Hop til indhold
Enjoy

Goy's massage Svendborg

Recommended Posts

Jeg kan heller ikke finde noget på dem, men nu tager jeg for holdet, og køre ned og besøgen hende / dem.

stay tuned 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enjoy skrev, 1 time siden:

Jeg kan heller ikke finde noget på dem, men nu tager jeg for holdet, og køre ned og besøgen hende / dem.

stay tuned 

Det er sateme god holdning... :-) Glæder mig til at høre resultatet. Har endnu min første gang thai-massage til gode og er ret nysgerrig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev det afprøvet, og som alle andre thai massager i Svendborg, blev jeg ikke tilbudt ekstra, jeg kunne fornemme det med det samme da jeg blev bedt om at smide tøjet og beholde underbukser på.

selvom lømlen gjorde sit for at gøre opmærksom på det.

Der blev smilt lidt og et par enkelt gange strejfede hun den " tilfældigt", men det var også det.

massagen var tilgengæld rigtig fin, fik en dejlig mavemassage det har jeg ikke oplevet andre steder på den måde der....

men absolut et af de bedere massage steder i Svendborg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 5 timer siden:

Har endnu min første gang thai-massage til gode og er ret nysgerrig.

Du burde prøve det. Hvis man er lidt småliderlig og øm i kroppen, er det skønt. Dejlig massage og et håndjob. Anna hos 123 kan anbefales. Hun laver noget ret pirrende med at køre håndryggen fra mellemkødet op mellem balderne i en glidende bevægelse. Det virker godt i dilleren ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

He he det må jeg prøve engang. Er hun den på Fyn der anbefales? Skal jo helst være med lidt "ekstra" ud over massagen hvis man er lidt småliderlig... Ellers bliver det sgu da bare værre.
Hvad må man typisk slippe for sådan en omgang? Ingen der giver mere end hj?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså jeg har kun prøvet hos 123, hvor jeg har prøvet Anna og så er jeg i tvivl om den anden var Ae eller Moni. Anna vil jeg anbefale. Der er også Body2Body, bj, etc. Men alt sammen skal være med massage. Det er jo ikke et bordel, som de siger :) Det koster 500 kr. for 30 min. med håndjob, og så er der ellers forskellige takster der opad, afhængig af ydelse og længde af tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...