Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte Christa www.seductiongirls.dk/pigerne/christa fredag formiddag (den 22. april), hvor hun havde en ekstravagt hos Seductiongirls. Jeg havde bestilt en halv time.

Det var en supergod oplevelse. Christa har et flot og frækt udseende. Hun har en del mindre tatoveringer. Det er normalt ikke lige min smag, men det var frækt til hende.

Jeg blev også mødt af en dejlig imødekommende attitude. Hun holdt den positive stil. Jeg gik ellers heftigt til den og var til sidst storsvedende. Men det tog hun også med højt humør.  

Christa kan anbefales, og jeg skal i hvert fald have gentaget den gode oplevelse i den nærmeste tid.   

 

 

 

  

 

  

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Clapton skrev, den Tuesday, April 26, 2016 at 14:18:

Jeg besøgte Christa www.seductiongirls.dk/pigerne/christa fredag formiddag (den 22. april), hvor hun havde en ekstravagt hos Seductiongirls. Jeg havde bestilt en halv time.

Det var en supergod oplevelse. Christa har et flot og frækt udseende. Hun har en del mindre tatoveringer. Det er normalt ikke lige min smag, men det var frækt til hende.

Jeg blev også mødt af en dejlig imødekommende attitude. Hun holdt den positive stil. Jeg gik ellers heftigt til den og var til sidst storsvedende. Men det tog hun også med højt humør.  

Christa kan anbefales, og jeg skal i hvert fald have gentaget den gode oplevelse i den nærmeste tid.   

 

 

 

  

 

  

 

 

Hej clapton mange tak for dine fine ord vil da Glædelig til et frækt gensyn frække ste hilsner fra christa cat Sg 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...