location ikke alt for langt fra Århus. ;))

Nu er der frit slag for at promovere sig selv efter bedste evne...... om man sender billeder i PM, konkrete forslag til steder ....eller andet sjovt, det er helt op til den enkelte. ALLE kneb gælder nu!

vi skal ned på 3 finalister og disse skal jeg så tale med over telefonen hvorefter beslutningen offentliggøres !!!!

Så klar, parat start ....i gang!!!!

Jeg vil gerne hilse at sige at mest rimelig i forhold til de forskelliges indsats ville være at alle fik en tur ;) .......

Kylling! :-P

May the best man win.. Eller næstbedste, nu hvor jeg ikke nåede med i finalen ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan godt se feltet er stærkt og jeg er beæret over at være blandt finalisterne. 

Adelie hvor lang tid har vi her i runde 1 af finalen?

Jeg må i tænkeboks, men Adelie hvis du ikke kan vælge tænker jeg at du kunne indvie mig til mit første GB sammen med de 4 andre finalister - bare en strøtanke...  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Samson skrev, for 3 timer siden:

Kylling! :-P

May the best man win.. Eller næstbedste, nu hvor jeg ikke nåede med i finalen ;-)

Kylling ... MIG ....no way !!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Dezmodevil skrev, for 17 minutter siden:

Jeg kan godt se feltet er stærkt og jeg er beæret over at være blandt finalisterne. 

Adelie hvor lang tid har vi her i runde 1 af finalen?

Jeg må i tænkeboks, men Adelie hvis du ikke kan vælge tænker jeg at du kunne indvie mig til mit første GB sammen med de 4 andre finalister - bare en strøtanke...  

Skal vi sige max en uge ... så afgørelsen snart kan falde.

Ikke nogen dårlig ide ...... jeg er dog ikke sikker på at alle de andre finalister er GB'er ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Adelie skrev, for 30 minutter siden:

Ikke nogen dårlig ide ...... jeg er dog ikke sikker på at alle de andre finalister er GB'er ;) 

Det er jeg heller ikke - så du kunne tage min mødom ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Adelie skrev, for 6 timer siden:

Her er mit bud til finalen.

Du kører ind i indkørslen til mit sommerhus. Du glædes af forventning med tanke på sidste gang du var her - solen skinner og du kan høre musik. 

Du bliver mødt af mig på terrassen kun iført pyjamasbukser - min overkrop er bar og du iagttager mig mens jeg rejser mig for at kysse dig på kinden som velkomst. Du undrer dig stadig over om jeg virkelig er 41 år når jeg nu ser så ungdommelig og fræk ud.

Jeg beder dig om at sætte dig ned - der er sat sparkletini, jordbær og chokolade frem. Jeg hælder et glas til os begge op. Mens du nyder det serverede beder jeg dig om at fjerne dit tøj et stykke af gangen mens jeg går rundt om dig og nyder din krop. Jeg bevæger mig tæt og lader dig mærke min brystkasse på din nu bare ryg... Jeg leger med dit hår og du kan kun lige ane min berøring - det pirrer dig. Da du fjerner dine trusser sætter jeg mig blidt overskrævs på dig og mit ansigt ved siden af dit - mine hår på brystkassen kilder dig lidt. Jeg er helt tæt uden at røre og jeg hvisker i dit øre: "Jeg ved godt du er kommet her for at blive gennemkneppet i alle dine huler, men jeg har bestemt mig for at jeg vil lege lidt med din sanselighed indtil du er ved at eksplodere"

fortsættelse følger.....

Adelie - du får gerne et billede af mig, men kun hvis jeg går videre ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kære Adelie

Tusind tak for at blive udvalgt til næste runde blandt alle disse stærke kandidater.

I am in it to win it J vi hæver lige indsatsen J

Vi skriver starten af August. Jeg har tjekket ind på Radisson Blu. OK hotel til vores affære.

Jeg har besluttet, at det er der, jeg vil cashe in på den time, jeg har vundet med dig. Men har aftalt med dig at vi er sammen til næste morgen. Første time har du fået besked på er 100% til min nydelse.

Du har fået besked og instrukser inden.  Du skal komme midt på eftermiddagen. Du skal være upper class klædt. Business nederdel, hvid skjorte, jakke. Grå eller sort. Høje hæle. Og Marie Jo under. Håret skal være sat let op. Du skal have lagt make-up og taget passende smykker på til at underbygge dit upper class look

Du skal også medbringe taske med praktiske sko, små cowboy short og tank top.

Klokken nærmer sig 15.00, da du sender SMS at du er ankommet. Jeg henter dig i receptionen, og bliver glad da jeg ser dig. Du ser fantastisk ud. Giver dig et knus, og vi kører op til værelset. Du går foran mig ned af gangen. Du vugger, og jeg nyder synet af din lækre røv i den stramme nederdel. Det suger i maven.

Vi kommer ind på værelset, Siger ordentlig hej og kysser blidt. Jeg siger til dig, at jeg har glædet mig rigtigt meget siden vores sidste møde.

Jeg har fyldt værelset op med drikkevarer. Champagne, hvidvin, rødvin osv. Ikke at vi skal være vildt fulde, men i god stemning. Inden vi skal videre. Der skal ikke mangle noget.

Du spørger mig hvad jeg har planlagt. Og dagens program bliver sex, restaurant, sex, inden vi tager taxi til Smukfest i  Skanderborg, der er godt i gang. Du smiler og beder om lidt at drikke. Vi starter med lidt champagne. Champagneglasset passer perfekt til dit look. Du ser brandgodt ud. Og hvad skal der så ske nu spørger du smilende.

Jeg fortæller dig, at det der skal ske her den første time, er at du skal forkæle mig.  Jeg skal have taget det værste tryk, således at jeg kan holde længere senere, når vi skal have sex. Jeg beder dig om at give mig et langt blødt blowjob, hvor du giver dig rigtig god tid, og forstår at holde igen, når det er, indtil jeg siger til.

Jeg kan mærke at det trykker og summer, og at jeg slet ikke kan vente.

Lægger tøjet og sætter mig i stolen. Beder dig om at tage jakken af, og åbne de øverste knapper i skjorten, så jeg får lidt udsyn til dine bryster og BH. Nederdel skal du beholde på.

Min pik er allerede halvstiv, da du går ned og kravler henimod mig. Du kravler op til mit ansigt, kysser mig længe mens din hånd nulrer kuglerne. Du kysser brystkasse og mave, og giver dig irriterende god tid J. Du går ned og slikker lidt op af skaftet. Åh tag den dog i den smukke mund  tænker jeg. Da du endelig lader dine læber glide ned over pikken sukker jeg dybt. Du sutter mig, og du er god. Blødt, hårdt, dybt, pirrende. Lige til grænsen et par gange, hvor du erfarent holder igen. Du får besked på at trække nederdelen op over hofterne så jeg se din røv, mens du sutter. Til sidst må jeg give slip. Siger til dig, at du skal gøre mig færdig, mens du beholder den i munden. Jeg kommer i et brøl og fylder din mund. Du holder den inde, kigger op på mig. Jeg nikker fjernt til dig. Du tager den ud, smiler, mens du kører med hånden på den stadig stive pik, inden du går ud og skyller J.

Da du kommer ind igen, smiler jeg og siger, at det var lige som jeg drømte om,  at det skulle være.

Nu skal du tage skjorte og nederdel af. Jeg vil gerne have at du vimser rundt på værelset i lækkert undertøj. Vi snakker, hygger og nyder lidt kølig hvidvin, og nusser lidt. Inden vi skal på restaurant, har jeg nydt godt af synet af dig i undertøj, og har brug for at smage dig. Jeg skal have stillet den værste sult efter din krop, og du skal have lidt forsmag på sex.

Kysser dig, og tager din BH af, nyder dine små dejlige bryster. Trækker dig over på sengen, kysser ned af din mave, og piller blidt trusserne af dig. Uhm, giver dig slikketur og finger, og beder dig om at guide mig. Nyder det indtil du er tilpas. Skønt

Vi klæder os på. Dig i business antrækket, jeg i jakkesæt (uden slips.). Vi ser stjernegodt ud.

Vi går ud af hotellet og over i gaden. Til den nye tapas restaurant. Vi skal have et let måltid. Og være mætte af sex senere.  Nyder lidt spanske specialiteter og vin, og hygger os på den godt fyldte restaurant.

Tilbage på værelset igen, er jeg ved at være kommet til kræfter, og er virkelig klar på at tage dig. Siger at vi skal tage et bad sammen. Nyder de varme stråler og hinandens kroppe. Tørrer os og starter allerede med bagfra på badeværelset. Prøver hinanden af godt og grundigt inden vi forløste og varme glider om ryggen.

