Hop til indhold
Capstano

Valentina - Fredericia centrum

Recommended Posts

Det er endnu en gang ikke den pige der er billeder af i annoncen... Hun var dog rigtig flot og ikke særlig høj - store flotte bryster, og god fast røv. 

Gav 800 for fransk, dansk og græsk.

Hun var sød og snaksaglig - suttede udemærket - hun red mig bagefter, og så røg hun om på alle 4 og efter en kort tur i fissen tog jeg hende i røven. Tog den med ro indtil hun sagde "ok go" - men jeg nåede sgu ikke mange stød før jeg kom - fuck det var godt. Måtte tage mig meget sammen for at blive klar til en tur nr. 2, men det gik med hjælp fra "Valentina"... Tog hende først i missionær, men løftede hende op på et par puder og trængte op i det bagerste hul med fuldt udsyn til en helt åben og flot fisse. Knaldede hende først langsomt, men var lidt efter hårdere og hårdere - trak mig ud - rykkede kondomet af og hun gav mig et handjob indtil jeg sprøjtede på hendes store bryster.

pris=  man får noget for pengene

pige = flot men ikke pigen i annoncen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Joooo....Men hvem er pigen, og hvilke billeder hentyder du til  ????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Capstano skrev, den 26/4/2016 at 02:15:

Det er endnu en gang ikke den pige der er billeder af i annoncen... Hun var dog rigtig flot og ikke særlig høj - store flotte bryster, og god fast røv. 

Gav 800 for fransk, dansk og græsk.

Hun var sød og snaksaglig - suttede udemærket - hun red mig bagefter, og så røg hun om på alle 4 og efter en kort tur i fissen tog jeg hende i røven. Tog den med ro indtil hun sagde "ok go" - men jeg nåede sgu ikke mange stød før jeg kom - fuck det var godt. Måtte tage mig meget sammen for at blive klar til en tur nr. 2, men det gik med hjælp fra "Valentina"... Tog hende først i missionær, men løftede hende op på et par puder og trængte op i det bagerste hul med fuldt udsyn til en helt åben og flot fisse. Knaldede hende først langsomt, men var lidt efter hårdere og hårdere - trak mig ud - rykkede kondomet af og hun gav mig et handjob indtil jeg sprøjtede på hendes store bryster.

pris=  man får noget for pengene

pige = flot men ikke pigen i annoncen

 

Tak for anmeldelse, lyder næsten til at denne tøs skal besøges.

Kan du sige noget om priser? Du gav altså 800 for en halv time med anal til hende? Er hun god til den i røven eller tror du det er med forbehold? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...