Hop til indhold
sexplorer

Havde sex med Kongehusets venner: Sugarbabe fortæller om sit ekstravagante sexliv

Recommended Posts

Gæst

"Hun understreger, at hun aldrig opfattede dét, hun lavede, som prostitution, men ’dating med fordele’."

Pigebarnet er tydeligvis meget naiv, når hun mener at det ikke er prostitution. Når man tager penge for seksuelle ydelser, er det selvfølgelig prositution.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sølvpapirshat skrev, for 8 minutter siden:

"Hun understreger, at hun aldrig opfattede dét, hun lavede, som prostitution, men ’dating med fordele’."

Pigebarnet er tydeligvis meget naiv, når hun mener at det ikke er prostitution. Når man tager penge for seksuelle ydelser, er det selvfølgelig prositution.

 

Gældet det også Oddset-Jannie ? Hende der giftet sig med Karsten Ree.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
gerog skrev, for 8 minutter siden:

Gældet det også Oddset-Jannie ? Hende der giftet sig med Karsten Ree.

Næh det er jo sand kærlighed. :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 2 timer siden:

Gældet det også Oddset-Jannie ? Hende der giftet sig med Karsten Ree.

Kære gerog:)

--aahh - startede det ikke mere som "golddigger":wub:; men hvis det skal stå til troende, at Karsten Ree allerede har garderet sig både i hoved og røv mod den svindeldømte¤ Jannie, ja så har hun jo "løbet panden mod muren" - og det det har måske vitterlig over tid udviklet sig til ægte kærlighed:wub::) og det skal da være dem vel undt.

Jeg har altid synes, at de er lidt af et paradoks = strider mod al sund fornuft !!!

Forklaringen ligger nok mere i, at Karsten Ree som menneske elsker, at være kontroversiel, og forholdet til hende lige er "ekstra vand på hans/ (hendes - deres) vandmølle"

¤(svindel mod en ældre mand for  ialt 5 mill.= dom = samfundstjeneste)

Mange hilsner

Nyder livet

- og mon ikke han alligevel har sørget for Janni efter det dødsfald som han vitterlig har i udsigt hver dag - det håber jeg for dem begge.

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 1 time siden:

har nu tænkt mig at læse bogen for underholdningsværdien...

Bare indrøm du er nysgerrig :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Prinz skrev, den 3. maj 2016 at 19:55:

Bare indrøm du er nysgerrig :D 

åh, ja - klart. Men nu er det ikke den første 'erotiske' bog, jeg læser - my dear Prinz. Læser alt muligt OGSÅ denne genre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...