Jeg tænker fuck, hvor er du dejlig. Ved 8-tiden står vi klar i koncert antrækket. Dig i de små stramme cowboyshorts og tanktoppen, der sidder perfekt om dine bryster. Wauw. Jeg har også cowboyshort på og sort stram T-shirt. Ringer efter taxi og glider ud i den varme sommeraften. Vel ankommet til Bøgeskoven surfer vi rundt på barerne og nyder øl, breezer osv. Fester. Lytter til musik på de forskellige scener. Giver den gas til en af de bedre koncerter. Jeg nyder at stå bag dig. Tager dig indimellem lidt på røven. Ikke vulgært. Men kærligt og insisterende.  Indimellem rækker du hånden bagud, og giver min pik et anerkendende klem. Gør mig glad. Jeg kan mærke, at du også har en god aften.

Godt mætte af musik, fest og alkohol er det tid, at tage hjem og knalde. Har aftalt med min kammerat Rasmus, der bor i Skanderborg, at han skal hente os. Han har en stor familiecontainer – Ford Smax. Vi kaster os ind på bagsædet, og Rasmus kører os afsted.. Vi har masser af plads, og er ved at æde hinanden. Rasmus kigger i bakspejlet og griner. Jeg er vild efter dig, og har hånden i dine trusser mens vi kører. Du er også tændt. Heldigvis er det en kort tur til Aarhus, og vi er snart fremme. Vi kysser i elevatoren, og du er hurtig til at lukke min pik ud på vej til 6. sal. Elevatordørene går op og jeg står der med jern på. What the hell, går bare ned af gangen med pikken fremme. Inde på værelset kaster vi os over hinanden, og du når ikke at få shortsene mere end ned til knæene, inden jeg er i gang med at tage dig bagfra. Vi knalder vildt og begærligt inden vi må overgive os. Vi falder i søvn nærmest halv påklædt/afklædt. Og sover længe.

Vågner, lidt bustede og beskidte. Får badet og bestilt lidt morgenmad. Snakker lidt om gårsdagens begivenheder.

Det er tid at bryde op. Jeg takker dig for et dejligt døgn. Fortæller dig, at du er en dejlig pige. Og ønsker dig alt godt, i det nye, du skal.

Another time – another place.

Vi ses J

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er til min egen store overraskelse også stadig på Adelies kandidat liste ;) 

Men >vi få, vi lykkelige få, vi brødre< der stadig er med i feltet vil nok på hvor vores måde, forsøge at slippe videre til næste runde :) 

Adelie er ikke meget for KBH, så i den næste fantasi må vi hellere rykke til fastlandet. Aarhuspigen og tryghedsnarkomanen Adelie skal dog ikke have alt hvad hun peger på... jeg er sikker på at hun, inderst inde, selv godt er klar over at det ville ødelægge en hel del af spændingen :P  I bedste Shakespeare stil, lader vi derfor tæppet falde for en ny scene! Denne gang i - Silkeborg. 

Har researchet lidt og fundet et hotel der både har udsigt over der berømte søhøjland, samt byder på bade/sauna faciliteter :D Jeg er i vanlig stil taget i forvejen og har opgraderet værelsets indbydenhed en smule. Først og fremmest selvfølgelig som påskønnelse af den præmie jeg har vundet, men bestemt også for at skabe god stemning om de ting der ligger i luften og venter.

Mine fantasier er ikke låste af faste detaljer og ting vi skal gøre ved hinanden, men tillader det at være op til det liberale frisind at forstille sig hvad der kan foregå, når vores nysgerrighed og begær efter hinanden slippes løs :)  Forhåbentlig rammer vi begge punktet hvor orgasmerne får vores øjne til at flimre - og mon ikke her Adelie, imens hun kiggende ud af værelsets vindue kommer til sig selv efter orgasmernes eksplosioner, vil forstå søhøjlandets skønhed, fremfor det kolde hav der omkranser hendes hjemby Aarhus. 

Jeg ved godt at Adelie spiller kostbar og siger at der kun er tale om et møde af en enkelt, eller aller højest to timers varighed. Meeen i min lille fantasi lykkedes det nu alligevel både lokke Adelie med en tur i hotellets wellness faciliteter, samt at nyde en god middag i hinandens selskab, for at restituere og samt samle energi og begær til en omgang mere - ja måske der ligefrem er en lille nysgerrighed efter min personlighed, der får Adelie til at lade sig friste til at udvide samværet en...... hmmmmmm hel del ud over det på forhånd aftalte :) 

Værsgo at analysere min lille fantasi Adelie. Finder du nok mellem linjerne til at kvalificere mig til næste runde, så kan det ske du får en fantasi der foregår i Aarhus :wub: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Dezmodevil skrev, den ‎23‎-‎05‎-‎2016 at 20:25:

Her er mit bud til finalen.

Du kører ind i indkørslen til mit sommerhus. Du glædes af forventning med tanke på sidste gang du var her - solen skinner og du kan høre musik. 

Du bliver mødt af mig på terrassen kun iført pyjamasbukser - min overkrop er bar og du iagttager mig mens jeg rejser mig for at kysse dig på kinden som velkomst. Du undrer dig stadig over om jeg virkelig er 41 år når jeg nu ser så ungdommelig og fræk ud.

Jeg beder dig om at sætte dig ned - der er sat sparkletini, jordbær og chokolade frem. Jeg hælder et glas til os begge op. Mens du nyder det serverede beder jeg dig om at fjerne dit tøj et stykke af gangen mens jeg går rundt om dig og nyder din krop. Jeg bevæger mig tæt og lader dig mærke min brystkasse på din nu bare ryg... Jeg leger med dit hår og du kan kun lige ane min berøring - det pirrer dig. Da du fjerner dine trusser sætter jeg mig blidt overskrævs på dig og mit ansigt ved siden af dit - mine hår på brystkassen kilder dig lidt. Jeg er helt tæt uden at røre og jeg hvisker i dit øre: "Jeg ved godt du er kommet her for at blive gennemkneppet i alle dine huler, men jeg har bestemt mig for at jeg vil lege lidt med din sanselighed indtil du er ved at eksplodere"

fortsættelse følger.....

Adelie - du får gerne et billede af mig, men kun hvis jeg går videre ...

Hvis vi skifter sparkletinien ud med en mere voksenagtig drikkelse.... så står du allerede langt bedre :roll:...

Pyjamesbukserne er en så fin detajle.... jeg finder det faktisk ret sexet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
TrineMuz skrev, for 8 timer siden:

Hey @Adelie, kan man vinde dig hvis man er pige? Eller er det helt forsent nu? 

Hvis det er forsent kan jeg måske hjælpe dig med at vælge en fræk fyr til dig:wub:

Hey Smukke ...... altså man skal jo aldrig sige aldrig. ;) 

Lidt hjælp takker jeg i øvrigt ikke nej til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Cagetheelephant skrev, for 2 timer siden:

Så vidt jeg ved, leger du ikke med piger @TrineMuz

Gad vide hvem du ville vælge til gudinden 

@Adelie... :-D

Jeg har min favorit her - som er det mest kreative forslag :-D.... Og den næstbedste fantasi... *host*

Spændende .... skal vi så sige såfremt vi ikke har samme favorit, så kan han blive varetaget at dine kyndige hænder eller ;) ??? ...griner

Undskyld men den lå lige til højrebenet 8-)

Redigeret af Adelie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Prinz skrev, for 8 timer siden:

Jeg er til min egen store overraskelse også stadig på Adelies kandidat liste ;) 

Men >vi få, vi lykkelige få, vi brødre< der stadig er med i feltet vil nok på hvor vores måde, forsøge at slippe videre til næste runde :) 

Adelie er ikke meget for KBH, så i den næste fantasi må vi hellere rykke til fastlandet. Aarhuspigen og tryghedsnarkomanen Adelie skal dog ikke have alt hvad hun peger på... jeg er sikker på at hun, inderst inde, selv godt er klar over at det ville ødelægge en hel del af spændingen :P  I bedste Shakespeare stil, lader vi derfor tæppet falde for en ny scene! Denne gang i - Silkeborg. 

Har researchet lidt og fundet et hotel der både har udsigt over der berømte søhøjland, samt byder på bade/sauna faciliteter :D Jeg er i vanlig stil taget i forvejen og har opgraderet værelsets indbydenhed en smule. Først og fremmest selvfølgelig som påskønnelse af den præmie jeg har vundet, men bestemt også for at skabe god stemning om de ting der ligger i luften og venter.

Mine fantasier er ikke låste af faste detaljer og ting vi skal gøre ved hinanden, men tillader det at være op til det liberale frisind at forstille sig hvad der kan foregå, når vores nysgerrighed og begær efter hinanden slippes løs :)  Forhåbentlig rammer vi begge punktet hvor orgasmerne får vores øjne til at flimre - og mon ikke her Adelie, imens hun kiggende ud af værelsets vindue kommer til sig selv efter orgasmernes eksplosioner, vil forstå søhøjlandets skønhed, fremfor det kolde hav der omkranser hendes hjemby Aarhus. 

Jeg ved godt at Adelie spiller kostbar og siger at der kun er tale om et møde af en enkelt, eller aller højest to timers varighed. Meeen i min lille fantasi lykkedes det nu alligevel både lokke Adelie med en tur i hotellets wellness faciliteter, samt at nyde en god middag i hinandens selskab, for at restituere og samt samle energi og begær til en omgang mere - ja måske der ligefrem er en lille nysgerrighed efter min personlighed, der får Adelie til at lade sig friste til at udvide samværet en...... hmmmmmm hel del ud over det på forhånd aftalte :) 

Værsgo at analysere min lille fantasi Adelie. Finder du nok mellem linjerne til at kvalificere mig til næste runde, så kan det ske du får en fantasi der foregår i Aarhus :wub: 

Jeg har nu flittigt markeret og analyseret, udsagnsled, grundled, genstandsled, omsagnsled til grundled og ikke at forglemme omsagnsled til genstandsled. Jeg er nået frem til at syntaksen vigtigste led nemlig udsagnsleddet  som jeg bider mest mærke i er; Eksplosioner, slipper (løs),udvider, spiller (kostbar) ..... og du rammer skræmmende godt!! SPÆNDENDE.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Lars Boca skrev, for 11 timer siden:

Kære Adelie

Tusind tak for at blive udvalgt til næste runde blandt alle disse stærke kandidater.

I am in it to win it J vi hæver lige indsatsen J

Vi skriver starten af August. Jeg har tjekket ind på Radisson Blu. OK hotel til vores affære.

Jeg har besluttet, at det er der, jeg vil cashe in på den time, jeg har vundet med dig. Men har aftalt med dig at vi er sammen til næste morgen. Første time har du fået besked på er 100% til min nydelse.

Du har fået besked og instrukser inden.  Du skal komme midt på eftermiddagen. Du skal være upper class klædt. Business nederdel, hvid skjorte, jakke. Grå eller sort. Høje hæle. Og Marie Jo under. Håret skal være sat let op. Du skal have lagt make-up og taget passende smykker på til at underbygge dit upper class look

Du skal også medbringe taske med praktiske sko, små cowboy short og tank top.

Klokken nærmer sig 15.00, da du sender SMS at du er ankommet. Jeg henter dig i receptionen, og bliver glad da jeg ser dig. Du ser fantastisk ud. Giver dig et knus, og vi kører op til værelset. Du går foran mig ned af gangen. Du vugger, og jeg nyder synet af din lækre røv i den stramme nederdel. Det suger i maven.

Vi kommer ind på værelset, Siger ordentlig hej og kysser blidt. Jeg siger til dig, at jeg har glædet mig rigtigt meget siden vores sidste møde.

Jeg har fyldt værelset op med drikkevarer. Champagne, hvidvin, rødvin osv. Ikke at vi skal være vildt fulde, men i god stemning. Inden vi skal videre. Der skal ikke mangle noget.

Du spørger mig hvad jeg har planlagt. Og dagens program bliver sex, restaurant, sex, inden vi tager taxi til Smukfest i  Skanderborg, der er godt i gang. Du smiler og beder om lidt at drikke. Vi starter med lidt champagne. Champagneglasset passer perfekt til dit look. Du ser brandgodt ud. Og hvad skal der så ske nu spørger du smilende.

Jeg fortæller dig, at det der skal ske her den første time, er at du skal forkæle mig.  Jeg skal have taget det værste tryk, således at jeg kan holde længere senere, når vi skal have sex. Jeg beder dig om at give mig et langt blødt blowjob, hvor du giver dig rigtig god tid, og forstår at holde igen, når det er, indtil jeg siger til.

Jeg kan mærke at det trykker og summer, og at jeg slet ikke kan vente.

Lægger tøjet og sætter mig i stolen. Beder dig om at tage jakken af, og åbne de øverste knapper i skjorten, så jeg får lidt udsyn til dine bryster og BH. Nederdel skal du beholde på.

