Hop til indhold

Hvor annonceres der om events?

Featured Replies

Skrevet

Hejsa alle.

Vil bare lige høre om jeg har overset nogle hjemmeside som annoncerer gangbang? Jeg kender kun til annoncelight.dk og eroguide. Dk

Skrevet
  • Author

Tak for jeres input. Det ser meget spændende  ud! Måske vi mødes et af stederne :)

Skrevet
jp skrev, den 29/4/2016 at 13:15:

http://www.xxxsara.com/

Og den her HILSEN JP

Ser spændende ud . Man skal registre med privat registret tilefon nummer . virker suspekt  - det vil være naturligt man kunne betale forud eller et eller andet andet

er der er bruger herinde der har været med?

Nogen der evt har registrerret sig uden at høre mere?

anders

Skrevet
thommygun skrev, den 6. maj 2016 at 19:54:

Jeg har prøvet at registrere mig men har aldrig hørt mere...

Tænker det er noget fake registrering !

Skrevet

jeg tror også at det er noget med fake registrering men man kan ikke være sikker på noget pt.. ;)

Skrevet

De fleste events foregår i Jylland og på Fyn..

Det ser sådan ud når man ser annoncer herinde..

Skrevet
anders Jensen skrev, den ‎12‎-‎05‎-‎2016 at 15:18:

Tænker det er noget fake registrering !

Der har været gang i Sara JP

Skrevet

Foruden de gangbangs som vi hører om via de gængse annoncesteder , så afholdes der sikkert også private gangbangs rundt omkring, hvor kun særligt inviterede gæster får lov til at deltage.

Skrevet
  • Author
TommyHansen skrev, den Wednesday, May 25, 2016 at 22:30:

Foruden de gangbangs som vi hører om via de gængse annoncesteder , så afholdes der sikkert også private gangbangs rundt omkring, hvor kun særligt inviterede gæster får lov til at deltage.

Hvis du har mere indgående viden herom må du meget gerne skrive pb.  Jeg kommer i hele landet og er ganske seriøs.  Elsker gb :)

• 1 month later...
Skrevet
Citat

I tråd

Det undre mig af invents GB i køb er så få  !!!! Og dårligt besøgt )0 % i Jylland !!!

Undtagen Romantica og Sedution med deres renome bliver til noget, de fleste andre anuleres !!

DE fleste unge smukke sætter en dmi og alders grænse på 43 er det derfor !!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.