Pigeforskeren 1455 Skrevet 1. Maj, 2016 https://annoncelight.dk/showad/201825 Til min egen og andres orientering. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KAN 32 Skrevet 1. Maj, 2016 WOW - Kommer lille Anna til Jylland??? DAMMM - Hun er lækker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest henriksto Skrevet 1. Maj, 2016 hvor ligger vi prismæssigt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loppan 1226 Skrevet 1. Maj, 2016 Jag tycker inte hon var särdeles bra när jag besökte henne på Sexyclub. Men det kanske va kemi som saknades Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 1. Maj, 2016 Anna og jeg har åbenbart masser af gensidig positiv kemi, når vi er i rum sammen. Vi snakker en hel del, og vi knepper en hel del. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hygge2 178 Skrevet 2. Maj, 2016 Kunne også godt tænke mig nogle priser. Så hvis nogen har lyst til at hjælpe hende, ville det være et godt råd at give hende. Generelt: Jo mere info - jo flere kontakter hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ubeskriveligt 807 Skrevet 2. Maj, 2016 hygge2 skrev, for 19 minutter siden: Kunne også godt tænke mig nogle priser. Så hvis nogen har lyst til at hjælpe hende, ville det være et godt råd at give hende. Generelt: Jo mere info - jo flere kontakter hende. Helt enig. Generelt: Jo mindre om priser - Jo højere er de Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zhade 3 Skrevet 3. Maj, 2016 Kære alle. Anna er i et segment (petite, ung, DANSK) som betyder at hendes priser kan sættes efter den efterspørgsel der er. (jep, jeg er økonom :-)) Priserne er 1500 Dkr for 30 min og 2500 Dkr 60 min. Jeg kan varmt anbefale et besøg, hvis det i har behov for, er at møde et ung positivt menneske som efter bedste evner, vil gøre sit bedste. Hun har stadig meget at lære, hvilket faktisk giver den helt rigtige oplevelse, nemlig at hun er ung og uerfaren Jeg håber i kan bruge mit indlæg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg