Hop til indhold

Ung forholdsvis slank med store ægte bryster

Featured Replies

Skrevet

Hejsa. Hvor søger man hen hvis man ønsker at prøve en ung (20-30), forholdsvis slank pige med store ægte bryster (str D-F)?

Mit behov er ikke det vilde sex, men mere muligheden for at nyde og lege med et par flotte store bryster, og gerne med et afsluttende blowjob.

På forhånd tak.

Skrevet
  • Author

Glemte at skrive at jeg søger i Århus. Sorry.

Skrevet
qqq skrev, for 2 timer siden:

Glemte at skrive at jeg søger i Århus. Sorry.

Køre til Bording når hun er der, eller cykel, eller gå der til, det vil du ikke fortryde. :D 

Skrevet
qqq skrev, for 16 minutter siden:

Mange tak for forslaget. Er brysterne ægte? Synes ikke det fremgår af annoncen.

De er ikke ægte men dejlig og flotte er de. Hun annoncerer også på annoncelight. 

Skrevet
qqq skrev, for 2 timer siden:

Mange tak for forslaget. Er brysterne ægte? Synes ikke det fremgår af annoncen.

Så vidt jeg ved og mærkede var de ægte ;) Hvis ikke, så er de fandme godt lavet :P

Skrevet
Verbal skrev, 1 time siden:

Så vidt jeg ved og mærkede var de ægte ;) Hvis ikke, så er de fandme godt lavet :P

Det er bare godt lavet ;) ægte bryster holder ikke præcis formen når man tager tager bh af. Har jeg sku ikke oplevet endnu hvis de kan det :) 

Redigeret af ikkedetstore

Skrevet
  • Author

De plejer jo også at skrive ægte i annoncerne hvis det forholder sig således. Det er jo ofte en god salgsparameter :-D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.