Hop til indhold
Mogensem

Foxy lady 30 Århus

Recommended Posts

Var her til eftermiddag på tur, og faldt over hende her http://side6.dk/resultatside/?q=foxylady

ringede og fik en adresse og skyndte mig derud.

stedet var rigtig fint og meget meget diskret, det synes jeg er så fedt når ik man skal stå midt på en gade og ringe på;) 

ringer til hende og hun kommer ud, lige kommet ud af badet, og hun er sku ik super lækker men jeg var så pisse liderlig så jeg gik med op, og fortrød det nu heller ik.

selvom hun altså ikke har en drømmekrop som der skrives, lidt for overvægtig til min smag! Så synes jeg hun var mega fræk, og havde en lækker fisse og røv. 

Startede med at slikke hende imens hun lege med en dildo vibrator ind imellem, 

så skiftede vi til en 69'er og det var sku lækkert, hun sutter dejligt. Hun er ret glad for anal og ville ha jeg skulle fingerkneppe hende i røven imens jeg slikkede hende, så det gjorde jeg selvfølgelig, indtil hun hoppede af og stillede sig på knæ og legede med vibratoren og bad mig lege med hendes røv;) så lå og fingerkneppede hende i fissen og røven imens hun kørte på klitten, og efter lidt tid skal jeg da lige love for at hun kom for vildt!;) 

så på med kondomet og så lidt analt, men det gjorde lidt ondt så skiftede til fissen (ingen vask?) men så fik hun den bagfra og lidt i en sidelæns missionær,  ku sku ikke holde så længe, hehe 

men alt i alt var det sku en fræk oplevelse

håber i ku bruge den til noget drenge;) 

peace out

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener også at Foxy har fået temmelig blandede anmeldelser gennem tiderne.

Mit indtryk er at de som får de bedste oplevelser ved hende, er dem der lader hende styre slagets gang?
Det lyder i hvert fald som om Mogensen har fået en god og temmelig fræk tur i høet med tøsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...