fiskermanden 148 Skrevet 29. April, 2016 Smukke Isabel annoncer flittigt i øjeblikket. Nu i Glostrup. Hun skrev for nogen tid siden, at man kunne få en halv time for kr.900. Hvad er oplevelsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 29. April, 2016 Smukke Isabel Hun er en sød pige, der kysser rigtig godt og så giver hun en fantastisk superfransk - hun snakker meget!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Maj, 2016 Jeg besøgte hende for et års tid siden i Aalborg området, og jeg synes det var en rigtig god oplevelse. Hun har er smukt ansigt, og store flotte silikonebryster og ikke mindst et frækt sind. Dejlig at kysse med og hun suttede uden gummi. Hun var helt vild med at ligge i 69'er. Det er jeg egentlig ikke så vild med selv, men hun ville rigtig gerne have min pik i munden mens jeg slikkede hende, så det fik hun lov til Jeg kan godt anbefale hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 620 Skrevet 1. Maj, 2016 De 900 kr er vist ikke et tilbud mere.. jeg kan ihvertfald ikke finde det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chris 60 Skrevet 18. Juli, 2016 Blue man skrev, den 1/5/2016 at 20:03: De 900 kr er vist ikke et tilbud mere.. jeg kan ihvertfald ikke finde det. Så fat det dog! Alt under en time er SJUSK! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg