Hop til indhold
Sexeren

Skønne Olivia, Odense

Recommended Posts

Mandag aften ved 21 tiden, besøgte jeg Olivia.

En hurtig skyller

https://annoncelight.dk/showad/205433

En køn og smilende polsk pige på 22 år (egen oplysning), i følge billederne, et par kg ekstra i virkeligheden.

Men denne dejlige bløde krop, med strittende ægte ungpige bryster med små lege indbydende vorter, wou.

Kys og kram, og vi endte på sengen, hvor brysterne blev krammet, kysset og suttet, videre ned til pyssy som også fik en tur.

Så blev der vendt om, Olivia ovenpå, kyssede mig, og videre ned til mine vorter, som blev pirret voldsomt.

derefter ned til bollerne og pungen, hvor tunge og læber behandlede på bedste måde.

På med drengen og blow begyndte, i flere stillinger, bl.a. i 69, for derefter at ride en tur oven på mig, mens mine hænder befølte de skønne bryster.

Vi endte i en 69, og afsluttede med en fyldt ballon.

Nok det længste blow jeg har prøvet, inden kanoneringen.

Kys og knus til slut og så lige afskylning inden afsked.

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Olivia i dag som hendes sidste kunde inden hun skulle hjem. Egentlig havde jeg tænkt mig at besøge Lilly, men hun var åbenbart optaget eller ikke til stede.

Olivia har bestemt ikke sultet siden billederne blev taget, hun er stadig en køn pige, men vejer nok 10-15 kg mere nu. Da jeg kom ind i lejligheden så jeg bagdelen af Eva, hun så en del mere veltrimmet ud. Her burde jeg nok have skiftet mening og valgt Eva eller være gået igen.

Vi fik gennemført de fornødne stillinger inden for de aftalte 15 min. og jeg afsluttede stående hvor Olivia fik den bagfra, mens jeg nød udsigten fra vinduet som nok var den mest spændende del af oplevelsen.

Jeg synes standarden i deres nye lejlighed er en del dårligere end den gamle, og jeg var ved at rende ind i en anden kunde på vejen ud, hvilket heller ikke er så rart.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Torsdag den 7. juni om formiddagen, var jeg blevet en del småliderlig, og trængte til at nyde en dejlig pige.

Annoncelight blev studeret, og valget faldt på en "gammel" kending,Olivia

 https://annoncelight.dk/showad/209394

Vel gensyns møde på adressen, mødte jeg Olivia med knus og kys.

En hurtig skyller og så måtte jeg hjælpe den spraglede kjole af Olivia.

Ps Det sidste billede.

De skønneste faste ung pige bryster kom frem, og de måtte simpelt heeeen kysses og slikkes.

Vi fik også et dejligt langt kys, det er jo kyssets dag.

Vi endte på sengen, hvor kysseri og nusseri blev afløst med blow uden, og et langt boddy to boddy.

Det kunne lille viggo lide.

Måtte stoppe op et par gange for ikke at fyre kanonen af.

Vi endte i en dejlig 69, med en stor afslutning.

Inden skylleren, lå vi og kyssede og nussede, ren råhygge.

Skøn Pige

Tusind tak Olivia

Sexeren

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
 

Torsdag den 7. juni om formiddagen, var jeg blevet en del småliderlig, og trængte til at nyde en dejlig pige.

Annoncelight blev studeret, og valget faldt på en "gammel" kending,Olivia

 https://annoncelight.dk/showad/209394

Vel gensyns møde på adressen, mødte jeg Olivia med knus og kys.

En hurtig skyller og så måtte jeg hjælpe den spraglede kjole af Olivia.

Ps Det sidste billede.

De skønneste faste ung pige bryster kom frem, og de måtte simpelt heeeen kysses og slikkes.

Vi fik også et dejligt langt kys, det er jo kyssets dag.

Vi endte på sengen, hvor kysseri og nusseri blev afløst med blow uden, og et langt boddy to boddy.

Det kunne lille viggo lide.

Måtte stoppe op et par gange for ikke at fyre kanonen af.

Vi endte i en dejlig 69, med en stor afslutning.

Inden skylleren, lå vi og kyssede og nussede, ren råhygge.

Skøn Pige

Tusind tak Olivia

Sexeren

 

Hvor holder hun til, Sexeren? Altså sådan cirka :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...