KnaldeBriks 182 Skrevet 30. April, 2016 (edited) Så fik jeg endelig langt om længe taget mig sammen til at få besøgt Katja - https://annoncelight.dk/showad/205450 Jeg har læst en del om hende herinde, og hun linker da også selv til nogle af sine gode anmeldelser. En af de ting der slog mig var, at der faktisk ikke er nogen der har fortalt om en dårlig oplevelse hos hende. Hendes billeder er normalt ikke nogen jeg ville blive lokket af, men min trang efter et rigtig godt blowjob, kombineret med hendes solide rygte, og jeg var nødt til at få min nysgerrighed stillet. Og jeg blev ikke skuffet! Hun var præcist hvad jeg havde forventet. Pisse flink og imødekommende, super fræk, moden og er super god til det hun gør, og så giver hun et blowjob der siger spar to. Hun taler også væsentligt bedre engelsk end mange andre piger fra Østeuropa. Ja, hun er sgu i en lidt anden liga, hvis jeg skal være ærlig. Selvom det ligger lidt langt ude på Amager, så er det ikke sidste gang jeg kigger forbi. Redigeret 30. April, 2016 af KnaldeBriks Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MaxBax 132 Skrevet 30. April, 2016 KnaldeBriks skrev, for 40 minutter siden: Så fik jeg endelig langt om længe taget mig sammen til at få besøgt Katja - https://annoncelight.dk/showad/205450 Jeg har læst en del om hende herinde, og hun linker da også selv til nogle af sine gode anmeldelser. En af de ting der slog mig var, at der faktisk ikke er nogen der har fortalt om en dårlig oplevelse hos hende. Hendes billeder er normalt ikke nogen jeg ville blive lokket af, men min trang efter et rigtig godt blowjob, kombineret med hendes solide rygte, og jeg var nødt til at få min nysgerrighed stillet. Og jeg blev ikke skuffet! Hun var præcist hvad jeg havde forventet. Pisse flink og imødekommende, super fræk, moden og er super god til det hun gør, og så giver hun et blowjob der siger spar to. Hun taler også væsentligt bedre engelsk end mange andre piger fra Østeuropa. Ja, hun er sgu i en lidt anden liga, hvis jeg skal være ærlig. Selvom det ligger lidt langt ude på Amager, så er det ikke sidste gang jeg kigger forbi. WHATS NOT to like about her photos!!!??? Hun er stjerne HOT!!! Men for det en time koster kunne du både have fået, fly, hotel og to timer med en lige så smuk model i Warszawa. Og der kan anbefales. I Polen finder du de smukkeste og absolut bedste GPer ... og så koster de kun 300 kr. for en time med multicum Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnaldeBriks 182 Skrevet 30. April, 2016 MaxBax skrev, for 29 minutter siden: WHATS NOT to like about her photos!!!??? Hun er stjerne HOT!!! Smag og behag, mester Jeg siger jo ikke at hun er grim, blot at hun ikke skiller sig ud i min optik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Converge 127 Skrevet 1. Maj, 2016 (edited) MaxBax skrev, for 3 timer siden: WHATS NOT to like about her photos!!!??? Hun er stjerne HOT!!! Men for det en time koster kunne du både have fået, fly, hotel og to timer med en lige så smuk model i Warszawa. Og der kan anbefales. I Polen finder du de smukkeste og absolut bedste GPer ... og så koster de kun 300 kr. for en time med multicum Nu er det bare en smule mere praktisk/nemmere at besøge en GP her i landet, hvis man er i humør til et knald, og 1500,- for en time inkl full service er da ikke usædvanligt i dk. Specielt hvis hun gør et godt arbejde og samtidig er en populær GB. Men sikkert dyrt i forhold til Polen, Tjekkiet, Rumænien osv, dog pænt ligegyldigt på et forum for anmeldelser på Sjælland. Redigeret 1. Maj, 2016 af Converge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MaxBax 132 Skrevet 1. Maj, 2016 Converge skrev, for 19 timer siden: 1500,- for en time inkl full service er da ikke usædvanligt i dk. Specielt hvis hun gør et godt arbejde og samtidig er en populær GB. Men sikkert dyrt i forhold til Polen, Tjekkiet, Rumænien osv, dog pænt ligegyldigt på et forum for anmeldelser på Sjælland. Tja, måske, men tøsen er polsk og har lige hævet sin indtjening med faktor 5 ved at flytte 700 km mod nordvest. Det sgu da et frisk spark iværksætteri, der banker indtjeningen op med en rate som selv den heftigste kokainsniffende børsmægler ikke engang kan fantasere sig frem til når han spiller af til de seneste regnskabstal fra Danske Bank 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Converge 127 Skrevet 2. Maj, 2016 MaxBax skrev, for 6 timer siden: Det sgu da et frisk spark iværksætteri, der banker indtjeningen op med en rate som selv den heftigste kokainsniffende børsmægler ikke engang kan fantasere sig frem til når han spiller af til de seneste regnskabstal fra Danske Bank Det er sq en ganske fin analogi og vi kan da kun være glade for, at det ikke er den inverse faktor, så migrationen af flotte GP'er går vores vej og muligheden for at slå os løs i Polen for matador penge er til stede. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MaxBax 132 Skrevet 2. Maj, 2016 Converge skrev, for 10 timer siden: Det er sq en ganske fin analogi og vi kan da kun være glade for, at det ikke er den inverse faktor, så migrationen af flotte GP'er går vores vej og muligheden for at slå os løs i Polen for matador penge er til stede. Jeps! Kocham Polski! Zawsze!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DickTheMan 51 Skrevet 3. Maj, 2016 Er det på Islands Brygge hun holder til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnaldeBriks 182 Skrevet 4. Maj, 2016 DickTheMan skrev, for 16 timer siden: Er det på Islands Brygge hun holder til? Yep Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 752 Skrevet 4. Maj, 2016 Kysser hun? Og er det tunge kys? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1276 Skrevet 4. Maj, 2016 Blue man skrev, for 9 minutter siden: Kysser hun? Og er det tunge kys? Jeg tror ikke folk har vejet dem, men hvis kysset vejer mere end 2 kg, så tror jeg man er ovre i BDSM afdelingen... eller mente du tungekys ? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnaldeBriks 182 Skrevet 5. Maj, 2016 Blue man skrev, for 12 timer siden: Kysser hun? Og er det tungekys? Ja, og ja der var tunge involveret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg