Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Venner, 

Jeg har en fridag i morgen tirsdag, og vil godt have en gang Thai Massage med alt hvad dertil tilhører, gerne lidt prostata massage, men mit spørgsmål er hvor?

Det skal være i nærheden af KBH maks 45 min i kørsel

Jeg har prøvet Navia i Rosilde som ikke var til meget mere end 5/10

Kom glad med jeres input, ladyboy input er også velkommen.

Tak 

Thomas Hansen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thomas-Hansen skrev, for 30 minutter siden:

Hej Venner, 

Jeg har en fridag i morgen tirsdag, og vil godt have en gang Thai Massage med alt hvad dertil tilhører, gerne lidt prostata massage, men mit spørgsmål er hvor?

Det skal være i nærheden af KBH maks 45 min i kørsel

Jeg har prøvet Navia i Rosilde som ikke var til meget mere end 5/10

Kom glad med jeres input, ladyboy input er også velkommen.

Tak 

Thomas Hansen

Der er sådan en smart søgefunktion her på siden.

Hvis du prøver den, vil du se en rasende masse anmeldelser så du hurtigt kan danne dig et indtryk af hvad der kunne være interessant.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der ligger et sted ved køge lige ved Silvan ,har været der et par gange og det er rigitg godt og til en rimelig pris.kan på stående fod ikke huske navnet  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rødovrevej 271 (tror jeg nok) gul villa overfor Statoil som ligger i krydset Jyllingevej - Rødovevvej. De har både kvinder og ladyboys, et ok sted.

1955

ps lad os ivde hvad du valgte som inspiration:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
1955 skrev, for 6 minutter siden:

Rødovrevej 271 (tror jeg nok) gul villa overfor Statoil som ligger i krydset Jyllingevej - Rødovevvej. De har både kvinder og ladyboys, et ok sted.

1955

ps lad os ivde hvad du valgte som inspiration:-)

Jeg mener at have hørt at den er lukket. Men hvis du kan afkræfte det så er det da fint.  Har været der en gang og det var bestemt ok.

Del dette indlæg

Link til indlæg
jalokin71 skrev, for 22 minutter siden:

Der ligger et sted ved køge lige ved Silvan ,har været der et par gange og det er rigitg godt og til en rimelig pris.kan på stående fod ikke huske navnet  

http://www.gengkhormassage.dk/

De har en del anmelderser herinde. Ikke dårligt, men heller ikke bedre end så mange andre steder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brutus skrev, for 11 minutter siden:

Jeg mener at have hørt at den er lukket. Men hvis du kan afkræfte det så er det da fint.  Har været der en gang og det var bestemt ok.

Det er vist nr 277.

de  er der stadig  og der er både kvinder og ladyboys  . var forbi for 14 dage siden om formiddagen hvor pigen var lidt morgen grumpy så kun 5  stjerne herfra :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...