Hop til indhold
Gæst

Bangkok,

Recommended Posts

Gæst

Halløj,

Skal nu igen slide i det med en tur til BKK. og et spm: hvor finder man de lækreste piger lige nu i Bangkok? Ikke Nana eller Cowboy -  bedre, flottere, hottere  ...Hvor?

Venligst

Hest

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Da jeg var i Bangkok i sommers, ville jeg gerne på 'The Pimp' https://www.facebook.com/ThePimpBangkok/.

Der er masser af youtube videoer og pigerne ser virkelig modelagtige ud. Dog er jeg ikke sikker på om man kan lokke dem med på hotellet, men det skulle ifølge andre kilder være muligt.

Der findes andre Gentlemen's klubber i Bangkok.

Giv os gerne en anmeldelse af The Pimp, hvis du vælger at tage derhen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
zorroguy skrev, den ‎01‎-‎05‎-‎2016 at 12:01:

Da jeg var i Bangkok i sommers, ville jeg gerne på 'The Pimp' https://www.facebook.com/ThePimpBangkok/.

Der er masser af youtube videoer og pigerne ser virkelig modelagtige ud. Dog er jeg ikke sikker på om man kan lokke dem med på hotellet, men det skulle ifølge andre kilder være muligt.

Der findes andre Gentlemen's klubber i Bangkok.

Giv os gerne en anmeldelse af The Pimp, hvis du vælger at tage derhen.

Hej Zorro

Jeg har for ca. 3 år været på The Pimp. Hvis man vil have en lady med på hotel, kan det lade sig gøre, men så skal du først være medlem af klubben, og det kostede den gang - tror jeg nok omkring 10,000 Thb til Klubben og ca. 6-7000 for the Lady, men naturligvis for night over fra showet var slut omkring kl. 2330.  Det var jeg sku for nærig til og valgte i stedet 3 x anden god full service, på steder, jeg har været tidligere.

Jeg har hørt at der er andre Gentlemens klubber i Bangkok. Prøv af Google og se, hvad der kommer frem.

JUbiii nu skal jeg snart til Thailand i 27 dage med afrejse d. 11/5.. Så skal der selvfølgelig kneppes igen - der er jo det, turen drejer sig om. Har flere gange i Pattaya lejet en pige for 2-3 dage mod barfine, men så var hun også til fuld rådighed i hele perioden.

Dem i Pattaya kender jeg godt alle sammen..... super lækre pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...