Hop til indhold
Fingo

Gagging/face fuck? Hvem kan?

Recommended Posts

Nu hvor Mettetøsen ikke er aktiv mere. Er der så nogle der ved hvem man så kan besøge som er lige så vild som Mettetøsen var? 

Og gerne cirka samme kropsstørrelse, og alder under 35år

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har godt luret lidt på Silke. Men håbede der var andre der også kunne :-)

Men det ser ikke ud til Silke er aktiv mere?

Jeg prøvede Silke's veninde Clara på et tidspunkt, men hun kunne ikke klare lige så meget som Mettetøsen kunne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fingo skrev, Lige nu:

Har godt luret lidt på Silke. Men håbede der var andre der også kunne :-)

Men det ser ikke ud til Silke er aktiv mere?

Pas - er det ikke on/off som så mange andre?

Jeg ved ikke om Baleri tilbyder decideret "facefuck," men jeg tror hun kan tage temmelig meget, baseret på min egen oplevelse (hvor jeg dog forholdt mig passiv, men blev "facefucket" af hende ...) Sorte Nina kan efter anmeldelser at dømme godt klare det, hvis det gøres blidt. Og jeg synes jeg også har læst om flere klinikpiger, der kan (men så er det jo som regel med gummi, derfor har jeg ikke bidt mærke i navne).

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis ikke du/vi kan finde en der opfylder alle kriterier, så kan June ihvertfald klare facefuck delen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interessant tråd!

Nu kun med hensyn til gagging, skriver Clara i hvertfald gag i sin profil og hun tager også græsk, hvis du er nypoleret (Alt hår væk?) og spørger rigtig pænt.

Om hun er til andet/endnu mere avanceret ting ved jeg dog ikke..Det afhænger vel også af hendes humør (og din pengepung)

http://www.sexyclub.dk/girls/clara/index.php

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

PS. Hun nu at være venlig over for hende da hun lige er kommet tilbage..Hun skulle nødig stoppe igen uden varsel..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan se denne tråd er ved at være gammel - nogen anbefalinger? :)

Særligt til opkast delen - en som går hele vejen

 

Redigeret af PushingLimits

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...