Hop til indhold
serveU

Røvtur på 1. klasse hos Ditte

Recommended Posts

Det her er absolut en røvtur af den max fede slags!!:-P 

Besøgte igen Ditte i Haderup, jeg kan slet ikke lade være. Efter en kort snak om ønsker og forventninger gik turen i det sorte univers. Jeg havde bedt om græsk til mig; det fik jeg til UG (til dem født efter 1955: det betyder at det var supergodt) Jeg havde bedt om facesitting hvor jeg fik lov at smage Dittes herligheder, her var vi ude i en MG+ (rigtig, rigtig godt og meget lækkert. kunne godt have brugt lidt hårdere tryk på (du må tage et par kilo på Ditte)) Endelig havde jeg bedt om at mine brystvorter fik en "ordentlig omgang" Her kom jeg ud for både læber, fingre, tænder og det kunne mærkes, -meget dejligt:-P Derudover blev det hele krydret med Dittes fantasi. Tiden blev der bestemt heller ikke sparet på, jeg fik i hvert fald fuld valuta for pengene:-D

Desværre kommer det nok til at vare et par dage inden sparegrisen igen er fyldt nok til endnu tur:-(, men alt godt kommer til de som venter.

Jeg glæder mig til næste besøg hos

Dejlig Ditte i Haderup

http://haderuppigerne.dk/ditte-nyhed/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
Victorsmil skrev, den 10/5/2016 at 23:58:

Undskyld, du skrev " jeg fik lov at smage Dittes herligheder..." hvad betyder det?

Ja skriv lidt mere om det spændende besøg er hun nøgen fik hun ikke orgasmer m,m

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Erikson:

Når jeg skriver en anmeldelse er det noget jeg gør fordi jeg har haft en god oplevelse med en GP. Jeg kan se at du ofte beder indlægsskrivere om uddybning, jeg tror at folk skriver så meget de har lyst til i det offentlige rum og jeg gætter på at du ikke får yderligere uddybning. Jeg kan se at jeg deler et par af dine interesser; jeg vil også meget gerne have orgasme og jeg elsker at få lov til at slikke en GP, jeg er dog ikke så naiv at tro at det altid fører til orgasme for hende (om nogensinde). Hele din måde at "brase" ind i forummet her på viser en enorm disrespekt både for os andre kunder, men sandelig også for vores søde GP-er.

Det undrer mig ikke det mindste at mange skriver du må være forfærdelig umoden; at fare frem på den måde er da en eklatant umoden adfærd. Prøv da at trække vejret og tænke dig om inden du trykker på "send"

Med de bedste tanker og sendt i den bedste mening, håber du vil overveje at tage noget af det til efterretning og modtage det i den positive ånd det er sendt i:idea:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...