Skywalker 63 Skrevet 29. April, 2016 Så lykkedes det langt om længe at få tid hos smukke Laura hos Sexyclub: http://sexyclub.dk/girls/laura1/index.php Hun er anmeldt masser af gange før, men jeg fik alligevel lyst til at deltage i heppekoret. Hold nu kæft hvor er hun lækker!!! Det smukkeste smilende ansigt, en slank og lækker krop, lille spændstig røv, små og struttende bryster. Wow! Hun kysser som en drøm. Dybt og inderligt. Og hun gav et af de bedste blowjobs ever. Vi kom godt rundt i de forskellige stillinger, og jeg måtte næsten knibe mig i armen over hvor godt det var. Så i dag fik hun sig endnu en fan Pas godt på hende og god weekend derude. Min startede temmelig perfekt. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 580 Skrevet 29. April, 2016 Ja, det er svært at "få" en tid hos den smukke pige... hvor længe i forvejen måtte du booke? Dressmann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skywalker 63 Skrevet 29. April, 2016 Jeg var heldig og fik tid pga et afbud. Jeg har prøvet mange gange at booke uden held hos hende, men det har altid været højst en dag i forvejen. Som regel er jeg rimelig impulsiv, hvad angår denne hobby, og derfor booker jeg ikke lang tid forud. Men med Laura må jeg hellere ændre vane Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 580 Skrevet 29. April, 2016 ja, hun er svær at få en aftale med... så impuls-"køb" er ikke hos hende har det på samme måde... når lysten melder sig, skal det helst være med det samme. Det kræver lidt mere planlægning at booke ud i tiden... men det er fremgangsmåden hos Laura Dressmann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 29. April, 2016 (edited) Tror Laura må være den pige herinde der har flest "tråde". Der bliver national landesorg, den dag hun stopper i branchen!! Dejlig, men farligt at blive fanget i hendes "net".. Som krydderi kan jeg også anbefale Dina (også tungekys), Jasmin, Julie, Belinda, Cat, Alexandra og..ikke mindst hvis du vil prøve græsk..Clara ( Dog kysser hun ikke). Sexyclub forstår at finde dejlige piger du hurtigt bliver betaget af. (Hvordan i alverden gør de det?) Help yourself :o) Husk: Det er altid godt at sprede sin stolthed til/i forskellige piger. Redigeret 29. April, 2016 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest RasmusL Skrevet 29. April, 2016 Har hele ugen ville kigge forbi hende idag, men ikke bestille tid da jeg ikke vidste hvornår jeg kunne. Og nu er hun helt booket hele aften og telefon damen sagde at folk bestiller tid flere uger frem hun er godt nok også en dejlig tøs god aften til jer alle /Rasmus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 29. April, 2016 (edited) RasmusL skrev, for 11 minutter siden: Har hele ugen ville kigge forbi hende idag, men ikke bestille tid da jeg ikke vidste hvornår jeg kunne. Og nu er hun helt booket hele aften og telefon damen sagde at folk bestiller tid flere uger frem hun er godt nok også en dejlig tøs god aften til jer alle /Rasmus Håber virkelig ikke hun bliver kørt så hårdt at hun overvejer at stoppe.. Folk bliver jo bare mere liderlige når det bliver forårs og sommer varmt og hvis hun allerede er booket fuldt ud nu ved 10-11 grader, hvordan skal det ikke gå når vi rammer 22-27 grader til sommer....Uha Uha!!! Ved godt alting har en ende og at de KUN er til låns, men nu lige i Lauras tilfælde, ville det altså være en KA-TA-STROFE!! "Unge" (Danske) Piger med et så smittende dejlig humør/væremådd og dejlig krop skal man altså lede længe efter.. Det skulle så lige være ved nogle af de andre piger hos Sexyclub, men Lauras smittende væremåde, burde stå på side 1, hvis der fandtes en håndbog i kundepleje hos klinikkerne. Det er nok derfor der findes SÅ mange anmeldelser af hende herinde. Redigeret 29. April, 2016 af ppd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg