Hop til indhold
Melkor1973

Konkurrence Daniella

Recommended Posts

Gæst

Jeg synes at den lugter af fake....  næsten som forudbetaling

Måske endda en mand som sidder bag den profil - hvem ved

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, Hun er ikke fake. Har haft besøg af hende. Ikke det helt vilde og vil nok ikke gentage sig. Mht. konkurrencen lugter den lidt. forudbetaling og vi aner jo ikke om der overhovedet er en vinder eller om det i givet fald bare er en af hendes venner, så ingen lodsedler til mig 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

God fortjeneste - 15 x 100 =1500,- som jo skal indbetales forud.

Lovning på præmie af værdi 2500,-, men ingen måde at kontrollere for de deltagende, at præmien reelt er blevet udtrukket og tildelt en vinder...

For regner da ikke med at det er notarius publicus der foretager lodtrækning og publicerer resultatet.

Der er for meget usikkerhed involveret i konceptet, til at jeg ville ofre pengene, selvom det "kun" er 100,- til 300,- (maks tre lodsedler pr person) man kan tabe.

på den anden side, så kunne man jo oprette 5 email adresser, og købe 3 lodsedler fra hver, hvormed man så er sikker på at vinde. Derved sparer man jo 1000 kr... Hvis altså præmien bliver udbetalt.

Redigeret af Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, ja,kroppen på billedet ligner meget godt virkeligheden. Hun har kæmpe bryster (ægte), ikke så faste... Det er resten af kroppen heller ikke. Ansigtet er ok kønt men lidt for dullet til min smag (falske øjenvipper og lidt for meget makeup). Men hver sin smag.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gppigen97
McFarlane skrev, den 1/5/2016 at 23:11:

Hej, ja,kroppen på billedet ligner meget godt virkeligheden. Hun har kæmpe bryster (ægte), ikke så faste... Det er resten af kroppen heller ikke. Ansigtet er ok kønt men lidt for dullet til min smag (falske øjenvipper og lidt for meget makeup). Men hver sin smag.

 

hvordan vil svare på den som @jsfeltwow

har skrevet og fundet ud af

der er nogen ikke passer helt med dine kommentare ;)

jsfeltwow skrev, den 1/5/2016 at 00:35:

Billederne er ikke af hende, personlig ville jeg holde mig væk, alt med forudbetaling er 99% scam.

 

https://vk.com/id341259594

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...