Min pik er allerede halvstiv, da du går ned og kravler henimod mig. Du kravler op til mit ansigt, kysser mig længe mens din hånd nulrer kuglerne. Du kysser brystkasse og mave, og giver dig irriterende god tid J. Du går ned og slikker lidt op af skaftet. Åh tag den dog i den smukke mund  tænker jeg. Da du endelig lader dine læber glide ned over pikken sukker jeg dybt. Du sutter mig, og du er god. Blødt, hårdt, dybt, pirrende. Lige til grænsen et par gange, hvor du erfarent holder igen. Du får besked på at trække nederdelen op over hofterne så jeg se din røv, mens du sutter. Til sidst må jeg give slip. Siger til dig, at du skal gøre mig færdig, mens du beholder den i munden. Jeg kommer i et brøl og fylder din mund. Du holder den inde, kigger op på mig. Jeg nikker fjernt til dig. Du tager den ud, smiler, mens du kører med hånden på den stadig stive pik, inden du går ud og skyller J.

Da du kommer ind igen, smiler jeg og siger, at det var lige som jeg drømte om,  at det skulle være.

Nu skal du tage skjorte og nederdel af. Jeg vil gerne have at du vimser rundt på værelset i lækkert undertøj. Vi snakker, hygger og nyder lidt kølig hvidvin, og nusser lidt. Inden vi skal på restaurant, har jeg nydt godt af synet af dig i undertøj, og har brug for at smage dig. Jeg skal have stillet den værste sult efter din krop, og du skal have lidt forsmag på sex.

Kysser dig, og tager din BH af, nyder dine små dejlige bryster. Trækker dig over på sengen, kysser ned af din mave, og piller blidt trusserne af dig. Uhm, giver dig slikketur og finger, og beder dig om at guide mig. Nyder det indtil du er tilpas. Skønt

Vi klæder os på. Dig i business antrækket, jeg i jakkesæt (uden slips.). Vi ser stjernegodt ud.

Vi går ud af hotellet og over i gaden. Til den nye tapas restaurant. Vi skal have et let måltid. Og være mætte af sex senere.  Nyder lidt spanske specialiteter og vin, og hygger os på den godt fyldte restaurant.

Tilbage på værelset igen, er jeg ved at være kommet til kræfter, og er virkelig klar på at tage dig. Siger at vi skal tage et bad sammen. Nyder de varme stråler og hinandens kroppe. Tørrer os og starter allerede med bagfra på badeværelset. Prøver hinanden af godt og grundigt inden vi forløste og varme glider om ryggen.

Jeg tænker fuck, hvor er du dejlig. Ved 8-tiden står vi klar i koncert antrækket. Dig i de små stramme cowboyshorts og tanktoppen, der sidder perfekt om dine bryster. Wauw. Jeg har også cowboyshort på og sort stram T-shirt. Ringer efter taxi og glider ud i den varme sommeraften. Vel ankommet til Bøgeskoven surfer vi rundt på barerne og nyder øl, breezer osv. Fester. Lytter til musik på de forskellige scener. Giver den gas til en af de bedre koncerter. Jeg nyder at stå bag dig. Tager dig indimellem lidt på røven. Ikke vulgært. Men kærligt og insisterende.  Indimellem rækker du hånden bagud, og giver min pik et anerkendende klem. Gør mig glad. Jeg kan mærke, at du også har en god aften.

Godt mætte af musik, fest og alkohol er det tid, at tage hjem og knalde. Har aftalt med min kammerat Rasmus, der bor i Skanderborg, at han skal hente os. Han har en stor familiecontainer – Ford Smax. Vi kaster os ind på bagsædet, og Rasmus kører os afsted.. Vi har masser af plads, og er ved at æde hinanden. Rasmus kigger i bakspejlet og griner. Jeg er vild efter dig, og har hånden i dine trusser mens vi kører. Du er også tændt. Heldigvis er det en kort tur til Aarhus, og vi er snart fremme. Vi kysser i elevatoren, og du er hurtig til at lukke min pik ud på vej til 6. sal. Elevatordørene går op og jeg står der med jern på. What the hell, går bare ned af gangen med pikken fremme. Inde på værelset kaster vi os over hinanden, og du når ikke at få shortsene mere end ned til knæene, inden jeg er i gang med at tage dig bagfra. Vi knalder vildt og begærligt inden vi må overgive os. Vi falder i søvn nærmest halv påklædt/afklædt. Og sover længe.

