Hop til indhold
Gæst

VickyRay Svendborg

Recommended Posts

Gæst

Jeg var lige forbi denne dame forleden, som kalder sig VickRay;

https://annoncelight.dk/showad/204237

Det blev dog kun til et goddag og farvel i døren.

Det er ikke damen på billederne. Der er ingen sammenligning Dér.

 Damen der lukkede op har IKKE G-skåle som der står i annoncen, men dog pænt store bryster. Til gengæld har hun ærgerlige tatooveringer på kroppen, ar efter kejsersnit, nogle flere år på bagen og er noget mere brugt end frøkenen på billederne.

Kan ikke anbefales herfra. spar transporten og pengene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er rigtigt at billederne ikke er ægte. Det bliver der nok gjort noget ved efter dette indlæg.....

Det er kedeligt at blive skuffet, det forstår jeg så godt.

Vicky er bestemt en kraftig pige i den modne ende af skalaen, men hun er så det mere erfaren og ved hvordan en mand skal behandles.

Hun har da en dejlig udstråling og et supersødt væsen ( ja, jeg har mødt hende ), og havde jeg været til store modne piger havde jeg også hoppet på, men det er jeg ikke :P

Jeg er ret sikker på at de mænd der besøger hende går glade derfra, for hun vil gerne gøre det rigtigt dejligt for dem!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg har været hos hende en gang tidligere (engang i december tror jeg), og det er da absolut ikke umuligt at jeg besøger hende igen en gang. Hvad angår billeder på annoncer og hvad man ser i den virkelige verden synes jeg absolut også skal stemme godt overens. Det kan der ikke herske tvivl om, men vil helt afgjort sige at jeg ikke fortrød at jeg blev og lod hende gøre det godt for mig, for det gjorde hun. Reelt var der ikke noget særligt ved de ting hun gjorde, men de blev bare gjort rigtigt godt.
Har absolut før fortrudt at jeg ikke gik igen, men det var med piger der lignede noget alle mænd ville vende sig om efter. Det er jo altid dejligt at pigerne ser godt ud, men det vigtigste i min verden er nu at man får en god behandling og man er tilfreds når man gør derfra. Og DET kan man desværre aldrig se på pigerne.

Håber ikke alle lader sig skræmme væk fra hende. Og ja, jeg er sgu egentlig ret glad for at der er kommet et par steder i byen med et varieret udvalg af piger, så dette er måske også en lidt slet skjult opfordring til at værne om de piger der kommer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...