Dolken21 66 Skrevet 26. April, 2016 Er der nogle, der har besøgt denne pæne danske blondine ved navn Cecilie i Vanløse? http://www.massage24-7.dk/bruger/944/Cecilie Vil meget gerne høre nogle erfaringer med hende og om hun ligner sig selv, som på billederne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dolken21 66 Skrevet 27. April, 2016 Slet ingen der har været sammen med denne blondine? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lemac 520 Skrevet 27. April, 2016 "Fast pris 1500", men vad ingår då? Låter märkligt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dolken21 66 Skrevet 27. April, 2016 Lemac skrev, for 13 timer siden: "Fast pris 1500", men vad ingår då? Låter märkligt... Jeg har skrevet med hende og de 1500 er 45 min. sex - blowjob uden gummi. Synes det lyder fair, men vil stadig gerne høre om nogle har erfaringer med hende, da jeg kan se hendes annonce ikke er ny Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dolken21 66 Skrevet 22. Juni, 2016 Stadig ingen der har været forbi denne blondine? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigernesven 66 Skrevet 25. September, 2016 Så var jeg hos hende. Ikke imponerende. Det er virkelig privat og af diskretionsårsager vil jeg ikke går dybere ind idet. Hun har brug for penge og mit indtryk var, at hun ikke er afklaret med jobbet og samtidig afslører hun for meget af sig selv som nogle kunne misbruge. Jeg synes der manglede engagement fra hendes side og det føltes som om, at det hele skal bare overstås. Så det med GFE er rer begrænset, sutter dog uden. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 854 Skrevet 19. Oktober, 2016 Synd for hende. For hun ser dejlig ud. Er pt AL. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejler31 29 Skrevet 21. Januar, 2017 Min aftale med hende blev heller ikke til noget, fordi hun glemte at sende adresse efter vi havde aftalt tidspunkt. Måske held i uheld Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 757 Skrevet 7. Marts, 2017 Andre der har forsøgt lykken hos denne pige, som jo unægtelig ser aldeles overvældende dejlig ud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg