Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej Venner, 

Jeg har en fridag i morgen tirsdag, og vil godt have en gang Thai Massage med alt hvad dertil tilhører, gerne lidt prostata massage, men mit spørgsmål er hvor?

Det skal være i nærheden af KBH maks 45 min i kørsel

Jeg har prøvet Navia i Rosilde som ikke var til meget mere end 5/10

Kom glad med jeres input, ladyboy input er også velkommen.

Tak 

Thomas Hansen

Skrevet
Thomas-Hansen skrev, for 30 minutter siden:

Hej Venner, 

Jeg har en fridag i morgen tirsdag, og vil godt have en gang Thai Massage med alt hvad dertil tilhører, gerne lidt prostata massage, men mit spørgsmål er hvor?

Det skal være i nærheden af KBH maks 45 min i kørsel

Jeg har prøvet Navia i Rosilde som ikke var til meget mere end 5/10

Kom glad med jeres input, ladyboy input er også velkommen.

Tak 

Thomas Hansen

Der er sådan en smart søgefunktion her på siden.

Hvis du prøver den, vil du se en rasende masse anmeldelser så du hurtigt kan danne dig et indtryk af hvad der kunne være interessant.

Skrevet

Der ligger et sted ved køge lige ved Silvan ,har været der et par gange og det er rigitg godt og til en rimelig pris.kan på stående fod ikke huske navnet  

Skrevet

Rødovrevej 271 (tror jeg nok) gul villa overfor Statoil som ligger i krydset Jyllingevej - Rødovevvej. De har både kvinder og ladyboys, et ok sted.

1955

ps lad os ivde hvad du valgte som inspiration:-)

Skrevet
1955 skrev, for 6 minutter siden:

Rødovrevej 271 (tror jeg nok) gul villa overfor Statoil som ligger i krydset Jyllingevej - Rødovevvej. De har både kvinder og ladyboys, et ok sted.

1955

ps lad os ivde hvad du valgte som inspiration:-)

Jeg mener at have hørt at den er lukket. Men hvis du kan afkræfte det så er det da fint.  Har været der en gang og det var bestemt ok.

Skrevet
jalokin71 skrev, for 22 minutter siden:

Der ligger et sted ved køge lige ved Silvan ,har været der et par gange og det er rigitg godt og til en rimelig pris.kan på stående fod ikke huske navnet  

http://www.gengkhormassage.dk/

De har en del anmelderser herinde. Ikke dårligt, men heller ikke bedre end så mange andre steder.

Skrevet
Brutus skrev, for 11 minutter siden:

Jeg mener at have hørt at den er lukket. Men hvis du kan afkræfte det så er det da fint.  Har været der en gang og det var bestemt ok.

Det er vist nr 277.

de  er der stadig  og der er både kvinder og ladyboys  . var forbi for 14 dage siden om formiddagen hvor pigen var lidt morgen grumpy så kun 5  stjerne herfra :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.