Hop til indhold
stener

Sweet Julia i Ørestad, bedre bliver det nok aldrig

Recommended Posts

Endelig vente hun tilbage og selv om pengene er små, på denne tid af måneden, syntes lille stener men godt kunne frådse lidt og aflægge Julia et visit. Hun ligner, heldigvis, stort set sig selv fra sidst;). Julia virkede til, at være glad for gensynet, det varmer sgu altid, når pigen genkender en med navn og interesser, også selvom hun måske laver små notitser eller hvordan det virker:)

Havde bestilt en time og som altid var det en super tid i en fræk piges selskab, hun mestre helt klart gfe til ug og så lige krydderet med lidt pse, hvad kan man så ønske sig mere:)

Havde i baghoved frygtet, at jeg havde sat forventningerne for højt, til endnu et møde med Julia, men det havde jeg heldigvis ikke. Hun er i min optik en ener og lige noget for Stener

Del dette indlæg

Link til indlæg
stener skrev, for 13 timer siden:

Endelig vente hun tilbage og selv om pengene er små, på denne tid af måneden, syntes lille stener men godt kunne frådse lidt og aflægge Julia et visit. Hun ligner, heldigvis, stort set sig selv fra sidst;). Julia virkede til, at være glad for gensynet, det varmer sgu altid, når pigen genkender en med navn og interesser, også selvom hun måske laver små notitser eller hvordan det virker:)

Havde bestilt en time og som altid var det en super tid i en fræk piges selskab, hun mestre helt klart gfe til ug og så lige krydderet med lidt pse, hvad kan man så ønske sig mere:)

Havde i baghoved frygtet, at jeg havde sat forventningerne for højt, til endnu et møde med Julia, men det havde jeg heldigvis ikke. Hun er i min optik en ener og lige noget for Stener

Hvordan ser hendes ansigt ud? Mund øjenfarve og så'n?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Stener. Har du lige besøgt hende i dag (eller i går)?. På hendes profil står der, at hendes trip til Kbh desværre er blevet aflyst, men at hun håber at komme igen i maj eller juli. Jeg har godt nok også gået og ventet længe på, at hun skulle dukke op igen.

/Natskygge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Natskygge skrev, 1 time siden:

Hej Stener. Har du lige besøgt hende i dag (eller i går)?. På hendes profil står der, at hendes trip til Kbh desværre er blevet aflyst, men at hun håber at komme igen i maj eller juli. Jeg har godt nok også gået og ventet længe på, at hun skulle dukke op igen.

/Natskygge

Torsdag lidt over 12.00

Håbet ikke det er alt for alvorligt, det der har fået hende til at rejse igen.  Men trist anyway

Del dette indlæg

Link til indlæg
Natskygge skrev, den 29/4/2016 at 15:35:

/Natskygge

ser ud til at hun er tilbage igen :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nicegent skrev, for 7 timer siden:

Hur er hennes blow?:)

Dybt og vådt. Kender du udtrykket "sloppy blow job" ? Det mester Sweet Julia til fulde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var også et smut forbi Julia. Har aldrig oplevet nogen der var bedre til fransk. 

Ud over en perfekt udførelse, får man helt sikkert en fornemmelse af at hun er vild med det og ja det betyder sgu noget. 

Synes at Julia var gladere. Måske det skyldes at hin har samlet energi eller er blevet mere afklaret i hendes lange pause. 

Gå ikke glip af en oplevelse - book en tid og prøv selv

Del dette indlæg

Link til indlæg

Can you just confirm that this girl is the one we see?

I also found her image on an Italian web site - seems suspiscious...

Thanks in advance

Del dette indlæg

Link til indlæg
EthanJ skrev, for 44 minutter siden:

Can you just confirm that this girl is the one we see?

I also found her image on an Italian web site - seems suspiscious...

Thanks in advance

Its her pictures. Dont worry:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...