Vågner, lidt bustede og beskidte. Får badet og bestilt lidt morgenmad. Snakker lidt om gårsdagens begivenheder.

Det er tid at bryde op. Jeg takker dig for et dejligt døgn. Fortæller dig, at du er en dejlig pige. Og ønsker dig alt godt, i det nye, du skal.

Another time – another place.

Vi ses J

smiler og fniser..... mig i tank top og cowboy shorts ....... ellers er jeg i øvrigt ret hooked. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Cagetheelephant skrev, for 2 minutter siden:

Cage krydser ikke klinger med mindre det er i kårde fægtning :-D... Hvor han til gengæld er ubesejret 8-)

En af mine favoritter er ikke gået videre, selvom jeg er i tvivl om han overhovedet stillede op. Og mine kyndige hænder på min egen krop lyder kedeligt. Måske skulle jeg ikke have trukket mig.

Min anbefaling til dig :roll:@Adelie må derfor være det mest overraskende indspark der kom.... Den kom vist også bag på dig selv :roll:

... Og her havde jeg faktisk noget ENDNU mere kreativt i baghånden.... Hmmm skulle nok være blevet 

Jeg er ikke sikker på, at jeg fangede hvad anbefalingen rent faktisk var :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Samson
Adelie skrev, den ‎23‎-‎05‎-‎2016 at 13:27:

Kylling ... MIG ....no way !!!!

Haha.. jo.. Det er fordi du ikke tør. Eller ikke kan klare mosten.. måske det sidste. Men det er helt ok! du er stadig sød og lidt fræk jo, og jeg er helt sikker på at du også er rigtig god at drikke champagne med og kisse misse :-P:-P  :-D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Først og fremmest tillykke til de udvalgte der er gået videre til finalen..

Jeg blev jo desværre ikke udvalgt, mit bidrag var nok ikke lige det Adelie tændte på, valgte et lidt alternativt setup, men kan godt se det er de mere "ordinære" oplevelser der er gået videre.

Jeg håber du får en fed oplevelse Adelie, med den heldige vinder:-D

Du får lige et lille kys fra mig:-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cagetheelephant skrev, for 5 timer siden:

Så vidt jeg ved, leger du ikke med piger @TrineMuz

Gad vide hvem du ville vælge til gudinden 

@Adelie... :-D

Jeg har min favorit her - som er det mest kreative forslag :-D.... Og den næstbedste fantasi... *host*

Har da lige leget med @Adelie fra 10-18 i går i Vejle. Vi legede så godt sammen. Har aldrig været så våd og svedig før. Er helt udmattet idag. Men hold da op hvor vil jeg gerne vinde en tur som i går:wub: den @Frække Ida legede også med meget af tiden. Vi var så gode til at lege sammen:D

Redigeret af TrineMuz

Del dette indlæg

Link til indlæg
Adelie skrev, for 3 timer siden:

Hvis vi skifter sparkletinien ud med en mere voksenagtig drikkelse.... så står du allerede langt bedre :roll:...

Pyjamesbukserne er en så fin detajle.... jeg finder det faktisk ret sexet.

Hov - Det er ikke nemt, men selvfølgelig bliver den byttet ud med en mere voksen boblevand :-).... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Samson
TrineMuz skrev, for 1 time siden:

Har da lige leget med @Adelie fra 10-18 i går i Vejle. Vi legede så godt sammen. Har aldrig været så våd og svedig før. Er helt udmattet idag. Men hold da op hvor vil jeg gerne vinde en tur som i går:wub: den @Frække Ida legede også med meget af tiden. Vi var så gode til at lege sammen:D

Hvad!?!  Den var jeg helt gået glip af! Jeg skulle jo ha været syg den dag ( ja og sikkert i dag med også)

Der gad jeg vildt godt ha været med.. pumpet op på ecstasy  og viagra. ja og med en hest som stand in. Det lyder ellers som årets fest.

Eller er det TrineMuzs forsinkede bud på en vinderfantasi hvor alle mændene får fri entre, for så får den min stemme :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
TrineMuz skrev, for 1 time siden:

Smukke..... hold i nakken og grine krampe er svært forenelige:lol:. Ja vi legede varmt og vådt i timevis. Jeg var afslappet og dejlig træt efter en fantastisk dag :wub::ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...