Hop til indhold
BrianWilsson

Første besøg i Flensborg

Recommended Posts

Hej Alle,

Jeg planlægger en tur til Flensborg indenfor de næste 4 ugers tid.

Da det er første gang jeg besøger Tyskland (med sex for øje), har jeg brug for lidt hjælp og anbefalinger.

Gerne adresser/gader/områder hvor der er mulighed for lidt pige-sjov.

Og kan det virkelig passe, at prisniveauet er på højde med de billige steder i kbh (ca. €100 for 30 minutter)? Eller får man ”mere for pengene” syd for grænsen.

Håber at få lidt input, og skal nok vende tilbage med en anmeldelse af min tur efterfølgende.

På forhånd mange tak.

Brian

Del dette indlæg

Link til indlæg
BrianWilsson skrev, for 42 minutter siden:

kan det virkelig passe, at prisniveauet er på højde med de billige steder i kbh (ca. €100 for 30 minutter)? Eller får man ”mere for pengene” syd for grænsen.

Normalprisen, hvis de ikke lige opdager at du er dansker: er € 50,-/½ time for blow og alm. samleje

do incl. Fransk naturel - dvs. uden gummi: € 70/80,-

Men find Købmandgården i Feldstrasse og parker der, så ligger de fleste adresser i gåafstand - men Harrisleerstrasse går opad, så beregn lidt ekstra tid, medmindre du er i god kondition ;-)

Alt er så billigt i Flensburg, så du sagtens kan besøge en pige på Feldstrasse, købe 3 rammer øl i Købmandsgården, nyde en Currywurst hos pølsemanden og tage en ny tur med en pige i Finkenstrasse (populært kaldet Fickenstrasse ;-)) - og alligevel have penge tilbage på en 1000 lap :)

Hvis du vil gøre det lidt mere behageligt, ikke gider rende rundt og ringe på de forskellige adresser og nemt for dig selv + have en mindre udvalg af flotte slanke unge piger at vælge imellem + være sikker på at billederne ikke snyder - da du får dem IRL - så tager du i P-clubben

http://en.the-pclub.de/

hvor du om eftermiddagen kan vælge imellem 20 min til kun € 50,- eller 30 min til € 80,- - og du kan få et sikkert tiltrængt bad først. Du kan også vælge at hænge lidt ud i baren, tage flere piger og ellers hygge dig en hel eftermiddag/aften - så koster det min. € 25,- at blive lukket ud igen ;-) - kan absolut anbefales - så får du både prøvet sex syd for grænsen og din første FKK-klub uden stress og jag - pas dog på med at pigerne gerne vil sælge ekstras - og så kan det godt løbe op - men pigerne - og især Jessi fra Cuba er rigtig sød og fræk - hende tog jeg vist 1½ time med sidst + kys, da hun kysser rigtig godt og er sød og venlig at snakke med - løb desværre lidt op - men absolut pengene værd :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Der er to Udemærkedet søgesider:

Fair-Girls

SexNord

Priser:

30 min. 50-80 Euro

60 min. 80-150 Euro

God fornøjelse

Pite

Redigeret af Pite

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med undtagelse af roma-pigerne på Finkenstrasse (udmærkede i øvrigt til 40 EUR pr. 30 min), så er pigerne i FL ikke billigere end i Kbh. Ligger typisk på 50 EUR for 20 min.

Flyv til Berlin i stedet, da får du meget for pengene

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...