Hop til indhold

Numse lege dagen idag :)

Featured Replies

Skrevet

http://www.mx.dk/nyheder/global/story/20423970

- Jeg er stor fan af 'nye oral sex' så det her læsning er ren guf :).. - Man bliver helt sommer liderlig af det her gode vejr vi har idag :)

Det var faktisk det eneste jeg ville idag, bare lige dele det her link :) må i alle have en dejlig sol skins dag :)!

Skrevet

Blev godt nok også varm af at ligge i læ på terrassen og nyde solens stråler. Også selvom den ikke varmede min røv ;-)

Det lader jeg lækre mænd om.

Skrevet
GFE MILF skrev, for 21 timer siden:

Blev godt nok også varm af at ligge i læ på terrassen og nyde solens stråler. Også selvom den ikke varmede min røv ;-)

Det lader jeg lækre mænd om.

En skam jeg ikke er din nabo :-P

Skrevet
Cykelkongen skrev, den 2. maj 2016 at 16:35:

... der er vist en tom lejlighed i naboopgangen... SF 

Skrevet

En skam at, jeg lige har fået ny lejlighed :-o

Skrevet
Cykelkongen skrev, den 2. maj 2016 at 20:34:

En skam at, jeg lige har fået ny lejlighed :-o

... og åbenbart en sexet nabo, griner... - så har du jo ikke brug for mig ;-) - så er du jo dækket ind!

Skrevet
Mizz Skov skrev, for 2 minutter siden:

... og åbenbart en sexet nabo, griner... - så har du jo ikke brug for mig ;-) - så er du jo dækket ind!

• Nøgen fremmed mand banker på døren.
  • Betale cykelkongen 500 kr for besøget

Der kunne du have slået 2 fluer med 1 smæk :D 

Skrevet
holstebronx skrev, den 2. maj 2016 at 21:17:

skraldgriner... oh so funky... - har som sagt pt. ikke besluttet, om jeg er villig til at betale en mand for seksuelle ydelser. 

Skrevet
Mizz Skov skrev, for 2 minutter siden:

skraldgriner... oh so funky... - har som sagt pt. ikke besluttet, om jeg er villig til at betale en mand for seksuelle ydelser. 

Mon ikke at oplevelsen er de 500 kr værd :D uanset hvordan det forløber.

Skrevet
holstebronx skrev, for 19 minutter siden:

Say what ma' man?! I hygger jer vældig på mine bekostninger :-D

Skrevet
Mizz Skov skrev, for 31 minutter siden:

Bum bum.. Der blev jeg sat til vægs :shock:

Skrevet
Cykelkongen skrev, den 2. maj 2016 at 21:48:

Bum bum.. Der blev jeg sat til vægs :shock:

... eftersom du (ret mig, hvis jeg tager fejl), smiler - nu for mindst tredje gang har 'pralet' med dine lystige scoringer af kvinder fra milf-segmentet, så må du acceptere, at jeg driller dig bare en lillebitte smule, - mine 'søstre' må jo ha' smag for lækre mandeben ligesom jeg, siden du har heldet på din side. knuzzzzzz 

Skrevet
Mizz Skov skrev, for 1 minut siden:

... eftersom du (ret mig, hvis jeg tager fejl), smiler - nu for mindst tredje gang har 'pralet' med dine lystige scoringer af kvinder fra milf-segmentet, så må du acceptere, at jeg driller dig bare en lillebitte smule, - mine 'søstre' må jo ha' smag for lækre mandeben ligesom jeg, siden du har heldet på din side. knuzzzzzz 

Jeg beklager hvis jeg har pralet såe deeet... Men så må folk lave nogen indlæg jeg ikke kan deltage i.. Griner.. 

Skrevet
Cykelkongen skrev, den 2. maj 2016 at 22:05:

Jeg beklager hvis jeg har pralet såe deeet... Men så må folk lave nogen indlæg jeg ikke kan deltage i.. Griner.. 

ingen beklagelser - det er livet for kort til..., håber, at du nød dem - kvinderne altså. Og skriv endelig løs. Det er ganske fornøjelig læsning.

Skrevet
Cykelkongen skrev, den 2. maj 2016 at 16:35:

Der er kun en lejlighed pr. etage, så har ingen decideret nabo. Men der er fri adgang til baggården, så kig endelig forbi næste gang solen skinner. Måske du er heldig. 

Skrevet

Fri adgang til baggården... skal det misforstås ... :-)

venligst

French

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.