hhansen1970 25 Skrevet 25. April, 2016 Hej Har lige været i Flensborg på besøg hos Melissa bestilte en halv time til 80 Euro, fik tilbudt et bad som jeg tog, det start med en god gang blow uden gummi og en 69, også en god gang sex Kan anbefales her fra https://sexnord.net/profile/8185/Flensburg/Melissa 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13995 Skrevet 25. April, 2016 hhansen1970 skrev, for 47 minutter siden: Har lige været i Flensborg på besøg hos Melissa Jeg havde også kigget lidt på hende, men jeg bryder mig ikke specielt om kuglerunde bryster - synes det virker for kunstigt og plasticdukkeagtigt - havde hun valgt en størrelse bare en tand mindre, kunne det måske have klædt hende og været interessant. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hhansen1970 25 Skrevet 25. April, 2016 Jernsvinet skrev, for 23 minutter siden: Jeg havde også kigget lidt på hende, men jeg bryder mig ikke specielt om kuglerunde bryster - synes det virker for kunstigt og plasticdukkeagtigt - havde hun valgt en størrelse bare en tand mindre, kunne det måske have klædt hende og været interessant. det har du ret i men jeg kunne ikke modstå for at prøve Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 383 Skrevet 26. April, 2016 hhansen1970 skrev, for 17 timer siden: Hej Har lige været i Flensborg på besøg hos Melissa bestilte en halv time til 80 Euro, fik tilbudt et bad som jeg tog, det start med en god gang blow uden gummi og en 69, også en god gang sex Kan anbefales her fra https://sexnord.net/profile/8185/Flensburg/Melissa Og er billederne ægte?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hhansen1970 25 Skrevet 26. April, 2016 Hej Exostar Ja billederne er ægte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 28. April, 2016 hhansen1970 skrev, den 26-04-2016 at 16:02: Hej Exostar Ja billederne er ægte Der er tale om brug af en smule fotoshop. Der er shinet lidt op på bryster og en smule på ansigtet (eller hun er blevet 5 år ældre siden billederne blev taget?). Brysterne er ikke så store som på billederne. Hun er bestemt en smuk kvinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg