Hop til indhold
Guest Professoren

Yasmin, Nyborgvej 52, Odense

Recommended Posts

Det er igen det typiske latino kompleks. De er bange for ægte billeder.

Men jeg har mødt hende og det er altså en rigtig sød og smuk ung pige.

Ikke så høj, meget mørk. God stor bagdel.

Kunne kaldes en Susan Heyward  Lookalike, hvis i ser serien Vinyl :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været forbi. Kan også bekræfte at det er en køn ung mørk pige. Jeg gik dog igen, da jeg syntes, at en halv time til 1000 + 200 for superfransk var for dyrt med en pige uden anbefalinger. Til dem der ønsker at besøge hende - husk at indgangen er kælderdøren uden ringeklokke - bank bare på og hun kommer og lukker op. Det er ikke den mest diskrete indgang i byen. Men jeg hører da gerne om der er nogle, der har mod på at besøge hende og finde ud af, om hun også leverer en vare der er over gennemsnittet, da hendes priser efter min mening ligger i den høje ende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja der er en pige på adressen men det er ikke ægte billeder men giver et godt indtryk af hvad der venter dig. Vil sige at hun er smukkere end hende på billedet hun er helt klart et besøg værd. Skal da også nok have en tur mere ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
CPHstuderende skrev, for 15 timer siden:

Jeg gætter på 600.

Ja det ville jeg også ha' gættet på hvis ikke der tidligere i tråden var skrevet at hun er temmelig dyr....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...