Jamido 1 Skrevet 29. April, 2016 Er i Berlin 4-6 maj og vil endnu engang nyde et par fantastiske dage i paradis☺ Nogle der er i Berlin i de dage og måske har samme planer. Så gir jeg den første øl i baren. God weekend. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 29. April, 2016 ØØØhhhhhhhhhhhh, er Artemis ikke lukket?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
narpy 96 Skrevet 30. April, 2016 Jeg er på Artemis d. 5 - 7 maj. Hvis de har åben (det lader det til at de har...) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jamido 1 Skrevet 30. April, 2016 Hej Narpy. Ja de har åbnet igen. Måske vi kunne mødes d. 5. ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
narpy 96 Skrevet 30. April, 2016 Gerne. Jeg skriver en PB til dig d. 4 maj (dagen inden), så vi kan aftale nærmere. Vi ses! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jamido 1 Skrevet 30. April, 2016 Perfekt. Det er en aftale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest flensborgeren Skrevet 30. April, 2016 Artemis er vist styret/ejet af HA. Der må da være alternativer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg