Hop til indhold
LiderligL

Sun Thai Massage, Rodelund

Recommended Posts

Vil gerne dele en dejlig/ Underlig oplevelse jeg havde med Sun Thai massage.

 

Jeg havde bestilt tid og kom til aftalt tid. Blev mødt af en forholdsvis høj thai pige som ikke var verdens største skønhed og som også var lidt grov i det... Men hun var charmerende.

Har set på hjemmesiden og på alle deres skilte at det ikke er muligt at få sex på stedet og heller ikke andet ekstra. Det er helt ok med mig for jeg kom egentlig mest for at få mine ømme muskler klaret.

Af med alt tøjet og op på briksen.

Hun startede massagen og den var vel ok syntes det var underligt at pigen hele tiden lænede sig over mig og hver gang sørgede hun for at jeg ramte hendes skød... Hun gik tæt på det nedre, men havde i tankerne at der var ikke noget at komme efter. Jeg blev bedt om at vende mig og hun smilte over at jeg lå med stiv dolk. Hun puttede et håndklæde over og sagde no no.

Hun fortsatte med at massage og det var dejligt. Hun gik stadig tæt på, men trak sig så væk igen..

Jeg skulle side op og hun stillede sig foran mig lidt udfordrende, det endte med at jeg kyssede med hendes mens jeg legede med hendes bryster og mis. Jeg fik hende lagt ned på briksen og slikkede hende til hun kom, så op i hende og så fik jeg elleres sex. Jeg ved ikke om det er noget der sker tit, var bare overrasket med alle de skilte og hendes hjemmeside at der står ingen sex og jeg så ende med god sex med en af pigerne.

Pris 500.

Pigen pæn, men ikke mere

Massage: ok

Sex super godt.  

Hun findes på Thailisten

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

På baggrund af dine oplysninger om at de tydeligt skilter med at de ikke yder sex, så er du enten uendelig dum når du oplyser det her i dette forum, eller også lyver du. Begge dele er til skade for pigerne på stedet. Er det det du ønsker?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg lyver ikke...

Og det er vist dig der er super dum. Dette forum er lavet for at vi skal udveksle erfaringer og ikke for at please pigerne. Hvorfor skal jeg ikke fortælle om mine oplevelser hvis det er hvad jeg har oplevet.

Måske du skal tænke dig om før du skriver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
LiderligL skrev, for 44 minutter siden:

Jeg lyver ikke...

Og det er vist dig der er super dum. Dette forum er lavet for at vi skal udveksle erfaringer og ikke for at please pigerne. Hvorfor skal jeg ikke fortælle om mine oplevelser hvis det er hvad jeg har oplevet.

Måske du skal tænke dig om før du skriver

Vi skal ikke som sådan beskytte pigerne, men vi skal vel heller ikke bringe dem i fedtefadet.

Der er jo lige lukket et sted i Nordjylland, fordi folk ikke kunne lade være med at skrive om alt det de kunne få.

Du kan sagtens skrive at stedet yder super massage og service, og at pigerne er dygtige og pæne. Så ved alle jo hvad det betyder, men der er ikke direkte beviser for noget.

Slut herfra. Ib René, Cairo.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
johanneseb skrev, for 15 minutter siden:

Vi skal ikke som sådan beskytte pigerne, men vi skal vel heller ikke bringe dem i fedtefadet.

Der er jo lige lukket et sted i Nordjylland, fordi folk ikke kunne lade være med at skrive om alt det de kunne få.

Du kan sagtens skrive at stedet yder super massage og service, og at pigerne er dygtige og pæne. Så ved alle jo hvad det betyder, men der er ikke direkte beviser for noget.

Slut herfra. Ib René, Cairo.

 

 

Er vild med din humor...

Jeg kan godt lide at skrive tingene ligeud og hvis pigerne vælger at sælge sex er det jo deres valg. Det er ikke ulovligt at sælge sex i Danmark bare man betaler moms og skat af beløbet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LiderligL skrev, for 6 timer siden:

Jeg lyver ikke...

Og det er vist dig der er super dum. Dette forum er lavet for at vi skal udveksle erfaringer og ikke for at please pigerne. Hvorfor skal jeg ikke fortælle om mine oplevelser hvis det er hvad jeg har oplevet.

Måske du skal tænke dig om før du skriver

Mumler stille noget med sten og glashuse ... jeg indrømmer gerne at jeg ikke tror en skid på at du har fået noget udover massage der. Og skulle du mod min forventning have fået det så er det dig der er super dum at plapre op om det når det foregår i privaten og hun er gift ... Det er sgu nok dig der skulle have tænkt dig lidt om før du skrev ...

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 10 timer siden:

Mumler stille noget med sten og glashuse ... jeg indrømmer gerne at jeg ikke tror en skid på at du har fået noget udover massage der. Og skulle du mod min forventning have fået det så er det dig der er super dum at plapre op om det når det foregår i privaten og hun er gift ... Det er sgu nok dig der skulle have tænkt dig lidt om før du skrev ...

Hvorfor det sure udbrud? Jeg fortæller hvad jeg oplever. Om hun er gift eller ej ved jeg ikke noget om. Hvad du tror på er jeg ligeglad med jeg skriver om det jeg oplever og hvis du var lidt mere åben fik du måske også nye oplevelser

Del dette indlæg


Link til indlæg
LiderligL skrev, for 18 timer siden:

Pris 500.

Dvs. at du betalte ekstra for sexen?

Ærgrer mig lidt over at jeg alligevel ikke tog mig tid til at kigge ind, da jeg kørte forbi stedet fornylig ;-)

Det kan godt være det er mig,  men jeg har indtryk af at piger fra østen af og til betragter sex som et selvregulerende løntillæg - især hvis man forstår at charmere sig lidt ind på dem, kan der nemt falde lidt ekstra af :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
LiderligL skrev, for 33 minutter siden:

Hvorfor det sure udbrud? Jeg fortæller hvad jeg oplever. Om hun er gift eller ej ved jeg ikke noget om. Hvad du tror på er jeg ligeglad med jeg skriver om det jeg oplever og hvis du var lidt mere åben fik du måske også nye oplevelser

Sjovt nok var du ude i det samme stormvejr sidste år

 

Og husker jeg ikke meget fejl, så var du under et lidt andet alias ude i noget lignende, var det i 2014.?

Det er helt ok du har en fantasi om at komme ind på en thai klinik, og med din store charme, flotte krop, lækre hår og belevne optræden, kan forføre pigerne til noget andre ikke kan. Skriv du bare løs, men lad vær med at sætte navne på stederne-

Der er en del Fickk over det du laver, blot skader du nogle piger og steder. Men det er du måske ligeglad med?

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sjovt at hvis man får en oplevelse man gerne deler med andre så straks skal der sås tvivl om det. Hvad du synes er jeg ligeglad med. Jeg ved hvad min oplevelse var og hvad der skete i rummet.

Har du lagt mærke til at mange Thai skriver på hjemmeside ingen sex og alligevel kommer der mange anmeldelser om hvad forskellige herinde har oplevet.... Måske du skal køre

forbi og prøve det selv i stedet for at svine andre til. Jeg ved godt det kræver at du kan tænke selv, men men prøv det

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...