Hop til indhold

Recommended Posts

Maja på skibhusvej er utrolig vidunderlig fantastisk..det er helt umuligt at beskrive, hvordan hun forstår at sende mig afsted til fjernere galaxer..fangede i hvert tilfælde mig selv i at se ufattelig dum ud, i spejlet... Kan heller ikke afvise, at vi måske er skabt for hinanden.. 

Hvis jeg skal pege på tre højdepunkter, må det første være hendes personlighed. Da hun sagde jeg havde et stramt røvhul, tog jeg det som et kompliment, hvilket nu står som andet højdepunkt. Apropos røvhuller - jeg tror faktisk hun sagde, at jeg ikke måtte putte en finger op det. Jeg er bare ikke helt sikker, for jeg kunne ikke høre noget som helst med hovedet dybt nede i hendes skød, med hendes lår strammende omkring mine ører. Jeg nød at slikke hende våd mmmmmmmm Majaaaaaaaa

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun slutte mig på !!

Maja er ypperligt selskab ! lækker laber og virkelig mums ! 

hun er lidt ligsom en god god film man aldrig har set og ikke kan zappe fra ! og før man får set sig om har betaler man i dyre domme Yousee store kabelpakke hver mdr får at følge med i maja :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...